וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים: אגיס עשויה להודיע על רכישת מפעל נוסף או חלוקת דיווידנד מהותי נוסף

אילן מוסנאים

14.10.2002 / 12:31

האנליסטית רקפת אפטר מותירה למניה המלצת "קנייה"; מעלה את מחיר היעד ל-43 שקל - גבוה בכ-17% ממחירה בבורסה; תציג ברבעון השלישי תוצאות טובות מאשר ברבעון השני;



אגיס תציג ברבעון השלישי תוצאות שיהיו אפילו טובות יותר מאשר ברבעון השני של 2002; כך מעריכה האנליסטית רקפת אפטר מיחידת המחקר של בנק הפועלים. אפטר מסבירה את האופטימיות לעיל בכך שטרם נכנסו מתחרים למוצרים החדשים של קליי פארק, המשך המכירות של הטרמאדול על ידי כימאגיס ועל רקע החגים, שיתרמו לפעילות תחום הקוסמטיקה בשוק המקומי.



אפטר מעריכה כי המכירות של אגיס יסתכמו ברבעון השלישי בכ-365 מיליון שקל, לעומת 353 מיליון שקל ברבעון השני. הגידול במכירות יתבטא בעלייה של 3 מיליון שקל ברווחי הרבעון השלישי ל-15 מיליון שקל. ברבעון השלישי של 2001 הציגה החברה מכירות של 312 מיליון שקל ורווח נקי של כמיליון שקל. להערכת אפטר, גם ברבעון הרביעי של 2002 תציג החברה שיפור משמעותי לעומת הרבעון המקביל, אם כי ברמה נמוכה לעומת הרבעון השלישי.



לאור זאת מותירים בבנק הפועלים המלצת "קנייה" למניית אגיס. אפטר מעלה את מחיר היעד למניית אגיס מ-40 שקל ל-43 שקל. מחיר זה גבוה בכ-17% לעומת הרמות בהן נסחרת המניה בבורסה.



בבנק הפועלים מעריכים כי רכישת המפעל בגרמניה, מאפשרת לאגיס להגדיל את המחזור, הרווחיות, ואת כושר הייצור תוך דריסת רגל באירופה, בעלות נמוכה הרבה יותר מזו של הקמת מפעל חדש. בבנק מעריכים כי אגיס ממשיכה לנהל משא ומתן לרכישת מפעל בהודו, על מנת להמשיך ולהגדיל את כושר הייצור תוך הוזלת עלויות.



אפטר מעריכה כי אגיס עשויה להודיע על רכישת מפעל חדש או חלוקת דיווידנד נוסף בשיעור מהותי, מהלכים שיובילו לעליות במחיר המניה.



לעומת זאת, היא אינה צופה שהחברה תקבל אישורים חדשים עד לסוף 2002. אירוע נוסף, שעשוי לתמוך בעליות במניה, הוא העדכון הקרוב למדד המעו"ף בינואר 2003.



מניית מבני תעשייה צפויה להיגרע מהמדד, כאשר נכון להיום מניית שיכון ובינוי היא המועמדת הבכירה להחליפה במדד המעו"ף. עם זאת, מניית אגיס נושפת בעורפה והוספתה האפשרית למדד המעו"ף, תוביל לעליות שערים במניה, בהשפעת הרכישות הטכניות של קרנות האינדקס.






טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully