וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד שנייה מקומיקאי: סיינפלד מוכר חלק מהמכוניות שלו

הקומיקאי שידוע כאספן מכוניות מוכר חלק מהאוסף שלו שגם מככב בסדרת הרשת שלו. בין הדגמים למכירה: רכב שטח של פורשה חיפושית שמורה היטב ו-ואן קלאסי

אולפן וואלה

ג'רי סיינפלד מוכר מכוניות מהקולקציה המפוארת שלו. שווי כל המכוניות מוערך ביותר מ 30 מיליון דולרים וחלקן מככבות בטוק שואו של סיינפלד המשודר ברשת תחת השם "קומיקאים שותים קפה במכוניות".

סיינפלד מוכר את המכוניות בטיימינג הזה, כנראה מכיוון שהבאז שמייצרת התוכנית אחרי כמה עונות יכול לעזור לו במכירה.

הנה דגם מעניין במיוחד שתוכלו לרכוש במכירה פומבית בחודש הבא. פולקסוואגן קאמפר משנת 1964, שצפויה להימכר ב80 עד 100 אלף דולרים. רוב הסיכויים שמדובר באחד הדגמים היחידים בעולם שלא שופצו, והוא נמכר במצבו המקורי. כל המרכיבים, החל מהחלונות הנפתחים המיוחדים ועד למטבח ופינת האוכל הקטנטנה, הם מקוריים לחלוטין. אפילו הק"מ לא בשמיים – קצת יותר מ-30 אלף ק"מ. מדובר בדגם ברמה שמתאימה לתצוגה במוזיאונים, על פי Gooding & Company, המנהלת את המכירה.

לרכב גם ערך סנטימנטלי מיוחד עבור הקומיקאי: "כשהילדים שלי היו קטנים היינו נוסעים ברכב בכל יום ראשון לקנות בייגל ודג מלוח", אמר סיינפלד. "שוטרים עצרו אותנו על הקמת דוכן לימונדה לא חוקי בקיץ האחרון בהמפטונס".

דגם נוסף הוא פורשה 597 Jagwagen משנת 1958. מה? לא אמרנו בלי פורשה? אבל כשמסתכלים עליו, הוא ממש לא נראה כמו רכב טיפוסי של פורשה. אין ספק שהוא לא חלק מצי רכבי הספורט של סיינפלד.

הג'יפ בצבע ירוק-זית ייוצר לאחר סיום מלחמת העולם השניה, אז אולצה גרמניה לעבור תהליך משמעותי של הפחתת הכוח הצבאי שלה, אך נותרה חברה פעילה בנאט"ו. הצבא הגרמני היה זקוק להובלה כלשהי. פורשה הציעה את ה-957, אך הפסידה במכרז והחליטה למכור אותו לקהל הרחב. היא הדביקה לו שם חדש, Jadwagen (רכב הצייד, בגרמנית), וייצרה 71 רכבים בין 1955 ל-1958.

הרכב הספציפי של סיינפלד הוא אחר מ-15 הדגמים שנותרו בעולם, ואחד הטובים שביניהם, והוא מוערך בשווי של 425 אלף דולר. כל מערכות הרכב יכולות לשרוד בתוך מים, אם אתם גרים בתוך אגם וזה רלוונטי עבורכם.

הדגם האחרון שאינו פורשה ספורטיבית, היא החיפושית של סיינפלד, משנת 1960. הרכב, בשווי 55 אלף דולר, צבוע בצבע אפרפר שנוצץ בשמש כמו צבע לבן. הק"מ שלו נמוך באופן מפליא- המורה רות לאהי נהגה בו פחות מ-25 אלף ק"מ במשך 30 השנים הבן החזיקה בו בדרום דקוטה.

"אני אוהב את הצבעים של הרכב הזה, והק"מ שלו מגוחך", אמר סיינפלד. "זו השנה האחרונה של המנוע הקלאסי בעל 36 כוח סוס".

המושבים, השטיחים, חלקי הגומי- כולם במצב מצוין, והרכב לא עבר שיפוץ. סיינפלד עצמו אמר שלמכור אותו "היתה טעות".

אז אם שמתם עין על הג'יפ או שחשקה נפשכם בחיפושית, המכירה הפומבית Amelia Island Auction נערכת ב-11 במרץ ליד ג'קסונוויל, פלורידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully