וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועלים יאפשר משיכת מזומן באמצעות זיהוי קולי

6.3.2016 / 11:54

שירות חדש של בנק הפועלים יאפשר ללקוחותיו למשוך כסף מהכספומט ללא צורך בכרטיס או זכירת סיסמאות. "בנק הפועלים רואה בשירותי הדיגיטל והמובייל כלי מרכזי"

כספומט. ShutterStock
סוף עידן הכרטיס?/ShutterStock

בנק הפועלים ממשיך להוביל את מהפכת השירותים הדיגיטליים בבנקאות, ומשיק חידוש טכנולוגי ראשון מסוגו במערכת הבנקאית: אפשרות כניסה לחשבון המשתמש באפליקציה באמצעות זיהוי קולי בלבד.

מדובר בקפיצת מדרגה טכנולוגית ראשונה מסוגה בישראל: לקוח בנק הפועלים יכול למשוך מזומן מהבנקט בלי לזכור שום סיסמה – לא את סיסמת ניהול החשבון ולא את סיסמת כרטיס המשיכה. הלקוח יכול להיכנס לאפליקציית ניהול החשבון עם זיהוי קולי בלבד, ולמשוך באמצעות האפליקציה מזומן מהבנקט ללא כרטיס.

חידוש זה מתווסף לשירות קיים המאפשר זיהוי קולי בשירותי "פועלים בטלפון", כך שלקוחות המתקשרים למוקד הטלפוני של הבנק יכולים להזדהות ללא צורך בהקלדת סיסמה. כלומר, הזדהות קולית באפליקציה משלימה למעשה רצף של שימושים בחתימה קולית בכל הערוצים, תוך אפשרות להתנהל מול הבנק בסמאטרפון באמצעות זיהוי קולי ובלי לזכור שום סיסמה.

אמצעי הזיהוי החדש עושה שימוש בטכנולוגיה של מידע ביומטרי ומבטיח שמירה מלאה על סודיות המידע הפיננסי. אמצעי הזיהוי הזה מצטרף לאפשרות של כניסה לאפליקציה באמצעות זיהוי ביומטרי בטביעת אצבע (קיים במכשירי אייפון 5S ומעלה), שהושק על ידי בנק הפועלים בסוף 2015.

זיהוי קולי מסוג זה הושק בשבוע שעבר גם על ידי בנק HSBC, והוגדר על ידו כמהפכה הגדולה ביותר בבריטניה של טכנולוגיית אבטחה קולית ביומטרית.

מירב ספקטורובסקי-ששון, מנהלת אגף בנקאות ישירה בבנק הפועלים: "בנק הפועלים רואה בשירותי הדיגיטל והמובייל כלי מרכזי שמאפשר ללקוחות לעקוב אחר חשבונותיהם, לתכנן את התנהלותם הפיננסית ולבצע מגוון פעולות בנקאיות. התנהלות באמצעות חתימה קולית היא מהפכה של ממש שמשכללת את חוויית השימוש באפליקציה ומהווה צעד חשוב בדרך להפיכת השימוש בקול לאמצעי מרכזי בהתנהלות היום-יומית שלנו".

עדי קפלן, מנהל אגף הפיתוח בבנק הפועלים: "טכנולוגיות זיהוי קולי/דיבור הופכות נפוצות יותר ויותר בשנים האחרונות, בזכות התרחבות השימוש בשירותים חדשניים כגון Siri, העוזרת האישית של חברת Apple. הטמעת טכנולוגיות אלו בבנק הפועלים תאפשר לנו להוביל מהפכה טכנולוגית שמאפשרת ללקוחות לקבל מידע ולבצע מגוון פעולות באמצעות הקול/הדיבור בלבד וללא הקלדה".

מערכת וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully