וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל פינה בעולם: החדש של סייקו עם GPS מתקדם

וואלה! NEWS בשיתוף רויאלטי

8.6.2016 / 8:43

קונצרן השעונים היפני סייקו מציג שעון פטנט חדש אשר לא נזקק לסוללה ויודע לכוון את עצמו בדיוק מדעי בכל אחד מ-39 אזורי הזמן בעולם. האם זה יכל להיות השעון החכם ביותר אי פעם?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצוינות, איכות, ושמירה על הסביבה. הטניסאי נובאק גודוביץ' והסייקו אסטרון שלו/מערכת וואלה!, צילום מסך
השעון אינו דורש סוללה. במקום זאת, הוא משתמש באנרגיה סולארית שנאגרת בשעון בעזרת לוח המחוגים.

קונצרן סייקו מציג את סייקו אסטרון (Seiko Astron), שעון סולארי דו-זמני המסוגל לקבל אותות GPS ולזהות אזור זמן, שעה ונתוני תאריכים באמצעות הרשת הגלובלית של לווייני GPS. כמו קודמו המהולל 1969 שהיה שעון קוורץ הראשון בעולם, סייקו אסטרון גם הוא הווה פריצת דרך ופותח עידן חדש של טכנולוגיית מדידת זמן.

האם ייתכן שזה השעון החכם ביותר אי פעם? ההיתכנות סבירה פלוס.

מה שבטוח, הפעם לא מדובר ברק סמל ססטוס ואמירה אופנתית. הפעם מדובר בפונקציונליות שלא תיאמן. האקססורי הייעודי, פריט האופנה החביב ביותר על הגבר הישראלי, כולל אלמנט יוצא דופן: באמצעות פטנט חדשני - GPS מובנה היוצר קשר עם ארבעת לוויני ה-GPS המרחפים בחלל, הוא מכוון בעצמו את השעה והתאריך בכל נקודה בעולם.

הפטנט, פיתוח של סייקו, מבטל את הצורך הצורך של הטסים לחו"ל לכוון את השעה והתאריך בעת נחיתה באזור זמן שונה וכמובן גם בעת החזרה הביתה. השעון יעשה הכל בעצמו. כל מה שצריך לעשות אחרי הנחיתה הוא ללחוץ על כפתור הגורם לשעון יוצר קשר עם הלוויין ולהזיז בעצמו את המחוגים לתאריך ולשעה הנכונה. וזה נכון לכל 39 אזורי הזמן בעולם.

השעון הנמכר ברשת רוילאטי ידידותי לסביבה ואינו דורש שימוש בסוללה. במקום זאת, הוא משתמש באנרגיה סולארית שנאגרת בשעון בעזרת לוח המחוגים הסולארי, כך שלעולם לא יהיה צורך בהחלפת סוללה. בנוסף, מוטמע בשעון מנגנון "פרפטואל קלנדר" (perpetual calendar), כך שהתאריכון יודע לכוון את עצמו ולהחליף חודש ביום הנכון עד שנת 2100. הרבה זמן.

מבט על ההיסטוריה של סייקו מלמד שמדובר בלא פחות מפיתוח מהפכני. החברה, שייצרה בשנת 1890 את שעון הכיס הראשון ביפן בהשראת שעוני הקיר, הספיקה מאז לשנות את ציר הזמן כמה וכמה פעמים עם השקתם של השעון המכאני הראשון "גרנד סייקו" ב-1960 והשעון הדיגיטלי הראשון שיוצר מגביש נוזלי ב-1973.

מספר 1 בעולם: הטניסאי נובאק גודוביץ'

GettyImages

לפנים של הדגם החדש נבחר הטניסאי הסרבי נובאק ג'וקוביץ'. בן ה-28 שהחל את דרכו בטניס המקצועי בגיל 14, מדורג היום במקום הראשון בעולם ונחשב לאחד הטניסאים הגדולים בכל הזמנים. ג'וקוביץ' זכה ב-11 תוארי גראנד סלאם, ובנוסף גם 5 פעמים באליפות סבב המאסטרס העולמי ובמדליית הארד באולימפיאדת בייג'ינג.

בסך הכל זכה ב-61 תארים בסבב ה-ATP. לצד הצלחות מקצועיות מרשימות, ג'וקוביץ' ידוע גם בזכות הומור מפותח ובייחוד חיקויים חיקויים של טניסאים אחרים אותם הוא ביצע במהלך משחקים (בין היתר הוא חיקה את רוג'ר פדרר, רפאל נדאל, אנדי רודיק ומריה שראפובה). הוא אף ג'וקוביץ' הופיע בתפקיד עצמו בסרט "בלתי נשכחים 2". לצד הפן ההומוריסטי עוסק ג'וקוביץ' גם בפילנתרופיה.

במרץ השנה, למשל, הוא תרם לשיקום גן ילדים ענקי בעיירה על יד בלגרד, שנהרס בשטפונות של 2013. מי שסייעה לו בשיקום הייתה שגרירות ישראל, שתרמה, מצידה, את תקציבה השנתי לאירועים לטובת המוסד. באירוע חנוכת המבנה המשוקם - עובדי השגרירות התנדבו להיות מלצרים. ילדי הגן, יחד עם ג'וקוביץ', הגיבו במחווה שכללה הנפת דגלי ישראל ושירת "הבה נגילה".

ג'וקוביץ' המגלם ערכים נדירים של מצוינות, איכות, ושמירה
על הסביבה, הוא הליהוק המושלם, מה שלא תמיד מובן מאליו. מה גם ששעוני סייקו שימשו כשעונים הרשמיים באירועי ספורט רבים ומרכזיים, כולל 4 מונדיאלים ו-5 אולימפיאדות. ללא ספק, התאמה מושלמת בין מותג, מוצר ופרזנטור.

בימים אלה יוצאת מהדורה מוגבלת של Astron GPS Solar Dual Time עם חתימתו של ג'וקוביץ בגב השעון. מחיר לצרכן: 7,125 שקלים.

להשיג ברשת רויאלטי

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דיוק מדעי במהדורה רגילה. סייקו אסטרון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נובאק גודוביץ' בקמפיין סייקו אסטרון/מערכת וואלה!, צילום מסך
סייקו - GPS. יח"צ,
גב השעון עם חתימתו של ג'וקוביץ'. מהדורה מוגבלת/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully