וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאן והסטארט אפ הישראלי מוביוס יפתחו פתרון לניהול תוכן סלולרי שמוערך בכ-10 מ' ד' בשנתיים הקרובות

ערן גבאי

14.10.2002 / 10:57

פרטנר תהיה הראשונה שתיישם את הפתרון המשותף; המערכת צפויה לקצר את זמני הפיתוח וההטמעה של אפליקציות ניידות ושירותי תוכן ברשתות דור 2, 2.5 ו-3



סאן מיקרוסיסטמס וחברת הסטארט אפ הישראלית מוביוס (Movious) יפתחו פתרון לניהול אפליקציות ושירותי תוכן עבור חברות סלולר. הפוטנציאל העסקי של שיתוף פעולה זה מוערך בכ-10 מיליון דולר בשנתיים הקרובות.



חברת הסלולר פרטנר תהיה הראשונה שתיישם את הפתרון המשותף, לאחר שרכשה לאחרונה את מערכת ההפעלה, הפורטל הסלולרי ופלטפורמת ניהול השירותים הניידים של מוביוס.



מערכת ה-MSS - Mobile Service Suite של מוביוס תותקן על גבי שרתי SunFire ותוכנת SunONE של חברת סאן, ותאפשר לחברות סלולר להציע ללקוחותיהן שירותי ערך מוסף בסטנדרטים ובזמינות גבוהים.



ה-MSS של מוביוס הוא פתרון אינטגרלי הכולל מערכת הפעלה, סביבת עבודה למפתחי אפליקציות, פלטפורמה לניהול שירותים ניידים ופורטל סלולרי רב ערוצי.



גוסטבו גמבץ', מנכ"ל מוביוס: "אנו מאמינים כי המערכת תקצר באופן ניכר את זמני הפיתוח וההטמעה של אפליקציות ניידות ושירותי תוכן חדשים על גבי רשתות מדור 2, 2.5 ו-3, ותסייע ללקוחות בהגדלת ההכנסות משירותי ערך מוסף ובהורדת עלויות התפעול המערכתיות".

חברת מוביוס, שהוקמה בשנת 2000 ונקראה בעבר וואפקום, נוסדה על ידי גמבץ', ניב ממן, מנהל הטכנולוגיה הראשי, אמיר הרפז, מנהל הפיתוח העסקי ואריאל לנגר, מנהל השירותים המקצועיים.



החברה מספקת פתרונות למפעילים סלולריים וספקי שירותים. החברה מפתחת פתרון מקצה לקצה עבור מפעילים סלולריים ונותני שירותים ליצירה, אספקה, חיוב, ניהול שירותי ערך מוסף וסביבת פיתוח לאפליקציות ניידות.



החברה מנהלת בימים אלה סבב גיוס הון של 10 מיליון דולר, וקיימת התעניינות מצד קרנות הון סיכון ישראליות ובינלאומיות ומשקיעים אסטרטגיים. מוביוס גייסה באמצע 2001 סכום של 2.25 מיליון דולר מקרן ההון סיכון הבורסאית אאורה , המחזיקה כ-36% ממניות החברה, חברת הבילינג הגרמנית TelesensKSCL, מקבוצת דויטשה טלקום, והיזמים.



סאן מיקרוסיסטמס היא ענקית המחשבים העולמית, העוסקת בפיתוח מוצרים ופתרונות מחשוב מבוססי רשת. הכנסות סאן בשנת העסקים 2002 שהסתיימה בסוף חודש יוני 2002, היו כ-13 מיליארד דולר.



סאן ישראל הוקמה ב-1996 ופעילותה מתבצעת באמצעות שלוש חברות הפצה מקומיות - א.מ.ת מיחשוב, תים מחשבים ומערכות ואקססקום.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully