וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: הימבלבלוי משיקה, טרקלין אל על מתחדש

רונית מטיאס

6.3.2016 / 13:33

מפרגנים למיכל גבריאלוב, שותים גרפה עם רונית אבנר, רוקדים עם מאיה נגרי, מסיירים ביקב עם ניר שמול, משיקים טרקלין עם דוד מימון ושי לידור

הארלם תל אביב

מיכל ומיקי גבריאלוב, אילנה וניר ברנד. רונית מטיאס,
מיכל ומיקי גבריאלוב, אילנה וניר ברנד/רונית מטיאס

האמנית והיוצרת מיכל גבריאלוב פתחה בגלריה "משרד בתל-אביב", תערוכת יחיד בשם BLACK-OUT, המציגה תמונת מצב עדכנית של הקהילות השחורות בהארלם ובישראל כפרפרזה על דבריו של מרטין לותר קינג "רק האור יכול לנצח את חושך, רק אהבה תוכל לשנאה". בתערוכה מוצגות עבודות שמשלבות צילום וציור, היוצרים תמונת מצב עדכנית של הקהילות השחורות בהארלם ובישראל. גבריאלוב הגיעה להארלם בעקבות ביתה שירה, זמרת ויוצרת המתגוררת 5 שנים בשכונה.

עדה וקובי אושרת אלעד ודלית שרגא. רונית מטיאס,
עדה וקובי אושרת אלעד ודלית שרגא/רונית מטיאס

באמנותיים: רות ומאיר שטרית, ביתם נעמה ובנם דודו שניגן עם מיקי גבריאלוב; דלית ועו"ד אלעד שרגא; אילנה וניר ברנד, שניגן עם מיקי גבריאלוב; עדה תומר וקובי אושרת שהגיע הישר מאולפן ההקלטות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
יורי גיא רון ומאיר שטרית. רונית מטיאס,
יורי גיא רון ומאיר שטרית/רונית מטיאס

חגיגה בכרם

רונית אבנר, כרסטינה נונינו, אריאל אפשטיין. באדיבות הכרם,
רונית אבנר, כרסטינה נונינו, אריאל אפשטיין/באדיבות הכרם

כריסטינה נונינו, מבעלי מותג הגרפה המוביל 'נונינו', הגיעה לביקור ראשון בישראל, פרנצ'סקו מריה טלו, שגריר איטליה בישראל שהתרגש מהמעמד, ערך לכבודה אירוע סטייליסטי בביתו שברמת גן, וכלל ארוחת ערב איטלקית תצוגה וטעימות של בקבוקי גרפה שנונינו שלחה לישראל ביניהם בקבוק זכוכית 6 ליטר גרפה שנונינו עמדה ומזגה באופן אישי לאורחים, כשהיא מספרת על המפעל המשפחתי ומזמרת באיטלקית.

יוני וולף כריסטינה נונינו. רונית מטיאס,
יוני וולף כריסטינה נונינו/רונית מטיאס

באיטלקיים: רונית אבנר, סמנכ"לית השיווק של חברת הכרם, יבואנית הגרפה, שהייתה גאה בבנה שרקח קוקטיילים מופלאים; אריאל אפשטיין, מנכ"ל חברת הכרם; איש העסקים רוני טירה ואשתו טל.

טל ורוני טירה. רונית מטיאס,
טל ורוני טירה/רונית מטיאס

טסים לקניון

אופיר אורן ודודו מחלב. אלירן אביטל,
דודו מחלב ואופיר אורן/אלירן אביטל

דודו מחלב, מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל, ואופיר אורן מנכ"ל קניון עזריאלי ת"א, יזמו וחתמו על "נוגעים בשמיים"-שיתוף פעולה לפיו הקונים ב-400 ¤ במהלך חודש מרץ במגוון חנויות בקניון עזריאלי ת"א, יקבלו שובר בסכום זהה למימוש הזמנת חבילת נופש לחו"ל בארקיע.

כשקולינאריה פוגשת תרבות

ז'ק בר יהודית גרסיירו דוד מימון. רונית מטיאס,
ז'ק בר יהודית גרסיירו דוד מימון/רונית מטיאס

טרקלין המלך דוד בשדה התעופה בן גוריון, המה הבוקר ולא בטסים. חברת אל-על השיקה שיתוף פעולה קולינארי תרבותי במסגרת שדרוג חווית לקוחות היוקרה המתארחים בטרקלין. יהודית גרסיירו, סמנכ"ל שרות לקוחות דיברה על התשוקה לחדש והבטיחה כי היום לא יהיה כמו המחר והודתה לחבר'ה הטובים שבחבורה. במסגרת שת"פ עם ארט גלרי, תתקימנה בטרקלין תערוכות שתתחלפנה כל חודש. גרייסרו ספרה על שיתופי הפעולה עם קייטרינג מזל טלה בקולינאריה; רשת קפה ג'ו הגדולה בארץ בתחום הקפה שפתחה במקום בר קפה; טמפו; יקבי רמת הגולן, ובית ספר רימון למוסיקה, והזמינה את כולם לדרינק ב The Glenlivet Lounge בגלריה העליונה.

שי לידור עמית קאופמן טל תאומים. רונית מטיאס,
שי לידור עמית קאופמן טל תאומים/רונית מטיאס

דוד מימון, מנכ"ל אל על הודה לגרסיירו ואמר שהיא חסכה לו ביקורים בטרקלין כדי שההפתעה תהיה מושלמת

רונית מטיאס. רונית מטיאס,
ארז מלצר, משה סיני, בועז וקסמן,/רונית מטיאס

בטסים לשום מקום: ז'ק בר, נשיא ומבעלי טמפו; שי לידור, מנכ"ל קפה ג'ו שחגג אתמול יום הולדת, ועמית קאופמן, מבעלי מזל טלה שחוגג היום יום הולדת; בועז וקסמן, יו"ר אופיר טורס; ארז מלצר,יו"ר מועצת המנהלים הדסה; משה סיני, מנכ"ל בית ספר רימון; טל תאומים, מנהלת תקשורת שיווקית באל-על.

מלאכים ביקב

ניר שמול, רותם שחבר, ואיתי בן חיים. תומר פדר,
ניר שמול, רותם שחבר, ואיתי בן חיים/תומר פדר

החביות של יקב בן חיים ברמת השרון, שימשו תפאורה מושלמת לאירוע "המלאכים של שניר"-הוקרה למתנדבי ופעילי עמותת שניר הפועלת לקידום שוויון ההזדמנויות בחינוך ובתרבות בקרב ילדים. המוזמנים סיירו ביקב, וטעמו יינות וגבינות.

במלאכים: ניר שמול, ממייסדיי העמותה; הרב ספי שרמן, מנהל בית הספר בו פועלת העמותה בשיתוף עיריית ת"א; רותם שחבר, מנכ"לית העמותה שהציגה את הפרויקטים החינוכיים של העמותה בסימן מצוינות ישראלית; איתי בן חיים, מבעלי היקב ומתנדבי העמותה, שסיפר על היקב המשפחתי הפועל מ-1930; עו"ד יואב פלאטו שרון; יקי אמסלם, מנכ"ל אלמוג; גיא יקר, מבעלי רשת פלאפל בריבוע; גלית וייזר, המבקרת הפנימית של מזרחי טפחות; עוה"ד עופר אבן וקרן כהן בלרכבסקי; מיכל דויטש, היועצת המשפטית של מרכנתיל דיסקונט; לילי אילון לשעבר סגנית מנהלת רשות החברות הממשלתיות; מיכל בראון, לשעבר שותפה באלטשולר שחם.

טילים בדאדא

יואב מסר, שוני רבנאי. אבי בן זקן,
יואב מסר, שוני רבנאי/אבי בן זקן

יואב מסר, מוזיאון ינקו דאדא בעין הוד, פתח בשישי את התערוכה "תגידי, זה אמנות?" תערוכה קבוצתית בסימן 100 שנה לתנועת הדאדא, 12 אוצרים מתחומים שונים ביניהם עודד קוטלר, דן חמיצר ואירנה גורדון, בחרו ב-30 אמנים שהציגו בעבודותיהם אלמנטים של דאדאיזם ביצירה ישראלית עכשווית.

במציגים: גלעד כהנא ומופעו "חתירה אל ההווה", רוני סומק ענבל הופמן, חוני המעגל, ושוני רבנאי שהציג מיצב טילים מעוטרים בדוגמאות ארט-נובו קלאסיות.

בעלי חיים בכנסת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמרי פז ופיליפ וואלן/מערכת וואלה!, צילום מסך

פיליפ וואלן, סגן סיטי בנק אוסטרליה לשעבר, ומהפילנתרופים הגדולים בעולם לזכויות בעלי החיים, הגיע לדיון מיוחד בכנסת שיזמו הח"כיות שרן השכל ויעל כהן פארן. וואלן, שזהו בקורו הראשון בישראל הדגיש את ההשלכות הכלכליות ההרסניות של שימור המשקים התעשייתיים, והסביר כיצד ישראל יכולה לפתור את בעיותיה על ידי מעבר לתזונה צמחית.

מט"ח בבית

איציק אשכנזי. דנה קופל,
איציק אשכנזי/דנה קופל

איש העסקים איציק אשכנזי, השיק ב"קיטצ'ן מרקט" את מיזם CHANGEME שהקים, שרות החלפת מט"ח בלי לבזבז זמן, לערוך סקר שוק, להשוות מחירים, לעמוד בתור ולשלם עמלות גבוהות. החלפת המט"ח מתבצעת בטווח של עד כ-4 שעות עד הבית שניתן להזמין באתר או בטלפון, בתשלום בכרטיס אשראי עם אפשרות לפריסת תשלומים ושירות BUYBACK - קניתם מט"ח ולא השתמשתם בכולו, ניתן למכור בחזרה במחיר הקנייה.

יוגה אופנתית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרק גולדברג, תמר לוי, אחדות , מאיה נגרי אלון קסטיאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעצבת האופנה מאיה נגרי, בעלת בית האופנה MayaNegri השיקה את קולקציית אביב-קיץ 2016 באווירה מסיבתית. הלוקיישן הנבחר היה ביתם של ענת ושוקי קסטיאל ביפו, ששימש על חלליו ונוף הים, אכסניה מושלמת לקולקציה המשדרת נינוחות ושלווה. נגרי, בעלת רשת חנויות בתל-אביב וזיכרון יעקב, ממשיכה התרחבותה לחו"ל, ופונה לקהלי יעד חדשים. נגרי סיפרה כי מקורות ההשראה שלה הם שתי אהבותיה הגדולות, יוגה ואופנה.

איריס גלזר, יונתן וג'ניפר בופ. רונית מטיאס,
איריס גלזר, יונתן וג'ניפר בופ/רונית מטיאס

המוזמנים נהנו ממטעמי הקייטרינג של " " ובתום התצוגה הזמינה נגרי את הדוגמנים והאורחים לרקוד איתה בסלון.

עונתיים

עדי הימלבלוי, איילת עוז וישראל אטיאס. שוקה כהן
עדי הימלבלוי, איילת עוז וישראל אטיאס/שוקה כהן

איילת עוז, סמנכל"ית שיווק רשת נעלי TOGO, קפצה לצילומי קמפיין אביב קיץ 2016 של הרשת, לפגוש את עדי הימלבלוי וישראל אטיאס, הפרזנטורים של הרשת, הימלבלוי ספרה כי זו לה העונה השישית אטיאס חוגג עונה שנייה.

מנפיקים

יוסי ביינארט, פתאל, ואמנון נויבך. קובי קנטור,
יוסי ביינארט, פתאל, ואמנון נויבך/קובי קנטור

חברת פתאל נכסי אירופה, פתחה את המסחר בבורסה לני"ע לרגל הנפקת איגרות החוב של החברה, דוד פתאל, מנכ"ל ומבעלי החברה סיפר כי כשהחליטו לגייס חוב להמשך צמיחת הרשת באירופה, היה ברור שהם מעוניינים במשקיע ישראלי כשותף להצלחה וגילה כי במאי יפתח בתל-אביב מלון עסקים בשם NYX. חני שיטרית-בך, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה בירכה על הצטרפות החברה למשפחת החברות הבורסאיות כחברת אג"ח ואמרה כי בשלב המוסדי הגיעו ביקושים של כ-600 מיליון ¤ כשהחברה נענתה רק ל-230 מיליון ¤ ושהיא מקווה שאחרי שיטעמו את טעם הבורסה ויראו כי טוב, ימשיכו להתממן דרך הבורסה, וירשמו בבורסה באמצעות הנפקת מניות.

בקטנה

הלוקיישן: יום שישי 07,00 האוקייז'ן: מרתון סביון ה-8 שנערך השנה לזכרו של סמ"ר עומר חי ז"ל, שנהרג ב"צוק איתן", בנקודת הזינוק: כ- 2,000 רצים ביניהם רונית פישמן; גיא ברעם; יגאל רודה; רנדי ורונן פלד; נורית זליג.

חטיבת מחשוב הענן של אמזון העולמית, הקימה פופ-אפ לופט ב"בית המידות, במשך 3 שבועות יתקיימו מפגשים ופעילויות לסטארטפיסטים שיעבוד ויקבלו ייעוץ והדרכה ממומחים מהארץ ומחו"ל. למדוושים הוקם על הגג חניון לאופניים.

צביקה אברמוביץ, סמנכ"ל משאבי אנוש ב"פלאפון", נבחר לאחד מ-100 מנהלי משאבי האנוש המשפיעים ביותר באסיה מטעם הפורום הבינלאומי לראשי משאבי אנוש שהתקיים בהודו\ בזכות "נדנדת האיזון", מודל ייחודי שפיתח

עובדי מרכז הפיתוח יאהו תל אביב, חשבו שהם מגיעים לעוד יום עבודה רגיל, בסוף מצאו עצמם בסיור מודרך ביקב תבור, ארוחת צהריים בכפר תבור, וטיסה בכדור פורח מעל שדות עמק יזרעאל. במטיילים: עידו יבלונקה, מנהל מרכז הפיתוח של יאהו! תל אביב; אסף זינגר, מנהל הפיתוח פרויקט ג'מיני; לב קורוסטישבסקי, מנהל פיתוח קבוצת פלטפורמת הווידאו.

פול פולמן, מנכ"ל יוניליוור העולמית, וסאנג'יב קאקר המנכ"ל האזורי קפצו לביקור בישראל, ענת גבריאל, מנכ"לית יוניליוור ישראל, סיירה איתם ברשתות השיווק, ופולמן, שנבחר לאחרונה ע"י מגזין Salt למנהיג האנושי בעולם, התרשם מפרויקטים מובילים של מדענים ויזמי סטארט-אפ מקומיים שהוצגו במטה יוניליוור בקריית שדה התעופה.

לכבוד יום האישה הבינלאומי שיחול מחרתיים, יזמו ברשת ההלבשה התחתונה "ליה לונדון", מיזם במסגרתו הוקם במרכז קניון אילון, מתחם עם תא מדידה בו מוצג דגם חזייה זהה במידות שונות כשהנשיים מוזמנות למדוד ולזהות את מידת החזייה שלהן. אם הבחירה נכונה הן זוכות בחזייה מתנה, אם לא, הן זוכות בשובר בסך 100 ¤ לרכישה ברשת. עד היום 87% מהנשים טעו.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully