וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרופא דיווח על ביצוע ניתוחים - בפועל נותח בעצמו

ריצ'רד טוסיינט ג'וניור רופא מרדים מטקסס עומד בפני מאסר ממושך וקנס עתק לאחר שהורשע בהונאה בהיקף של 10 מיליון דולר. טוסיינט הגיש דיווחים כוזבים לפיהם ביצע ניתוחים בעת שלמעשה היה בחו"ל או עבר ניתוח בעצמו

מערכת וואלה!

רופא מטקסס נמצא אשם בהונאה שהוציאה 10 מיליון דולר מחברות לביטוח בריאות וממשלת ארצות הברית לרבות קבלת תשלום על הימצאות בניתוחים כשלמעשה היה באותו זמן במטוס הפרטי שלו, כך נכתב בכתב התביעה.

הרופא המרדים ריצ'רד טוסיינט ג'וניור, בן 58, הורשע בבית משפט פדרלי בדאלאס על הונאה של הגשת תביעות כוזבות לתשלומים בשנים 2009 ו-2010 לחברות הביטוח הגדולות בארצות הברית. על פי התביעה, הוא טען כי פיקח באופן אישי על ניהול ההרדמה שבוצעה על ידי אחות מוסמכת במקרים שהתגלה כי היה מחוץ למדינה, בבית חולים אחר, במטוס הפרטי שלו, ובאחד המקרים, עבר ניתוח בעצמו באותו זמן. מלבד ההצהרות הכוזבות, טוסיינט הורה לאחרים לטעון כי "הוא היה נוכח בניתוחים אלו, כשידע שהדבר לא נכון".

טוסיינט עומד בפני תקופה של עד 10 שנים בבית כלא וקנס של 250 אלף דולר לכל אחד משבעת הסעיפים בתביעה. הוא יאלץ לשלם בחזרה לחברות ולוותר על נכסים שנקנו מכספי ההונאה, לרבות אוסף של רכבי בנטלי, רולס רויס ורכבי יוקרה אחרים, לדברי התובעים. גזר הדין עדיין לא נפסק.

טוסיינט היה אחד מהבעלים של רשת בתי חולים יוקרתיים בשם Forest Park Medical Center בדאלאס, שנכנס לקשיים כלכליים וחלק מבתי החולים שלו נכנסו להליך פשיטת רגל.

  • עוד באותו נושא:
  • הונאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully