וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: נמרודי מחדש באור יהודה

רונית מטיאס

24.2.2016 / 13:28

שרה נתניהו מחלקת, עופר נמרודי מציג, ג'יל גמון מפנק ואיפה התכנסה צמרת השפים ללגום יין?

ההכשרה משיקה

עופר נמרודי שלמה מעוז. ראובן קסטרו
עופר נמרודי שלמה מעוז/ראובן קסטרו

תושבי אור יהודה נהרו לאולם הרמיטאז' בעיר, לכנס הדיירים הגדול שערכה חברת הכשרת היישוב להשקת פרויקט פינוי-בינוי בשכונת קריית גיורא בעיר. הפרויקט במסגרתו ייבנו כ-6,000 יחידות דיור, עורר עניין רב בקרב התושבים, ונציגי המשטרה שנכחו באירוע נאלצו לווסת את כניסתם לכנס.

עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת; עמי מור, אדריכל הפרויקט מטעם משרד יסקי מור סיון; הכלכלן שלמה מעוז, יו"ר הדירקטוריון; ואלכס מריאש, סמנכ"ל נכסים בהכשרת היישוב, הציגו את חזון הפרויקט. במאזינים ליאת שוחט, ראשת העיר אור יהודה וחברי המועצה. משה פרץ הופיע לקינוח.

חגיגה בוכרית

שרה נתניהו רותי  לבייב יליזרוב חגית לבייב סופייב לב לבייב. ישראל ברדוגו,
שרה נתניהו רותי לבייב יליזרוב חגית לבייב סופייב לב לבייב/ישראל ברדוגו

לב לבייב, נשיא קונגרס יהדות בוכרה העולמי, ערך בהיכל התרבות את המושב ה-16 של קונגרס יהדות בוכרה, את מקומו של ראש הממשלה שנעדר מהאירוע מילתה שרה נתניהו, שהעניקה לרותי וחגית, בנותיו של לבייב אות כבוד לבעליהן אפי יליזרוב וגרג סופייב, שנעדרו מהאירוע, על לקיחת חלק פעיל בהנהגת הקהילה ותרומתם להתפתחות מורשת מפוארת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

המנכ"ל הדוגמן

אירית פרלמן ג'יל גמון. רונית מטיאס,
אירית פרלמן ג'יל גמון/רונית מטיאס

כשג'יל גמון, מנכ"ל סוגת הגיע להשקת סדרת "ארוחה ברגע", בבניין "פורטר" באוניברסיטת ת"א, הוא נשאל אם הוא דוגמן הקמפיין, גמון הגיב בעדינות שהוא מדגמן רק בבית, וסיפר שחשב לבטל את האירוע כי עד אותו בוקר היה חולה בשפעת. הוא סיפר על הקטגוריה חדשה של אוכל מוכן ועל האריזה בטכנולוגיה חדשנית המאפשרת שמירה על המוצר על המדפים עד שנה. גמון דיבר על חשיבות הקטגוריה לצמחונים, טבעונים, וילדים כמו ילדיו שרוצים לאכול מהר וכל אחד משהו אחר. בטועמים גם אירית פרלמן, מנכ"לית אגודת ידידי בית התפוצות שהזמינה את גמון לסיור במוזיאון.

מכונית בקניון

דנה רביד מנחם   ואריאל פינטו. רונית מטיאס,
דנה רביד מנחם ואריאל פינטו/רונית מטיאס

אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל מרצדס ודנה רביד-מנחם, מנהלת השיווק, התייצבו בקניון אביב לרגל השקת smart FORFOUR-מכונית סמארט ל-4. רביד-מנחם ספרה כי סמארט, ממותגי הרכב הצעירים בעולם, נשען על 130 שנות ידע וניסיון בייצור מכוניות מרצדס, ומדובר בדור החדש של Smart forfour העירונית קומפקטית, בגרסת 4 דלתות. המכונית הוצבה בקניון, והמבקרים הוזמנו להעלות תמונה שלהם עם הרכב לפייסבוק, אולי יזכו ב-2,000 שקלים לבזבוזים בקניון.

יין עם חברים

שירה כוהן  וקארן רינגל טפר. רונית מטיאס,
שירה כוהן וקארן רינגל טפר/רונית מטיאס

צמרת השפים נטשו אמש את המטבחים והתייצבו באירוע של יקב הרי גליל שכלל פתיחת תערוכה COLORFOOD WINE והשקת יין "חברים".

דיויד פרנקל ענת לוי. רונית מטיאס,
דיויד פרנקל ענת לוי/רונית מטיאס

שתו ונישנשו פינצ'וס ממסעדת ויקי כריסטינה: ענת לוי, מנכ"לית היקב שאמרה שהחלל מרגיש לה כמו בסוהו בניו יורק ומדהים לראות תערוכה שנולדה כהשראה לסדרת יין ועל ערכי היקב: שמחה אהבה והשראה, היא הודתה לצלמים שהיו חלק מהמתווה וחיברו בין עולמות היין והאמנות; שירה כוהן, ממתגת מותג הרי גליל שהציגה את התוויות שיוצרות יחד את המילה אישה; קארן רינגל טפר; איציק המל, מבעלי המסה; השפים דיויד פרנקל, ארז קומרובסקי.

דן לב איציק המל. רונית מטיאס,
דן לב איציק המל/רונית מטיאס

בירה בגינה

דוד חדד, צביקה ויינר,  קרן בוגדן. רונית מטיאס,
דוד חדד, צביקה ויינר, קרן בוגדן/רונית מטיאס

קרן בוגדן, מנהלת מותג פאולנר בטמפו; דוד חדד, מבעלי "ביר גרדן" והשף צביקה ויינר, חגגו ב"ביר גרדן" בשרונה את קדם חגיגות הסלבטורדיי של פאולנר-פסטיבל בירה חורפי של אירופה הכולל נקניקיות, בירות, מוסיקה, ומופעים. הפסטיבל יפתח ביום שישי הבא בין 10:00-15:00. במקביל לסלבטורפסט, תתקיים בביר גרדן מסיבת בירה בווארית מסורתית עם תפריט מיוחד לימי הפסטיבל.

מלבינים בסטייל

דפנה גושן דורית שביט, ליאת אשורי, יפה אפרתי. רונית מטיאס,
דפנה גושן דורית שביט, ליאת אשורי, יפה אפרתי/רונית מטיאס

בחדר הפרטי של מסעדת טופולופומפו, נערך אירוע השקה ל Advanced White, של ליסטרין. המוזמנים שמעו על חידושי המוצר, טעמו ממנות השף אבי קונפורטי, ורצו הביתה להתנסות.

בטועמות: דורית שביט, מנהלת חטיבת מוצרי צריכה ג'ונסון ג'ונסון; דפנה גושן, מנהלת מותג ליסטרין; אשת יחסי הציבור יפה אפרתי; והסטייליסטית ליאת אשורי שהרצתה על הקשר בין חיוך לבן לסטיילינג.

איתנים בדרום

אביב איתני ועליזה מנור. מיכה בנו,
אביב איתני ועליזה מנור/מיכה בנו

משפחת איתני, מבעלי "ביתילי" מקבוצת EFD, הדרימו לבאר-שבע להשקת סניף הקונספט החדש של הרשת במתחם העיצוב 'דיזיין פלוס' שנפתח בעלות של כ-2 מיליון ¤. הסניף כולל סטודיו למעצבים ואדריכלים, תצוגת חומרי גלם וגמר, מסכי פלזמה עליהם מוקרנים סיור במפעלי החברה והצצה לטכנולוגיות ולתהליכי הייצור המקומי.

במשיקים: חיים איתני, יו"ר הקבוצה ומייסד הרשת שקבע את המזוזה; אביב איתני, מנכ"ל הרשת; יעל ואייל פישמן; עליזה מנור, מנכ"לית ובעלים "מנור פרויקטים"; המעצב יובל סמואלוב.

חגיגות במכללה

אורית פישמן אפורי, מאיר חת, קרנית פלוג,. עידן גרוס,
אורית פישמן אפורי, מאיר חת, קרנית פלוג/עידן גרוס

פרופ' מאיר חת, לשעבר המפקח על הבנקים ויו"ר הבורסה, השיק בבית הספר למשפטים, המסלול האקדמי המכללה למינהל, את ספרו "הבנקאות בישראל במנהרת הזמן". ד"ר קרנית פלוג נגידת בנק ישראל; זאב אבלס, יו"ר דירקטוריון בנק אגוד; ענת לוין, משנה למנכ"ל כלל ביטוח ומנהלת חטיבת השקעות מימון ופיננסים; ופרופ' אשר טישלר, נשיא המכללה, פרגנו.

יומיים אחרי ערכו טישלר; הרצל עוזר, יו"ר חבר הנאמנים; ורון גוטלר, יו"ר הדירקטוריון, אירוע לחברי אגודת הידידים של המסלול האקדמי המכללה למינהל בביתה של יעל מוריץ, במטרה להפגיש בין בוגרים, ידידי המכללה וראשי הקהילה העסקית, ולחזק את שיתופי הפעולה בין האקדמיה והתעשייה. גיל שרון; רוני רוס, נשיאת חברת "פנורמה"; מימי סלע, סגנית נשיא "לנדא ונצ'רס"; אילן בירנפלד, יו"ר Delloite בריטמן אלמגור זהר; ודליה פרשקר, מייסדת המימד החדיש, שמעו מד"ר יניב הראל, מנכ"ל קבוצת פתרונות הסייבר של EMC על תוקפים בעידן הסייבר.

תשלום מאובטח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אורן מרון שלמה פילבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלמה פילבר, מנכ"ל משרד התקשורת, נפגש בביתן סמסונג שבתערוכת הסלולר בברצלונה עם אורן מרון, מנהל חטיבת המובייל בסמסונג ישראל שהציג בפניו את Samsung Pay, מערכת לתשלום מאובטח בקופות באמצעות נייד שסמסונג תשיק בישראל ברבעון הראשון של 2017.

כוכבי כוכב

עומרי כוכבי. צינו פפארצי,
עומרי כוכבי/צינו פפארצי

אנשי העסקים טוביה ודוד עסיס, הזמינו את השורד עומרי כוכבי לבדוק שיתוף פעולה עם כוכבי כפרזנטור לקולקציית קיץ 2016 לנעלי K-SWISS שהם מייבאים. כוכבי מדד, בחן וסיכם שמדובר במותג נעליים יוקרתי, טרנדי בהשראת עולם הספורט. כספתח הוא בחר זוג נעליים. השמועות אומרות שאם יצא לפועל ירוויח 10,000$.

בקטנה

תגידו ביי ליעל אבקסיס והיי לקרן פלס, משה זילברשטיין, מנכ"ל תשלובת ד"ר פישר החוגגת 50, בחר בפלס כפרזנטורית שתוביל את השפה התקשורתית החדשה של החברה אחרי 9 שנות אבקסיס. "במהלך השנים חלו שינויים בשפה השיווקית, חיפשנו פרזנטורית שתייצג את הערכים של ד"ר פישר ומצאנו בפלס אישיות ישראלית יוצרת, עצמאית ומצליחה".

רוני רופ, סמנכ"ל הקמעונאות של "אקרשטיין תעשיות" ואח של החזאי דני רופ, חנך את אקרשטיין Home , פעילות קמעונאית חדשה של "אקרשטיין תעשיות". הסניף הראשון נפתח בהרצליה פיתוח בהשקעה של למעלה מ-1 מיליון שקלים, בחודשים הקרובים אמורים להיפתח כ-5 סניפים ברחבי הארץ. רופ החזאי כבר עשה שופינג.

פילאר אסטבז, מנהלת הייצוא העולמי של FLOS-תאורה עילית, קפצה לביקור בחברת "קרני תכלת", יבואנית המותג לישראל. ניסים בן שוהם המנכ"ל, וורד קוריסקי, סמנכ"לית השיווק והמכירות, ערכו לה סיור במתחם שרונה בת"א ובמלון מצודת דוד בירושלים שעוצבו עם גופי התאורה של FLOS. אסטבז הציגה פיתוחים חדשים של המותג.

עו"ד רענן בר-און, זוגתו ד"ר יעל בר-און (עיני) וילדיהם ענבל, עופרי, רועי ואלעד, מתאמנים לקראת "מרתון סמסונג תל-אביב" שיתקיים מחרתיים. המשפחה חובבת המרתונים שתרוץ 10 ק"מ, מגייסת בכל מרתון תרומות לגוף נזקק, ומפקידה כנגד סכום זהה מטעמה, התרומה הפעם ל"עזרה למרפא" של הרב פירר.

אפרת גוש וניר צוק מובילי קמפיין הפרסום של יקב היוצר, יעשירו כל אחד את חשבון הבנק ב-120,000 ¤ . צוק סיפר שהוא מנסה למכור את דירתו ביפו המשקיפה לים שעלותה כ-5 מיליון ¤ .

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully