וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין סיבה לשלם יותר מ-3,000 שקל על טלפון סלולרי"

10.3.2016 / 12:15

בסקר שבדק את עמדות הציבור ביחס למכשירים סלולריים דירגו הצרכנים את שני הקריטריונים החשובים להם ביותר בעת בחירת מכשיר טלפון נייד: מפרט טכני והמחיר. והיכן דורגה ארץ הייצור?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סלולארי של וואווי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הלקוחות הישראלים סבורים שאין כל הצדקה לשלם עבור הטלפון הנייד סכום הגבוה מ-3,000 שקל. כך עולה מסקר שערך מכון פאנלס על טלפונים סלולריים. 82% מהמשיבים ציינו כי הם מאמינים בכך "במידה רבה". עוד נמצא כי אם יש מכשיר שיכול לתת מענה טוב לצרכיו של המשתמש, 61% מהנשאלים ציינו כי הם תומכים בתשלום נמוך יותר.

במחקר הנמצא כי חל שינוי בעמדות הציבור ביחס למכשירי טלפון ניידים מתוצרת סין. כמחצית מהנשאלים השיבו כי הם מסכימים ב"מידה רבה" עם האמירה כי "לאחרונה חל שיפור משמעותי בתדמיתם של הסמארטפונים הסיניים". בחלוקה מגדרית נמצא כי שיעור גבוה יותר של גברים מסכים עם אמירה זו, 61%, בהשוואה ל-42% מהנשים.

סמארטפון. מכון פאנלס, צילום מסך
סמארטפון/צילום מסך, מכון פאנלס

44% מהנשאלים ציינו כי הם מסכימים "במידה רבה" עם הטענה שהסמארטפונים הסיניים מציעים חלופה איכותית למכשירים היקרים. בהתייחס לשאלת המיתוג, רק 20% ציינו כי חשוב להם במידה רבה להסתובב עם מכשיר סלולרי שאנשים יודעים ומכירים את הערך שלו.

באשר לקריטריונים החשובים ביותר בעת בחירת מכשיר נייד הובילו שניים בהפרש ניכר מכל השאר: מפרט טכני והמחיר. 70% ציינו כי שניהם חשובים במידה רבה. בחלוקה מגדרית נמצא כי יותר גברים מנשים ייחסו חשיבות למפרט הטכני. שאר הקריטריונים היו: פופולריות, המותג וארץ הייצור.

המחקר נערך בינואר 2015 בקרב 303 משיבים בגילאי 18 ומעלה, המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה היהודית בישראל.

קובי כליף, מנכ"ל אלפא טלקום, יבואנית וואווי בישראל אמר כי הסמאטרפונים הסיניים עשו קפיצת מדרגה דרמטית בשנים האחרונות. וואווי, יצרנית הסמארטפונים מס' 3 בעולם אחרי סמסונג ואפל, מייצרת מכשירים ברמת איכות הגבוהה ביותר כיום. לא במקרה גוגל בחרה בוואווי לייצר עבורה את סמארטפון הדגל, הנקסוס P6, שנבחר בהמון סקרים בעולם כסמארטפון האנדרואיד הטוב בעולם. מאידך, סדרת מכשירי ה-P של וואווי הפכה להיות הנמכרת ביותר בסין וגם באירופה יותר מ 10 מיליון לקוחות רכשו סמארטפון פרימיום של וואווי. היום כבר אין סיבה לשלם פער של 1000-2000 שקלים יותר רק בגלל שם המותג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully