וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על קו הזינוק: נעלי הריצה הכי שוות לקיץ הקרוב

24.2.2016 / 14:17

נעלי ריצה הן הפרט החשוב ביותר עבור כל מי שרץ ומי שמתכנן להתחיל את צעדיו הראשונים. לקראת פתיחת עונת המרוצים, בדקנו מה מציעים לכם מותגי הריצה המובילים בעולם ובעיקר כמה זה יעלה לכם

אימון ריצה. ShutterStock
המטרה: להביא את הרצים לקו הסיום בריאים ומהירים יותר/ShutterStock

עונת תחרויות הריצה שבפתח היא לא רק ה"מאני טיים" של הרצים אלא גם של מותגי הספורט הנחשקים בעולם שבימים אלה ממש מוציאים לחנויות את קולקציית הקיץ החדשה של נעלי הריצה החדשות שיתרוצצו על המסלולים השונים בכל הארץ. כמו בכל שנה, גם בקיץ 2016 לא נחסכו המשאבים ומיטב הטכנולוגיות כדי להביא את הרצים לקו הסיום בריאים ומהירים יותר.

כעת רק ניתן להבין כמה זה עולה לנו ואם זה באמת עונה על הציפיות שלנו. בקרב רוב הרצים מדובר בסדין אדום. נעל ריצה איכותית היא מצרך חובה על הרגל ולו רק כדי להשיג קצת שקט נפשי. גם דעתם של המתנגדים להוצאה של מאות שקלים על רכישת הנעליים ברורה מאליו. ועדיין, כדי לרוץ למרחקים ארוכים נדרשת נעל חזקה וקלה שגם תתמוך בטכניקת הריצה שלכם.

רשימת מותגי הריצה שבדקנו כוללת את הדגמים האחרונים שיצאו לשוק. הקפדנו שיהיו קלות יחסית, מאווררות ובעיקר עמידות לריצה של מאות קילומטרים. הנעליים השונות נמסרו לרצי מרתון שהתנסו בהם מדי יום במשך מספר שבועות, למרחק של מאות קילומטרים. התוצאות לפניכם.

אדידס אולטרה בוסט. צילום מסך,
אדידס אולטרה בוסט. תחושת דחיפה אמיתית לרגל/צילום מסך

אדידס Ultra BOOST גברים

דבר היצרן: "הנעל הנמכרת ביותר של אדידס שמתאימה עצמה לצעדי הרץ ומעניקה תמיכה מעולה לאורך מאות קילומטרים. הדגם מכיל 20% יותר קפסולות אנרגיה של בוסט. הסוליה החיצונית מתאימה עצמה ונמתחת בהתאם לתנועת רגלו של הרץ. העיצוב האלסטי המחורר רותם את האנרגיה של BOOST וממקסם אותה".

דבר הנסיין: "מדובר בבשורה אמיתית למי שנהג לרוץ עם דגמים ישנים יותר של אדידס כמו ה"טמפו" ו"האדיזרו" בגרסתן הקודמת. "האולטרה בוסט" יוצאת דופן בכך שהיא מספקת תחושת דחיפה אמיתית לרגל בתנועתה קדימה ובהחלט הופכת את הריצה למהנה יותר. היא לא קלה כמו ה"אדיזרו בוסטון" למשל, הרבה יותר צרה מהטמפו (קחו תמיד מידה אחת מעל המידה הקבועה שלכם) ומי שזקוק לתמיכה בקשת לא בהכרח יתחבר אליה, אבל מעל כל אלה מרחפת עובדה אחת: זוהי נעל אימונים מצוינת למרחקים ארוכים ורצי מרתון ייהנו ממנה מאוד".

מחיר: 850 שקלים – להשיג בחנויות המותג ורשתות הספורט המובילות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אדידס פיור בוסט. צילום מסך,
Pure BOOST X. תחושת קפיציות והחזר אנרגיה/צילום מסך

אדידס Pure BOOST X - נשים

דבר היצרן: "נעל לנשים בלבד הכוללת פיתוח טכנולוגי חדש בצורת קשת מרחפת שמנותקת מסוליית הנעל ועוטפת את מרכז כף הרגל מלמטה לצורך הידוק התמיכה. חידוש זה מצטרף לטכנולוגיית הבוסט המפורסמת של אדידס, אשר נמצאת בסוליית הנעל ומעניקה החזר אנרגיה מקסימלי"

דבר הנסיינית: "נעל שמתאימה לאימונים מהירים ותחרויות. היא קלה (פחות מ-190 גרם), וגם נותנת תחושה נעימה במיוחד בחלקה העליון שעשוי כולו מבד נושם מחורר ומאוורר. ההפרדה בין הסוליה לקשת גורמת לתחושת קפיציות החזר אנרגיה ותמיכה טובה בקשת כף הרגל. עם זאת לא מומלץ לרוץ איתה בשטח כורכר ואפילו לא באדמה קשה. היא מתאימה יותר למסלול המרוצים וההוכחה לכך היא הגמישות המרשימה שלה וכמובן, המראה שמיד מושך את העין".

מחיר: 599 שקלים, להשיג בחנויות המותג ורשתות הספורט המובילות

ברוקס גליצרין. צילום מסך,
ברוקס גליצרין. נעל האימונים הכי טובה/צילום מסך
ברוקס נשים. צילום מסך,
הגרסה הנשית של הגליצרין. מגינה על הרגל מזעזועים/צילום מסך

ברוקס גליצרין 13 – גברים ונשים

דבר היצרן: "נעל הריצה האולטימטיביות לבעלי כף רגל ניטרלית שמביאה פסגה חדשה של נוחות, רכות ואבזור.
הגפה העליונה רכה וקטיפתית ועשויה חומרים מתקדמים, מיוצרת בהדפסת שכבות נטולת תפרים ומתוחכמת 3 -D Fit Print technology ויוצרת מעטפת דינמית-חובקת, המתאימה את עצמה בקלילות למבנה כף הרגל ליתר נוחות".

דבר הנסיין: "מדובר בעדכון גרסה לדגם הגליצרין 12 של המותג שהיה אף הוא מצליח. הגליצרין 13 היא לא הנעל הכי קלה של ברוקס אבל ללא ספק נעל האימונים הכי טובה שלה. במבט ראשון היא די דומה לקודמתה אבל רק כשנועלים אותה מבחינים ברכות הגבוהה יותר, במרווח האצבעות ובסוליה הפנימית העבה יותר".

גם הנסיין וגם הנסיינית ציינו לטובה את תחושת הכפפה של הנעל שעוטפת ומגינה על הרגל מזעזועים. "למרות שהנעל נראית מסיבית, הורגשה תחושת ריחוף בדריכה. הנעל נותרה יבשה בפנים גם בעת ריצה בגשם ומאידך שמרה על נידוף הזיעה".

מחיר: 930 שקלים, ברשת BROOKS ובחנויות הספורט המקצועיות המובחרות

אסיקס פיוזקס. צילום מסך,
אסיקס Fuzex. נעל קלת משקל המיועדת לאימונים מהירים/צילום מסך

אסיקס Fuzex – נשים

דבר היצרן: "נעל ריצה עם טכנולוגיית קצף כפולה בעלת משקל קל שממשיכה לשפר את הנוחות והביצועיות דרך פיתוח מתמשך בחומרים, טכנולוגיות ועיצוב ובכך להפחית ממשקל הנעל תוך הגדלת הנוחות והביצועיות בדגמי המותג. בדגם החדש ניתן ליהנות מסוליה חדשה, קלה יותר מקודמותיה המשלבת בתוכה גם ספיגת זעזועים ועמידות מסוג Solyte. חומר מוקצף בעל זיכרון המסייע בתנועת הניתור, אנטי בקטריאלי, השומר על כף רגל יבשה, נקייה ובריאה, x-40 ortholite socklinger.

דבר הנסיינית: "נעל נייטרלית, קלה המתאימה לריצות טמפו ואימונים מהירים וכן לריצות יומיומית. יכולה להתאים גם כנעל תחרות. אם המטרה בהוספת הג'ל והקצף נועדה לתת רכות ותמיכה אז נראה שהמטרה הושגה. אסיקס השכילו לייצר נעל קלת משקל המיועדת לאימונים מהירים יחד עם רכות ותמיכה לרגל שפעמים רבות חסרה בנעל קלה. המרחק בין העקב לבוהן (דרופ) הוא 8 מ"מ אשר ונועד לצמצם נחיתה על העקב ולעודד נחיתה על מרכז כף הרגל או על חלקו הקדמי של כף הרגל.

מחיר: 799 שקלים, להשיג בחנויות הדגל

נימבוס 18. צילום מסך,
נימבוס 18. יותר קלות מדגמי הנימבוס הקודמים/צילום מסך

אסיקס נימבוס 18 – גברים

דבר היצרן: "הנעליים יותר קלות מדגמי הנימבוס הקודמים ועם זאת מצוידת בשכבה בסוליית הביניים ותוספת נכבדת של ג'ל מאפשרות לרחף בקלות. הגפה העליונה של הנעליים עשויה מרשת נושמת, הצד הפנימי שבא במגע עם הרגל עשוי ללא תפרים, הבד מחבק את הרגל כמו גרב ומעניק נוחות רבה".

דבר הנסיין: "אסיקס החזירה את קו היצור של דגם ה-16 המצליח וזה אומר נעל מאוד רכה ועוטפת המצוידת בלמי זעזועים מעולים ואוורור מקסימלי גם בימי גשם. מי שמכיר את נימבוס 17 יבין מיד שאסיקס למדה את הלקח והרחיבה את הגפה כדי להגביר את הנוחות על חשבון האדיקות ותחושת 'הכפפה'. נעל מעולה לריצות ארוכות בולמת את כל הזעזועים ומפזרת את האנרגיה בצורה שווה".

מחיר: 899 שקלים – להשיג בחנויות המותג וברשתות הספורט

ניו באלאנס 1086. יח"צ,
ניו באלאנס. שמרה על יציבות מושלמת של הרגל/יח"צ

ניו באלאנס fresh foam 1080V6 – גברים

דבר היצרן: נעל הריצה החדשה מציגה את הטכנולוגיה החדשנית Fresh Foam המיושמת בסוליה האמצעית של הנעל ומספקת תכונות מובנות של יציבות, רכות מקסימאלית לספיגת זעזועים, רכה וטבעית ולשיפור הביצועים בזמן הריצה.

דבר הנסיין: "מדובר בנעל בעלת גפה פחות אלסטית ויותר צרה. המבנה שלה מאסיבי ואולי מיועד לרצים בעל מבנה גוף זהה ולא למי שמחפש נעל קלה וזריזה. עם זאת, באופן מפתיע גם בריצות מהירות היא תפקדה מצוין ואפילו שמרה על יציבות מושלמת של הרגל. ברגע שמתרגלים אליה היא גורמת לרגל להאיץ בלי להרגיש את הקרקע".

מחיר: 939 שקלים – להשיג בחנות היבואן

ניו באלאנס - נשים. יח"צ,
ZANTEV2 ניו באלאנס. החזיקה מעמד גם בריצות מהירות/יח"צ

ZANTEV2 ניו באלאנס - נשים

דבר היצרן: "גרסה שנייה לדגם החדשני והמתקדם מסדרת FRESH FOAM, המיועד למרחקים ארוכים וקצרים ומכוון לעזור לרצים להגביר את הקצב. הדגם החדש מעניק חוויית ריצה רכה וחלקה יותר. הגפה רכה וגמישה ומתלבשת כמו כפפה לרגל ומספקת תמיכה ונוחות מרבית. בעלת תא אצבעות בעיצוב חדשני".

דבר הנסיינית: "נעל קלה ומהירה במיוחד. מניסיון עבר, ניו באלאנס נתפשו אצלי כנעלי הליכה. אבל הנעל גרמה לי להבין שמדובר בתפישה שגויה. התמיכה שלה בקשת כף הרגל עלולה ללחוץ מעט אבל זה עניין של הרגל שנעלם בריצה השלישית. הנעל החזיקה מעמד גם בריצות מהירות של 10 ק"מ וגם בריצות של 32 ק"מ. התחושה היתה זהה: נוחות מרבית".

מחיר: 629 שקלים - להשיג בחנות היבואן

נייקי פרי. יחצ,
נייקי. מדמה ריצה ברגליים יחפות/יחצ

נייקי Nike Free RN Distance

דבר היצרן: נעל קלה בעלת מגע נעים ורך שמיועדת לריצות ארוכות.

דבר הנסיין: נעל מינימליסטית מסדרת free, שמיועדת על פי היצרן לריצות ארוכות. כבר בנעילה הראשונה מורגשת הרכות והגמישות. גם הסוליה רכה והחלק העליון מרגיש כמו גרב. כמו כל סדרת ה-Free של נייקי היא מדמה ריצה ברגליים יחפות ולא מתאימה לכל אחד. המכורים לדגם הפגסוס למשל. לעומתם, המכורים לתחושת החופש ייהנו ממנה מאוד. משקלה די נמוך והן נראות מצויין ומתאימות גם לשימוש יומיומי לאנשים שאינם רצים וצריכים לעמוד הרבה על הרגליים.

מחיר: 579 שקלים - להשיג בחנויות המותג וברשתות הגדולות

סאקוני. צילום מסך,
סאקוני. הצליחה להרשים גם בריצות קצרות ומהירות/צילום מסך

סאקוני triumph iso 2 series

דבר היצרן: נעלי ריצה חדשות עם טכנולוגיית ה-EVERUN - פטנט חדשני הכולל שכבה עליונה של הסוליה עשויה חומר משכך, הממוקם קרוב יותר לכף הרגל וצובר לתוכו את האנרגיה הנוצרת בשעת הנחיתה. הטכנולוגיה הייחודית מאפשר נחיתה רכה יותר בעקב עם לחץ מופחת בקדמת הרגל. היא מבטאת שיפור ניכר בהתאוששות של כף הרגל, שומרת על תכונותיו פי 3 יותר מאשר חומר EVA רגיל ומחזירה 83% אנרגיה".

דבר הנסיין: "מהרגע הראשון שנוגעים בה מבינים שמדובר בנעל מנצחת. היא תומכת בכף הרגל באופן כמעט מושלם ואפילו לשונית שלה מרגישה כמו כרית מפנקת. בריצות ארוכות היא הגיבה נפלא לעומס ובאופן מפתיע, הצליחה להרשים גם בריצות קצרות ומהירות - נתון מפתיע נעל שנראית מאסיבית במבט ראשון. מי שמכיר את סדרת הטריומף של סאקוני יתפלא למצוא שכבת קצף בסוליה של הנעל החדשה, שקצת מוסיפה למשקל. אבל אם אתם בדרך למרתון וריצות ארוכות, אין ספק שהיא עושה את העבודה".

מחיר: 899 שקלים להשיג בחנויות המותג

אנדר ארמור. יחצ,
UNDER ARMOUR לגברים. תמיכת פלסטיק שדוחפת קדימה את האצבעות/יחצ
אנדר ארמור. יחצ,
UNDER ARMOUR נשים. משככות את אזור העקב באופן כמעט הרמטי/יחצ

UNDER ARMOUR - SPEEDFORM U.A לגברים ונשים

דבר היצרן: "נעל המיוצרת במפעל לייצור בגדים על מנת לחקות את הרכות נטולת התפרים. גורמת לאפס חיכוך בזמן הריצה ותחושת נוחות שעוטפת את כף הרגל בהתאמה אנטומית מושלמת וכן נידוף לחות ברמה גבוהה. הנעל קלה, מהירה, נוחה ובעלת מבנה אנטומי עם עיצוב תבנית מיוחדת לאצבעות הרגל. הבדים בהם משתמשים לנעל הם דקים ונושמים".

דבר הנסיין: "נעל קלה מאוד ונוחה שמעניקה תחושה קצת מוזרה: מצד אחד מחסור בבלמי זעזועים מאסיביים ומצד שני, פיזור מצוין של אנרגיה באמצעות חריצים ומעין קוביות גומי שמשככות את הנחיתה. בדריכה הראשונה הרגל הרגישה חשופה אבל אחרי כבר אחרי הריצה הראשונה מבינים שמישהו כאן חשב גם על זה. בחלקו העליון של העקב יש תמיכת פלסטיק שדוחפת קדימה את האצבעות כדי להגביר את המהירות. החיסרון היחיד שלה נמצא ברמת האוורור ובנידוף המים. בד הנעל לא נשם בריצות ארוכות ובעת ריצה בגשם, הנעל ספגה מים".

דבר הנסיינית: "נעליים קלות מאוד ומשככות את אזור העקב באופן כמעט הרמטי. התקן הפלסטיק זורק את מרכז כף הרגל קדימה וצריך להתרגל לזה. הנעל ללא תפרים ומתלבשת על הרגל כמו כפפה. מתאימה מאוד לתחרויות על כביש ואספלט ולא לריצות שטח".

מחיר: 649 שקלים לגברים ו-599 שקלים לדגם נשים - להשיג בחנויות רשת גו פרו.

נעלי הוקה. צילום מסך,
Hoka One One Clifton 2. זרימת דם טובה לכל חלקי כף הרגל/צילום מסך

Hoka One One Clifton 2 – גברים

דבר היצרן: "ספינת הדגל של הוקה. נעל קלת משקל, בעלת שיכוך גבוה מאוד, נייטרלית ובעלת יכולת העברת תנועה וכוחות באופן יוצא מן הכלל. מתאימה לריצה בכביש ומספקת תמיכה זהה וחלקה לכל אורך שלבי הדריכה, משלב הנחיתה, דרך הגלגול ועד לניתוק בהונות".

דבר הנסיין: "הנעל קלה ביותר למרות המראה הכמעט מגושם שלה. היעוד המקורי של ה-Hoka One One Clifton 2 הוא לריצות על כביש, אבל הרגישה טוב בכל סוגי האימונים שביצעתי כולל ריצות נפח קלות, אינטרוולים מהירים, ריצה ארוכה, אימון הליכה-ריצה, וריצה בגשם שוטף. הנעל מתיישבת על הרגל בצורה מושלמת. יש מקום לאצבעות, ואין לחץ על שום אזור בכף הרגל. חורי השרוכים מחוזקים על ידי שכבת בד שלא מאפשרת לנעל להימתח לקשירה חזקה מדי, דבר שמבטיח זרימת דם טובה לכל חלקי כף הרגל ובנוסף שומר את צורת הנעל. שאפו".

מחיר: 640 שקלים – להשיג בחנויות רשת crocs & more

נעלי ניוטון. צילום מסך,
ניוטון. עולם שלם של נוחות/צילום מסך

ניוטון – AHA

דבר היצרן: "נעל קלה במיוחד עם מערכת חמישה LUGS ומנגנון POP3 הבנוי על תאי קצף, דרופ 6 מ"מ וגפה עליונה ללא תפרים.

דבר הנסיין: "למי שלא מכיר את נעלי ניוטון כדאי לדעת שמדובר ברעיון, ולא רק בכיסוי כף הרגל בזמן ריצה. ההתחלה היא די קשה בין השאר כי מנח הרגל על הקרקע שונה בתכלית מכל נעל אחרת. אבל ברגע שמתרגלים לתחושה החדשה מגלים עולם שלם של נוחות, גמישות וקפיציות. כאן המקום לציין שבאופן כללי ניוטון מתאימה עצמה לרצים הנוחתים על החלק הקדמי של כף הרגל, אבל הדגם הנוכחי AHA, דווקא מתאים גם למי שמתעקש לנחות על מרכז כף הרגל. בקיצור, הנאה מושלמת".

מחיר: 549 שקלים – להשיג בחנויות המותג

פרל איזומי. צילום מסך,
פרל איזומי. מעניקה תחושה ביטחון לרגל גם אחרי שעתיים של ריצה/צילום מסך

פרל איזומי EM Road N2 v3

דבר היצרן: "דגם קלאסי ניטרלי לאימונים יומיומיים בעלת משקל נמוך המבטלת את הלחץ על חלקה הקדמי של כף הרגל ובולמת זעזועים ובכך מאפשרת ריצה וחלקה יותר. נעל קלה עם תחושת 'כפכף' ברגל, כמו כן מרופדת ומתאימה לריצות ארוכות".

דבר הנסיין: "נעל מצוינת לרצים הנוחתים על מרכז כף הרגל וצפונה. היא אכן קלה אבל מעניקה תחושה ביטחון לרגל גם אחרי שעתיים של ריצה. כבר במגע הראשוני מבחינים שהיא חזקה במיוחד ולמרות הסוליה הדקה יחסית בחלק הקדמי היא עמדה בכבוד בזעזועי הקרקע. שאפו".

מחיר: 699 שקלים – להשיג בחנות היבואן D.A.A

ריבוק קרוספיט. צילום מסך,
ריבוק. מענה מושלם לכל אימון/צילום מסך

ריבוק ONE X CROSS FIT CUSHION 3.0

דבר היצרן: נעל שתוכננה כדי להעניק נוחות משופרת בזמן הפעילות על ידי חלוקה של הסוליה לשלושה חלקים בעלי רמות קשיחות משתנות. לנעל מנגנון שריכה המאפשר את הידוק השרוכים לאורכו ברמות חוזק משתנות מנקודה לנקודה, עבור אזורים שדורשים חיזוק רב יותר והתאמה אישית למבנה כף הרגל".

דבר הנסיין: "מדובר בנעל קלה במיוחד שמהווה הפתעה נעימה לחובבי הנעליים המינימליסטיות. הנעל מהודקת היטב על כף הרגל, סולייתה משוננת וקשיחה ולמרות זאת הנעל מתפקדת בנוחות מקסימאלית במעברי התרגילים השונים ומספקת מענה מושלם לכל אימון קרוס פיט, המשלב בתוכו דיסיפלינות שונות של כושר גופני מריצה ועד הרמת משקולות. אין ספק שמדובר בנעל שהושקעו בה כל המאמצים הנכונים מנוחות, יעילות ועד 'הלוק' הנכון. ריבוק – שאפו".

מחיר: 499 שקלים – להשיג בחנויות ריבוק וברשתות הספורט הגדולות

זוט. צילום מסך,
זוט סולנה. נעל מפתיעה שמעניקה תמורה מצוינת למחיר/צילום מסך
זוט. צילום מסך,
זוט, הגרסה הנשית. לא נופלת מכל נעל אחרת/צילום מסך

זוט סולנה – גברים ונשים

דבר היצרן: "נעל אידיאלית לטריאתלטים שמחפשים נעל קלה, נוחה וסופגת זעזועים לאימונים ותחרויות. היא מעניקה תמיכה במהלך הריצה ובעלת מנגנון שריכה מהירה ותפרים פנימיים. אינה מחייבת לבישת גרביים, יתרון שחוסך זמן בשטח ההחלפה בתחרויות טריאתלון".

דבר הנסיין: "אכן מדובר בנעל קשיחה ובולמת זעזועים אבל קשה לומר שמדובר בנעל תחרות. לאימונים היא מצוינת וגם לריצות ארוכות. הגפה הקדמית שלה מאווררת מאוד וגם הרגל לא הזיעה בתוכה. אין ספק שמדובר בתמורה הטובה ביותר למחיר, גם אם היא עדיין לא פרצה לתודעה של הרצים".

דבר הנסיינית: "די הופתעתי לקבל את הנעל מאחר ולא שמעתי עליה עד כה. אחרי כמה ריצות ארוכות אני יכולה לומר בוודאות שמדובר בנעל שלא נופלת מכל נעל אחרת שרכשתי עד כה, והדבר המשמח ביותר היה לדעת שהיא מספקת נוחות וגמישות במחיר מפתיע".

מחיר: 390 שקלים - להשיג בחנות היבואן עמית לוינזון

נורת'פייס נעל. יחצ,
נורת'-פייס. מעניקות ביטחון והידוק ברגל לקרקע/יחצ

THE NORTH FACE - ULTRA EQUITY

דבר היצרן: "נעל המאפשרת ריצה נוחה וכוללות טכנולוגיה מיוחדת שמעניקה תמיכה לרגל בצורה בה היא מדמה דריכה על הקרקע באופן טבעי. הנעליים מעניקות לעוסק בפעילות הגופנית את מלוא הביטחון לעסוק בספורט החביב עליו עם נעל העוטפת את הרגל בתמיכה ונוחות".

דבר הנסיין: "מדובר בנעל קשיחה שמתאימה מאוד למטיילים ומטפסים שנזקקים לרוץ ופחות לרצי סיבולת. הקשיחות שלה והסוליה החזקה מעניקות ביטחון והידוק ברגל לקרקע אבל באותה מידה, בריצות ארוכות השיכוך היה מופחת ובמאמץ גדול הורגש לחץ על הרגל. למי שמחפש נעל עם נוכחות וכריזמה שתעמוד במשטחים קשים ותדע להגן על הרגל שירוץ לחנות הקרובה".

מחיר: 650 שקלים – להשיג בחנויות המותג

מונטרייל. צילום מסך,
נעל קשיחה שכנראה מיועדת במקור למטיילים/צילום מסך

מונטרייל fluid flex f.k.t

דבר היצרן: "נעלי ריצה קלות משקל, עם סוליית fluidfoam המספקת ריפוד אידיאלי וגמישות משופרת. הגפה הדוקה על כף הרגל, עשויה רשתות מאווררות במיוחד, עם חיזוקים, ללא תפרים. החריצים בסוליה המספקים יציבות משופרת ובלימת זעזועים מעולה המקנה בטיחות גבוהה לכף הרגל ולקרסול הנחוצה בעת ריצה בשטח".

דבר הנסיין: נעל קשיחה שכנראה מיועדת במקור למטיילים ורצים על משטחים קשים. בריצה ארוכה היא עמדה בציפיות למרות מעט חוסר נוחות במבנה העקב שלה אבל אי אפשר לטעות: מדובר בנעל חזקה ועמידה שדי דומה מבחינה אסתטית לנעל עבודה צבעונית. במילים אחרות: סוס עבודה".

מחיר: 679 שקלים – להשיג ברשת קולומביה ובחנויות המטיילים

סלומון. צילום מסך,
סלומון. מנגנון סגירה קל ויעיל/צילום מסך

סלומון SENSE PROPULSE

דבר היצרן: "נעל לריצת כביש סלול המציעה הגנה מושלמת. הסוליה הפנימית מורכבת מצפיפות מרובה ומספקת ריפוד אופטימלי לאימוני קילומטראז' גבוה.בעלת שרוול פנימי המדמה תחושה של כפפה לרגל ורשת פתוחה עם מערת מדידה מדויקת העוטפת את הרגל להתאמה נוחה".

דבר הנסיין: "הנעליים מעוצבות יפה, נוחות לרגל וקלות משקל במהלך הריצה. הבעיה היא שבלימת הזעזועים היתה חלשה והקרקע הורגשה במהלך ריצות ארוכות. ספק אם היא מתאימה לרצי מרתון. עם זאת, מנגנון הסגירה שלה קל ויעיל בתנאי שמעלימים את שרוכי הגומי בתוך הנעל".

מחיר: 839 שקלים – להשיג בחנויות המטיילים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully