וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובילאיי וניסאן חתמו על הסכם שיתוף פעולה

23.2.2016 / 16:07

במסגרת שיתוף הפעולה יותקנו מערכות הבטיחות של מובילאיי בצי הרכב של ניסאן. ג'נרל מוטורס ופולקסוואגן כבר חתמו על הסכם דומה

מובילאיי מערכת בטיחות לרכב. קובי ליאני
מערכת של מובילאיי/קובי ליאני

מובילאיי, המפתחת מערכות לסיוע לנהג (ADAS) וטכנולוגיות לנהיגה ללא נהג, הודיעה היום (שלישי) על חתימת הסכם הבנות עם יצרנית הרכב ניסאן, מתוך כוונה לשלב את טכנולוגיית ניהול חוויית הכביש, או REM (Road Experience Management) בציי הרכבים של ניסאן. ניסאן היא היצרנית השלישית שחברה למובילאיי בשילוב טכנולוגיית ה-REM החדשה, בנוסף לג'נרל מוטורס ופולקסוואגן.

"הוספה של ניסאן ורנו בתור לקוח של REM מהווה צעד חשוב נוסף ביצירת נתונים מעודכנים ברמת דיוק גבוהה לנתיבים פנויים לנהיגה, עם יכולת קביעת מיקום מדויקת, שתעמוד בדרישה לגיבוי מלא במטרה לאפשר נהיגה בטוחה ללא נהג, לרבות נהיגה בעיר", כך אמר פרופ' אמנון שעשוע, אחד ממייסדי מובילאיי, יו"ר וסמנכ"ל הטכנולוגיה של החברה. "שותפות רנו-ניסאן היא אחת יצרניות הרכב העולמיות הגדולות ביותר והיא לקוחה משמעותית של מובילאיי במערכות ADAS ונהיגה ללא נהג. אנחנו בתמיכה של שלוש יצרניות הרכב הגדולות בעולם בתור הכרה בחשיבות של הקניין הרוחני החדשני שלנו בטכנולוגיית REM לנהיגה ללא נהג".

טכנולוגיית ה-REM של מובילאיי תספק נתונים בזמן אמת לקביעת מיקום מדויק ונתוני מסלולים בדיוק גבוה, המייצרים יחד שכבה חשובה של מידע לתמיכה בנהיגה ללא נהג. הטכנולוגיה מבוססת על תכנה המופעלת על פלטפורמות העיבוד EyeQ של מובילאיי, המחלצת סימני דרך ומידע על הכבישים בחיבור בנפח נמוך במיוחד, כ-10 קילובייט לקילומטר של נהיגה.

מובילאיי היא אחת מהחברות המובילות בפיתוח כלים לסיוע מתקדם לנהיגה ונהיגה ללא נהג. המוצרים של החברה נועדו להגברת הבטיחות בכביש ולפיתוח נהיגה אוטונומית ללא נהג.
התוכנה של החברה ומעבדי ה-EyeQ שלה מבצעים ניתוח מפורט של הסביבה על מנת לצפות התנגשות אפשרית עם רכבים, הולכי רגל, רוכבי אופניים, בעלי חיים ומחסומים. המוצרים של מובילאיי מסוגלים גם לזהות נתיבים, שוליים, תמרורים, הכוונות ורמזורים, ליצור Roadbook של נתיבים מקומיים פנויים לנהיגה וסימני דרך תוך שימוש ב-REM, ולספק מיפוי לנהיגה ללא נהג. המוצרים של החברה ישולבו בדגמים של 25 יצרניות רכב גלובליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully