וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כים ניר מבקשת להעניק למנכ"ל שכר שנתי של כ-200 אלף דולר

אלי דניאל

14.10.2002 / 11:44

בנוסף, מישה קרקובסקי יזכה לבונוס של 33 אלף דולר ולבונוס ביצוע בשיעור 2% מהרווח לפני מס; עומר לבבי, מנכ"ל חברה בת בחו"ל, יזכה לשכר שנתי של 120 אלף דולר ולבונוס בסך 20 אלף דולר

ועדת הביקורת ודירקטוריון חברת כים ניר החליטו להעניק למנכ"ל החדש, מישה קרקובסקי, הנמנה על קבוצת השליטה בחברה, שכר שנתי של כ-200 אלף דולר בתוספת בונוס שנתי בגובה של כ-33 אלף דולר.

כמו כן, בחברה מבקשים להעניק לקרקובסקי, אשר נכנס לתפקידו לפני כחודש וחצי, מענק ביצוע שנתי בשיעור של 2% מרווחי החברה לפני מס. בהקשר זה ניתן לציין כי במחצית הראשונה של השנה הציגה החברה הפסד של 262 אלף שקל לפני מס, בעוד שבשנת 2001 הסתכם הרווח לפני מס ב-234 אלף שקל בלבד.

בנוסף, כים ניר, אשר עוסקת במתן שירותי טיסה, תעמיד לרשות קרקובסקי רכב צמוד בעלות מקסימלית של 240 אלף שקל, ורכב זה יוחלף אחת לשלוש שנים. צ'ופר נוסף אותו מבקשת כים ניר להעניק לקרקובסקי - חופשה שנתית בת 30 יום בשנה.

בחברה מנמקים את ההחלטה להתקשר עם קרקובסקי בהסכם ההעסקה האמור, אשר תוקפו יהיה רטרואקטיווי מאמצע מארס 2002, בכך שכישוריו וניסיונו בניהול "דרושים לחברה וניהול החברה על ידיו אמור לתת תנופה לעסקי החברה". בכים ניר מדגישים גם כי "תנאי ההעסקה שהוסכמו עם קרקובסקי הוגנים", ובחישוב כולל אין הם עולים על תנאי ההעסקה של המנכ"ל הקודם.

קרקובסקי אינו בעל השליטה והבכיר היחידי בחברה עמו מבקשת כים ניר להתקשר בהסכם העסקה. כך, עומר לבבי, המכהן כמנכ"ל חברה בת זרה העוסקת בהפעלת מסוקים בחו"ל, מקבל שכר שנתי של 120 אלף דולר ותוספת בונוס שנתי בסך 20 אלף דולר. כמו כן, לבבי צפוי לזכות במענק ביצוע שנתי בשיעור של 2% מרווחיה של החברה הבת הזרה לפני מס וגם הוא יהיה זכאי ל-30 ימי חופש בשנה. באשר לרכב צמוד, הרי שלבבי יצטרך להסתפק ברכב בנפח מנוע של עד 1,800 סמ"ק אותו תעמיד לרשותו החברה הבת.

יצוין כי בכדי שהחלטות אלה יישומו בפועל, נדרשת החברה לאשרן באסיפה הכללית המיוחדת של בעלי מניותיה, אסיפה אשר תתקיים ב-7 בנובמבר 2002.

כים ניר סיימה את המחצית הראשונה של שנת 2002 עם הכנסות של כ-41.7 מיליון שקל - גידול של כ-9% לעומת הכנסותיה בתקופה המקבילה. בשורה התחתונה השיגה החברה בתקופה זו רווח נקי של 123 אלף שקל, שיפור ניכר בהשוואה להפסד של כ-2.4 מיליון שקל אותו היא רשמה במחצית הראשונה של שנת 2001.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully