וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצה משכורת של גבר? ציירי לך שפמפם

8.3.2016 / 13:13

נקודת הפתיחה של גברים בראיונות עבודה ודיוני שכר גבוהה לעיתים קרובות מזו של נשים. קמפיין חדש של אתר ג'ובס פור מאמס משכנע נשים לעטות שפמים מזוייפים כדי להצביע על התופעה

מערכת וואלה!

אתר ג'ובס פור מאמס, המשדך בין אימהות ומשרות המתאימות להן, יצא בקמפיין מיוחד לכבוד יום האישה. במסגרת הקמפין אותו מנהל האתר בו חברות כ-40 אלף נשים, מחלקות מפעילות האתר, נועה יעקובוביץ' ואפי הזנפרץ, שפמים לנשים לפני משרדי שירות התעסוקה. הקמפיין מעודד את הנשים לעטות את השפמים בכניסתן לראיון העבודה או בבואן לדון על השכר מתוך הכרה בכך שנתוני הפתיחה של הגברים במקרים אלה גבוהים יותר.

ומהן בעצם המשרות המתאימות לאימהות? "כל משרה היא בעצם משרה שיכולה להתאים לאימהות", מסבירות יעקובוביץ' והזנפרץ בראיון באולפן וואלה! NEWS. "זה תלוי במצב הנפשי של המעסיקים. מי שמסתכל על תוצרים בעבודה ולא על העובד ומצבו המשפחתי מבין את זה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פלייר הקמפיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

יעקובוביץ' והזנפרץ הסבירו כי "הרבה פעמים גמישות השעות מהווה מחסום בקבלה לעבודה, 'אין לנו בעייה עם אימהות אבל כאן עובדים מ-9 עד 6'. זה נכון שזה נכון גם לגברים אבל בתרבות הישראלית אין אבות שלא מתקבלים לעבודה בגלל זה. עם אישה רושמת בקורות החיים נשואה +2 יכול להיות שאפילו לא תזומן לראיון. גבר שרושם נשוי +2 זה דווקא משדר יציבות ועשוי לעזור לו". לדבריהן כ-60% מהנשים נשאלות על מצבן המשפחתי בראיונות עבודה.

  • עוד באותו נושא:
  • יום האישה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully