וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השער היציג של הדולר עלה ל-4.827 שקלים

ליאור כגן

14.10.2002 / 16:02

סוחרים: המשקיעים בעמדת המתנה; הזרים לא פעלו היום בשוק המט"ח; פריקו: לדולר תמיכה ב-4.8 שקלים והתנגדות ב-4.86 שקלים


שערו היציג של הדולר נקבע היום על 4.827 שקלים - עלייה של 0.12% לעומת השער היציג שנקבע ביום שישי, וגבוה בכאגורה מהרמה אותה שיקפו אתמול האופציות הדולריות. יום המסחר נפתח דווקא כאשר השקל התחזק עד לרמה של 4.81 שקלים לדולר, אך בהמשך התהפכה המגמה והדולר החל להתחזק.

מחדרי העסקות נמסר על מסחר רגוע, כאשר נפח המסחר היה נמוך יחסית לימים האחרונים. אחת הסיבות לכך היא פעילות דלילה של הבנקים הזרים, שלפי דיווחי הסוחרים כמעט ולא פעלו היום בשוק המט"ח.

"המרות קלות של יצואנים הורידו הבוקר את הדולר לכיוון ה-4.81 שקלים", אומר אבי שריר, סוחר בחדר העסקות של בית ההשקעות אקסלנס. שריר מעריך כי לדולר קיימת רמת התנגדות במחיר של 4.85 שקלים, ורמת תמיכה במחיר של 4.795-4.80 שקלים. להערכתו, הדולר צפוי לבחון את חוזקה של רמת התמיכה כבר בימים הקרובים. להערכתו, ב-4.8 שקלים לדולר, גופים עסקיים רבים יחליטו לרכוש דולרים.

בחדר העסקות של פריקו מעריכים כי תנועות ההון הצפויות בגין הרפורמה במס והשינוי בשיטת הדיווח החשבונאית בישראל עדיין לא מיצו את עצמם ויתרמו לתנודות חדות וקיצוניות בשערי האג"ח ושערי החליפין. בפריקו מעריכים כי בשלב הנוכחי ביקושי מט"ח צפויים מצד הסקטור הפיננסי והעסקי בקרבת רמת ה-4.80 שקלים, אולם ביקושים משמעותיים צפויים בקרבת רמת ה-4.75 שקלים. מנגד, מהלך של פיחות עשוי להיבלם בהיצעי מט"ח מצד הסקטור העסקי בקרבת רמת ה-4.86 שקלים ומעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully