וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיסריה מקרקעין של אלברט נסימי מאשרת המו"מ לרכישת בית ליר און ברמת גן

אמיר טייג

13.10.2002 / 10:50

תהיה זו העסקה הראשונה של קיסריה מאז רכש את השליטה בה אלברט נסימי בתחילת החודש; בנק הפועלים שמנהל את המכירה נמצא במו"מ גם עם אנגל בניה אשר הציעה 10 מיליון דולר עבור הנכס



קיסריה מקרקעין ונופש מאשרת כי מנהלת משא ומתן עם בנק הפועלים לרכוש את בית ליר און ברמת גן. קיסריה, שבבעלות אלברט נסימי, מצטרפת למשא ומתן שמנהל בנק הפועלים, למכירת הנכס שמומש מאבי רימון, לאחר שזה לא עמד בהתחייבויותיו מול הבנק. על פי פרסומים, במשא ומתן לרכישת הנכס משתתפת גם חברת אנגל בניה, אשר הציעה כ-10 מיליון דולר תמורת הנכס. אם תתבצע העסקה, היא תהיה הראשונה אותה יבצע נסימי מאז רכש את השליטה בקיסריה בתחילת החודש.



בית ליר-אור, הממוקם ברחוב בן גוריון ברמת גן, הוא אחד מבנייני המשרדים הגדולים שנבנו באיזור בשנים האחרונות. שטחו 11 אלף מ"ר, ושטחו הכולל, עם מרתפים וחניונים, 20 אלף מ"ר. הפרויקט נבנה ע"י אבי רימון, שרכש את הקרקע בעסקת אחוזים מעיריית ר"ג. הפרויקט נקלע לקשיים, ובנק הפועלים שמימן את הבנייה, מימש את הערבויות שניתנו לו וכיום מנהל את מכירת הנכס.



בתחילת החודש הודיעה קיסריה מקרקעין ונופש לבורסה כי הושלמה עסקת מכירת השליטה בחברה מידי לומיר אחזקות לנסימי אינווסטמנטס, הנמצאת בבעלות ובשליטה של אלברט נסימי. תמורת החברה שילם נסימי כ-20.6 מיליון שקל. במקביל להשלמת העסקה מכרה קיסריה ללומיר נכסים מסוימים, לרבות פרויקט מגדל הקיסר בלוד. בנוסף, התקשרה החברה בעניין חוב ללומיר חברה לבניין, חברת בת של לומיר, וכן ביטלה את הסכם הניהול עם לומיר .



קיסריה נסחרת בבורסה של תל אביב לפי שווי של 2.2 מיליון דולר. פרויקט הדגל בו מעורבת החברה הוא סביוני רמת אביב - כ-332 יח"ד יוקרתיות ושטחי מסחר על שטחי מלון רמת אביב.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully