וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: איפה חגגה עדי הימלבלוי

רונית מטיאס

18.2.2016 / 10:07

חיים סבן מתרגש, יפעת גוריון מגלה, ענת גבריאלי פותחת, עירית שטראוס מפרגנת ואבי משולם חוגג

פרטנר רענן

אורי ירון, אריה וחיים סבן. רונית מטיאס,
אורי ירון, אריה וחיים סבן/רונית מטיאס

חברת פרטנר השיקה במרכז הירידים בתל-אביב, את הדרך החדשה אליה יצאה לאחר שאמרה שלום ולא להתראות ל Orange. באירוע נחשפה התכנית האסטרטגית להפוך מחברת סלולר לקבוצת תקשורת שנותנת מענה מלא לעולם המחובר והדיגיטלי, השפה הגרפית, וצבע האקווה שהחליף את הכתום.

- אדם צזנוף ואיציק בנבנישתי. רונית מטיאס,
אדם צזנוף ואיציק בנבנישתי/רונית מטיאס

בפרטנרים: חיים סבן, יו"ר סבן קפיטל גרופ, בעלת השליטה בפרטנר שאמר כי אדם צזנוף, יו"ר החברה הוא האדם שעובד הכי קשה בעולם, וסיפר כי פעם קיבל מצזנוף אימייל ב-3 לפנות בוקר, סבן שאל אם יש לו נדודי שינה וצזנוף ענה שבדרך לשירותים בדק אימיילים; איציק בנבנישתי, המנכ"ל; עטרה ליטבק-שחם, סמנכ"לית השיווק ומנועי הצמיחה; יובל קינן, המשנה למנכ"ל; ז'יל דרמון, ממקימי ארגון "לתת" וערן וינטרוב המנכ"ל; שירלי בן מרדכי, מנכ"לית "הדיה"; חנן גליקמן, יו"ר גליקמן שמיר סמסונוב; דפנה בסטר, מבעלי "סופר פוש", שהפיקה את האירוע. כשסבן נשאל על-ידי דנה וייס מה הוא מאחל לעצמו, ענה "כמו יהודי טוב, בריאות ושלום לעם ישראל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אילן גרינבוים יורם באומן, צביקה גיור, מאיר שמיר. רונית מטיאס,
אילן גרינבוים יורם באומן, צביקה גיור, מאיר שמיר/רונית מטיאס
עופרה שטראוס, ז'יל דרמון  ערן וינטרוב. רונית מטיאס,
עופרה שטראוס, ז'יל דרמון ערן וינטרוב/רונית מטיאס

פותחים עונה

מיכל גולדמן, ארנון שפירא, דניאל שני, ענת גבריאל ועדי רגב.. אנצו גוש,
מיכל גולדמן, ארנון שפירא, דניאל שני, ענת גבריאל ועדי רגב/אנצו גוש

הקיץ שרק קפץ לביקור, לא הפריע לבכירי יוניליוור להשיק בעלמה" באבן יהודה, את עונת הגלידות 2016 . המוזמנים נהנו ראשונים מהגלידות שיצננו את הקיץ, הופעה של אדיר מילר, וברכה מוקלטת של פול פולמן, מנכ"ל יוניליוור העולמית, שהחמיא לביצועים המרשימים בקטגוריות הגלידה. ענת גבריאל מנכ"לית יוניליוור, שהשלימה במהלך כהונתה את רכישת גלידת שטראוס מחברת שטראוס וסיימה הטמעתה בחטיבות השיווק והמכירות של יוניליוור הודתה לכולם.

חושבים מעבר לקופסה

יאיר סרוסי, גלעד עדין, צבי ימיני. טריואקס, רמי זרנגר
יאיר סרוסי גלעד עדין וצבי ימיני/רמי זרנגר, טריואקס

גלעד עדין, מנכ"ל חדשות ערוץ 10 לשעבר וידין סופר, יזם וסטודנט למדעים מדויקים, נחים בתום ועידת TED -חשיבה מעבר לקופסא. עדין סיפר כי ארגון TED העולמי העניק את הרישיון עם ספר חוקים על פיו על היזמים לכסות את העלויות הגבוהות כשחל איסור על לוגואים או שם חברה מאחורי המרצה, לכן מחפשים אנשי שיווק שמבינים את החיבור המותגי עולמי מצליח כמו TEDx, ולאו דווקא לוגו בכל פריים.

במאזינים: יאיר סרוסי, יו"ר בנק הפועלים; עירית שטראוס, שפרגנה לגיסתה ד"ר ציפי שטראוס רעייתו של אחיה עדי שטראוס; היזמית אורית אפרתי; איש העסקים יוחנן צנגן.

זהירות צבע טרי

פז גלינסקי, אודי דהאן, יפעת גוריון , אסף זמיר. צילום רונית מטיאס,
פז גלינסקי, אודי דהאן, יפעת גוריון , אסף זמיר/צילום רונית מטיאס

הגלריסטית נעמי גבעון, ארחה ב"גבעון פורום לאמנות" בנווה צדק, את אירוע ההכרזה ליריד "צבע טרי" שיתקיים בתחילת אפריל 2016 ביריד המזרח בתל אביב. אחרי ארוחת בוקר של לחמנינא, הציגה יפעת גוריון, המנהלת האמנותית ואוצרת היריד את הלוקיישן החדש בו יתקיים היריד, ואמרה כי היריד מהווה נקודת מפגש לקהל הרחב והמקצועי, צוות היריד בשיתוף עם יריד המזרח, מכוני התרבות הזרים ואוצרים, הרחיבו את גבולות העשייה המקומית, ואפשרו נוכחות פרויקטים וגלריות מרחבי העולם בתחומי האמנות והעיצוב.

באומנותיים: ד"ר אודי דהאן, מנכ"ל UBS Wealth Management Israel שאמר כי UBS ישראל שמחים להמשיך בשותפות האסטרטגית עם "צבע טרי" שתכליתה קידום אמנים צעירים והנגשתם לציבור הישראלי בצורה בלתי אמצעית; שרון טלינגר, שותפתה של גוריון; האחיות פז ויפעת גלינסקי, בעלות "פאזה" הפקות, שחברו לשיתוף פעולה עם צבע טרי.

יהלומים נוצצים לנצח

אלי אבידר סטיבן וובסטר יורם דבש. אלעד גוטמן,
אלי אבידר סטיבן וובסטר יורם דבש/אלעד גוטמן

אומרים שיהלומים הם חבריה הטובים ביותר של האישה, באירוע פתיחת שבוע היהלומים הבינלאומי בבורסת היהלומים ברמת-גן, היה רוב גברי אבל כוכב האירוע היה יהלום לב נדיר במשקל 74 קראט.

בנוצצים: סטיבן וובסטר, מעצב תכשיטים בריטי המועדף על מדונה, שקיבל אות הערכה הגבוה ביותר של בורסת היהלומים; גיטאנו קבליירי, נשיא פדרציית התכשיטים העולמית; אדם לאו, מנכ"ל ארגון היהלומים והתכשיטים הונג קונג; פטריסיה סידווד, מנכ"לית מועצת היהלומים העולמית; קובי קורן, נשיא התאחדות היהלומנים; שמואל שניצר, יו"ר מכון היהלומים; אלי אבידר, מנכ"ל בורסת היהלומים.

בריזה עם בריגה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלונה אורלנד, שר סלע, אנג'לה לנציאנו, יקי בריגה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יקי בריגה, מנכ"ל ומבעלי חברת בריגה, השיק את BRIGA' TOWERS' פרויקט מגורים יוקרתי בנתניה. בריגה סיפר על הצלחת הפרויקט וכי 160 מתוך 206 דירות בפרויקט שנבנה 300 מטרים מהים נמכרו. פרויקט בו הושקעו כ-800 מיליון שקלים, 2 מגדלי יוקרה בני 34 קומות, אם תמהרו נשארו 2 פנטהאוזים בקומות 33-34, מחיר דירות מ-4 מיליון שקל.

אהבה ברדיו

אבי משולם ודן פילץ. קובי אליהו
אבי משולם ודן פילץ/קובי אליהו

לאבי משולם, מנכ"ל רדיו 102FM תל-אביב יש שבוע שמח, אתמול הוא חגג יום הולדת 39 ושלשום חגג את השקת האפליקציה החדשה והאתר של התחנה. לכבוד ההשקה הוזמן צוות התחנה למסעדת ה"גארדן" של השף ניר צוק לארוחה עתירת קלוריות כולל סוגי צ'יפס-ההתמחות של המסעדה.

שלומי ואודליה ספרן. רונית מטיאס,
שלומי ואודליה ספרן/רונית מטיאס

במשיקים: רועי כ"ץ, סמנכ"ל התוכן; שלומי ואודליה ספרן, סמנכ"לית השיווק והמכירות; אסי עזר שלא התפתה לגעת באוכל; שולי וד"ר יהודה אדלר; תומר סגיס; עו"ד אביבית מוסקוביץ' וקובי מחט שמגישים תכנית משותפת; ד"ר מוניקה אלמן; אופירה אסייג; ניר קיפניס; דן פילץ, מבעלי הדיזינגוף סנטר שקפץ לברך.

שולי ויהודה אדלר. רונית מטיאס,
שולי ויהודה אדלר/רונית מטיאס
קובי מחט, אביבית מוסקוביץ' מוניקה אלמן. רונית מטיאס,
קובי מחט, אביבית מוסקוביץ' מוניקה אלמן/רונית מטיאס

אירוע עם דיזל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעמי קמפבל ורנצו רוסו/מערכת וואלה!, צילום מסך

רנצו רוסו מייסד דיזל העולמית, וניקולה פורמיקטי, הארט דירקטור, השיקו את הקונספט העיצובי החדש של המותג בפתיחת החנות החדשה בשדרות מדיסון בניו יורק, חנות שנפתחה 20 שנה לאחר פתיחת החנות הראשונה בשדרות לנקסינגטון, וכשנה אחרי שמתי פולק ומשפחת אירני פתחו חנות במתחם שרונה בתל-אביב אליה הגיעו השניים. החנות עוצבה בשיתוף פעולה עם משרד העיצוב היפני Wonderwall

דפקו הופעה: הדוגמניות נעמי קמפבל וקוקו רושה; הזמר ג'ו גואנס; הראפר טראוויס סקוט; והבלוגרית קיארה פראני, שהמשיכו לאפטר פארטי במועדון LADYFAG שם פגשו את השחקן אדריאן ברודי וזוגתו הדוגמנית ליארה ליאטו; הזמרת קרוליין וירלאנד, הראפר וויל.

צבועים בתחנה

ניר שמול וערן רולס. אסף לב, אתר רשמי
ניר שמול וערן רולס/אתר רשמי, אסף לב

במתחם התחנה נפתח שבוע העיצוב הישראלי, חברת נירלט העניקה חסות ראשית לעיצוב 12 חדרי שינה שעיצבו 12 מעצבים ישראלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שירלי דן וגיא בלושינסקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

במעוצבים: ערן רולס, יו"ר מרכז הבנייה; ראש עיריית תל אביב רון חולדאי; עודד פרנקל, מנכ"ל נירלט שאמר כי נירלט רואה חשיבות רבה בשבוע העיצוב המקדם את העיצוב בישראל; שיר זכאי, סמנכ"לית השיווק. במהלך הערב הרצו אדריכלים מובילים בברים שונים, שירלי דן ריתקה עשרות אנשי עסקים ומעצבי דעת קהל שהגיעו ל"ננוצ'קה, לשמוע על וילות יוקרה, ביניהם: גבי קליין, מנכ"ל ויה ארקדיה; מיכל נוף; וגיא בלושינסקי.

מצלמים ותורמים

דיויד פליסייר גילה לפידות ואילן לפידות. שוקה כהן
דיויד פליסייר גילה לפידות ואילן לפידות/שוקה כהן

אילן לפידות, מנכ"ל "לפידות מדיקל" ו"לוכסויז'ן" ובועז להב, סמנכ"ל השיווק, השיקו ב"רע בית מלאכה לצילום" בדרום תל אביב תערוכת "צלמים מצלמים צלמים" שיזמה חברת "לוכסויז'ן", ו"אתניה ברצלונה"ף אחד המותגים שהקבוצה מייבאת. בתערוכה צילומים של 10 צלמי אמנות מובילים מהארץ ומהעולם.

אבי סינגולדה ועמי לפידות. שוקה כהן
אבי סינגולדה ועמי לפידות/שוקה כהן

באמנותיים: גילה, דירקטור ובעלים משותפים בקבוצה ועמי לפידות, נשיא ויו"ר קבוצת "לפידות" שרכשו 3 עבודות; אלינור לפידות, מנהלת קשרי קהילה בקבוצה; דויד פליסייר, בעלים ומנכ"ל "אתניה ברצלונה"; רותם שביט, שותף במשרד פרסום FOUR; הגיטריסט אבי סינגולדה. התערוכה פתוחה לקהל בשישבת, ההכנסות ממכירת התמונות תרומה לקהילה להפקת פרויקטים לצילום של סטודנטים מצטיינים.

נעליים קונים מהר

עדי הימלבלוי, מאיר נג'יבי וישראל אטיאס. שוקה כהן,
עדי הימלבלוי, מאיר נג'יבי וישראל אטיאס/שוקה כהן

מאיר נג'יבי, מנכ"ל רשת נעלי TOGO ואיילת עוז, סמנכ"לית השיווק, חגגו ב"אלכסנדר" בעמק חפר אירוע חברה, המוזמנים נהנו מארוחת ערב והופעה של אייל גולן.

בחוגגים: ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת עזריאלי; משה רוזנבלום, מנכ"ל מליסרון; חיים חורש, מנכ"ל חוצות המפרץ; משה גולברי, מנכ"ל גולברי; פאר נדיר, קנדה ישראל; עדי הימלבלוי וישראל אטיאס, הפרזנטורים של הרשת.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully