וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקזיט ישראלי: אינטל רוכשת את ריפליי תמורת 175 מיליון דולר

9.3.2016 / 8:22

Replay Technologies מתל אביב מעסיקה כ-100 עובדים. הטכנולוגיה של החברה מאפשרת הקלטה ושידור מזוויות חופשיות ב-360 מעלות - בעיקר בשידורי ספורט. החברה גייסה 27 מיליון דולר מאז הקמתה ב-2011

מפעל אינטל בירושלים. רויטרס
מפעל אינטל/רויטרס

ענקית השבבים אינטל רוכשת את חברת Replay Technologies הישראלית בסכום מוערך מוערך של 175 מיליון דולר. שתי החברות מנהלות מו"מ כבר כחצי שנה והעסקה צפויה להיחתם בימים הקרובים. לא נמסרה תגובה מהחברות.

ריפליי הישראלית פיתחה טכנולוגיות לשידורי וידיאו רבי ממד. היא הוקמה ב-2011 ומעסיקה כ-100 עובדים. הטכנולוגיה של החברה מאפשרת הקלטה ושידור מזוויות חופשיות, כולל כאלו בהן אין כלל מצלמות פיזיות. המשמעות היא שבאמצעות ראייה ממוחשבת ועיבוד תמונה מתקדם, הצופה יכול לקבל כל זווית צילום גם מזווית שבה לא ממוקמת מצלמה או בלתי אפשרי למקם מצלמה. היתרון הנוסף של הטכנולוגיה הוא בחיסכון ההפקתי שהחברה מציעה לצילום אירועים - במקום להציב עשרות מצלמות כדי לסקר אירוע מסוים, ניתן להסתפק בפחות מצלמות וכוח אדם ולהשיג כיסוי של 360 מעלות.

בתחילת החודש ריפליי השלימה גיוס של 13.5 מיליון דולר בהובלת קרן ההשקעות של ענקית התקשורת הגרמנית דויטשה טלקום. מאז הקמתה, החברה גייסה 27 מיליון דולר בעיקר מקרנות הון סיכון וקרנות פרייבט אקוויטי זרות.

טכנולוגיה זו של החברה משמשת בעיקר בשידור של אירועי ספורט, ואכן ריפליי תרמה את חלקה בשידור גמר הסופרבול האחרון, ובגמר ליגת ה-NBA. מייסדי החברה הם אורן יוגב (מנכ"ל); מתאו שפירא (סמנכ"ל טכנולוגיה) ואביב שפירא (סמנכ"ל תפעול). מרכז המו"פ של החברה נמצא בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully