וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעידת אדמה: חגי בדש פורש מפסגות לאחר 4 שנים

רון שטיין

28.2.2016 / 14:16

מנכ"ל פסגות בדש צפוי לעזוב בסוף השנה את בית ההשקעות לאחר כ-16 שנה. גורם בסביבת בית ההשקעות: "בדש יוצא לדרך עצמאית ולא הולך לגוף מוסדי אחר. הוא מראש דיבר על כך שתהיה כהונה אחת וזה מה שיקרה"

חגי בדש. תמר מצפי, גלובס
ככל הידוע בדש הודיע על כוונתו זו ליו"ר בית ההשקעות, ד"ר אהוד שפירא, ולבעלים קרן אייפקס, שבראשות זהבית כהן, כבר לפני שבועות אחדים/גלובס, תמר מצפי

רעידת אדמה בבית ההשקעות הגדול במשק: ל"גלובס" נודע כי לאחר קצת פחות מארבע שנים בתפקידו ובתום כ-16 שנים בבית ההשקעות, חגי בדש הודיע על כוונתו לפרוש מתפקידו כמנכ"ל בית ההשקעות פסגות.

ככל הידוע בדש הודיע על כוונתו זו ליו"ר בית ההשקעות, ד"ר אהוד שפירא, ולבעלים קרן אייפקס, שבראשות זהבית כהן, כבר לפני שבועות אחדים. הוא צפוי לפרוש בפועל מתפקידו בסוף השנה הנוכחית, ו"זאת במטרה לאפשר הליך מסודר למציאת מחליף וביצוע חפיפה", כפי שאמר היום גורם בשוק.

מבחינת בדש, בחודש מאי הקרוב יהיה מדובר בסיום של ארבע שנים, כך שהוא יפרוש בתום ארבע שנים וחצי בתפקיד. "הוא מראש דיבר על כך שתהיה כהונה אחת וזה מה שיקרה. הוא יוצא לדרך עצמאית ולא הולך לגוף מוסדי אחר", הסביר גורם בסביבת בית ההשקעות.

בדש ניהל את החברה היטב ועל פי נתונים שפורסמו (מדובר בחברה פרטית), הציגה בשנה שעברה תוצאות שיא. נציין כי זהבית כהן, המנהלת של קרן אייפקס בישראל, היא שחתומה על עסקת פסגות - שאת השליטה בו רכשה לפני כחמש שנים מידי קרן יורק, שרכשה את בית ההשקעות מידי בנק לאומי בימים של יישום רפורמת בכר.

כהן, שלאחרונה הגדילה את אחזקתה בפסגות ל-100% לאחר שרכשה החוצה את קרן מרקסטון הכושלת, היא שאחראית להתחיל ולחשוב כבר על אסטרטגיית יציאה מההשקעה הגדולה הזו.

  • עוד באותו נושא:
  • חגי בדש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully