וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר מרקוביץ' מונה לראש מערך הדיגיטל בבנק הפועלים

10.3.2016 / 9:31

מדובר בתפקיד חדש לגמרי בבנק כחלק מהשינוי המבני אותו עבר על מנת להתכונן לשינויים העוברים על השוק. מרקוביץ' היה שותף בחברת מקינזי מאז 2006

שחר מרקוביץ.
שחר מרקוביץ'

שחר מרקוביץ' מונה ל- Chief Digital Officer של בנק הפועלים, ראש מערך הדיגיטל, בחטיבת החדשנות בראשותו של אבי כוכבא. זהו תפקיד ראשון מסוגו בבנק, שנוצר במסגרת השינוי הארגוני רחב ההיקף שעליו הכריז בנק הפועלים לאחרונה, במטרה להכין את הבנק לאתגרי השנים הבאות ולצרכים המשתנים של לקוחותיו.

שחר מרקוביץ', מצטרף לבנק מחברת מקינזי שם עבד משנת 2006 ושימש כשותף מומחה בינלאומי בתחומי הדיגיטל והחדשנות. שחר הוא ממקימי וממובילי קבוצות שירותי הדיגיטל של מקינזי שם ניהל תהליכי שינוי ויישום דיגיטליים נרחבים במספר רב של ארגונים פיננסיים בינלאומיים, חברות הייטק וארגונים ציבוריים. במסגרת עבודתו, שחר היה אחראי להקמת מעבדות חדשנות, "סטארט אפים" פנימיים בארגונים גדולים, ויחידות דיגיטל המיישמות טכנולוגיות ושיטות עבודה חדשניות שנלקחו מחברות הטכנולוגיה המובילות בעולם. בין היתר, שחר עבד עם הבנקים החדשניים ביותר בעולם, שם הוביל את הייזום, התכנון, היישום, וההשקה של מוצרים דיגיטליים וכלים טכנולוגיים ששיפרו את חווית הלקוח והשירות בצורה משמעותית, וחסכו זמן וכסף למיליוני לקוחות, לדוגמא: באנגליה הוא השיק מוצר הלוואות חדיש המאפשר ללקוחות לקבל הלוואות דרך הטלפון החכם בריבית הנמוכה משמעותית מהמוצרים הקיימים בשוק. באירלנד, הוא הטמיע שירות דיגיטלי בבנק הגדול במדינה המאפשר ללקוחות להגיש בקשה למשכנתא, לקבל אישור, ולנהל את כל התהליך אונליין. בדרום אפריקה הוא עבד על אפליקציה שמאפשרת לפתוח חשבון בנק מהבית ללא צורך להגיע לסניף, ובאוסטרליה הוא עזר לבנק לבנות יכולות לאשר הלוואות לעסקים בצורה מיידית.

קודם הצטרפותו למקינזי שימש שחר בתפקידי פיתוח וניהול בחברות סטארט-אפ בארץ. למרקוביץ' תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת MIT האמריקאית ותואר ראשון במדעי המחשב ומתמטיקה בהצטיינות מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

ציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים, מסר: "אנו שמחים על הצטרפותו של שחר לבנק. בנק הפועלים ממוקד בשיפור חווית הלקוח בכל דרך שבה הלקוח רוצה לעבוד עם הבנק, בין אם זה בערוצים הדיגיטליים, בסניפים הדיגיטליים, במוקד הטלפוני, או בסניפים. שחר מצטרף אלינו מתוך מטרה להביא את המודלים החדשנים ביותר בעולם בשיפור מהלכי לקוח מקצה לקצה בכל הערוצים, ויבטיח כי בנק הפועלים ימשיך להוביל בתחום הדיגיטלי בבנקאות הישראלית גם בעתיד".

מערכת וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully