וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש הורה לעקל נכסיו של אלי אוזן עד גובה של 19.5 מיליון שקל

אמיר הלמר

13.10.2002 / 18:46

ביהמ"ש נעתר לבקשת חברת הבנייה אמדר להטיל עיקול על נכסי אלי אוזן, מבעלי השליטה בנגה אלקטרוטכניקה, בגין פרויקט בנייה בבאר שבע



שופט ביהמ"ש המחוזי בתל אביב קיבל את בקשתה של חברת הבנייה אמדר ובעליה אריה דגן לעיקול נכסיו של אלי אוזן, מבעלי השליטה בחברה נגה אלקטורטכניקה, המצויה בהליכי הקפאת הליכים, עד לסך של 19.5 מיליון שקל.



אמדר ודגן הגישו לאחרונה לביהמ"ש, באמצעות עוה"ד ברץ בר נתן ושות', בקשה לעיקול נכסיו של אוזן, וזאת במסגרת תביעה שהגישו על סכום זה לבורר עו"ד ראובן בכר במסגרת סכסוך הקיים בין הצדדים. מדובר בתביעה שנובעת מהפרה לכאורה של הסכם בפשרה שנחתם בין נגה אלקטרוטכניקה לבין אמדר ודגן במסגרת הליכי בוררות שהתקיימו בין הצדדים לגבי התמורה לה זכאית אמדר בפרויקט בנייה בבאר שבע.



במסגרת הסכסוך, נחתם בין הצדדים הסכם פשרה שקיבל תוקף של פסק בורר, לפיו על נגה לרשום לזכות אמדר 11 דירות בפרויקט מגדלי אמדר וכן 4 קוטג'ים בפרויקט אמדר וילג' וכן לשלם את מלוא המסים בגין נכסים אלו. שווי הנכסים הללו הינו כ-19.5 מיליון שקל.



אמדר טוענת בתביעתה לבורר ובבקשת העיקול כי נגה לא עמדה בהתחייבויותיה עפ"י הסכם הפשרה והפרה אותו. העיקולים הוטלו על נכסיו של אלי אוזן בעקבות ערבותו להתחייבויות נגה במסגרת הסכם הפשרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully