וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סירבו לשירות מאוטיסט - המסעדן דיווח עליהם ברשת

השיימינג הזה זכה דווקא לתמיכה נלהבת: מסעדן בריטי פרסם פוסט זועם בעקבות לקוחות במסעדתו שסירבו לקבל שירות ממלצר רק בגלל שהוא אובחן כסובל מאוטיזם. "לא האמנתי למה שאני שומע"

אולפן

"לקוחות צרי-מוחין צריכים ללכת לאכול במקום אחר".

זה המסר שפרסם בעל מסעדה זועם, שרתח אחרי שגילה שסועדים סירבו לקבל שירות ממלצר עם אוטיזם, כך מוסר אתר Metro הבריטי. הציבור שיבח אותו על נקיטת העמדה.

מייק ג'נגינס, בעל מסעדת גרנאץ' במנצ'סטר, נכנס להלם כשקבוצת סועדים ביקשה מלצר אחר. את השירות הם קיבלו מאנדי פוסטר, מלצר בן 45 שאובחן באוטיזם לפני שבע שנים.
לדברי ג'נינגס, "היה נראה שללקוחות הייתה בעיה איתו, למרות שקיבלו שירות טוב. הסברתי שהוא סובל מאוטיזם והתגובה שלהם הייתה שהם לא רוצים לקבל ממנו שירות. הם שאלו אותי למה נתתי לו עבודה במסעדה. לא האמנתי למה ששמעתי".

ג'נינגס הוסיף שכזו צרות מוחים משפיעה על אנדי. "התקרית פגעה בביטחון שלו והיינו צריכים לקחת אותו הצידה ולוודא שהוא מבין שאנחנו לא מרגישים כך. כל מה שמעניין אותנו זה התלהבות ותשוקה. את השאר אנחנו יכולים ללמד".

פוסטר עצמו אמר כי "חשבתי באופן אוטומטי שזו אשמתי ונכנסתי למגננה. תמיד אני חושב שאני צריך להתנצל. כשהתנצלתי הלקוחה כעסה. בשולחן אחר ששירתתי קיבלתי טיפ גדול, אז ידעתי שזה לא אני. אני מנסה שלא לקחת את זה באופן אישי, כי זה קרה כבר כמה פעמים בעבר ואני פשוט צריך להתרגל לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully