וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום: "חזרתי לא מעודד מוושינגטון - גם האופטימיים מעריכים כי המיתון בארה"ב יימשך כ-4-6 רבעונים נוספים"

ליאור כגן

14.10.2002 / 12:25

שר האוצר בוועדת הכספים: "המשק במצב עדין - זה לא הזמן המתאים לבקש תוספות שכר"; מראני: "לא נפרוץ את התקציב לטובת תוספות שכר"



"חזרתי לא מעודד מוושינגטון - גם האופטימיים מעריכים כי המיתון בארה"ב יימשך כ-4-6 רבעונים נוספים", כך אמר היום שר האוצר בוועדת הכספים בכנסת. סילבן שלום ציין כי המשק נמצא במצב לא פשוט, וכי בעולם בוחנים את המדיניות הכלכלית בישראל בשבע עיניים. "לא עושים לנו הנחות, שואלים שאלות ורוצים לקבל תשובות", אמר שלום בהמשך לביקורו בוועידת קרן המטבע בוושינגטון.



שלום אמר כי על רקע המצב בו נמצא המשק יש להתאחד ולהעביר את התקציב כמו שהוא. "אני יודע שיש כאלו שמסכימים עם הקיצוץ, אך עדיין רוצים לקבל עוד כספים. זה לא אפשרי. מי שרוצה לקבל צריך לומר מאיפה לקחת". בנוגע לשביתות במשק אמר שלום "זה לא הזמן המתאים לבקש תוספות שכר".



מנכ"ל משרד האוצר, אוהד מראני, אמר ל-TheMarker כי "אנו נמצאים במציאות כלכלית מאוד עדינה, וכל סטייה מהמדיניות הכלכלית עלולה לסכן את היציבות". לדבריו, כל הסכם עם ההסתדרות צריך להתייחס למכלול. "אסור לעבוד בשיטת הסלמי, בה נותנים כל פעם קצת ולבסוף לא יכולים לשלם את מה שהבטחנו מבלי לסכן את התקציב והיציבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully