וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד התקשורת אישר למתב משלוח הודעות דואר אלקטרוני באמצעות ספקי אינטרנט

ערן גבאי

14.10.2002 / 14:58

מתווסף לאישור קודם להעברת הודעות SMS באמצעות הטלוויזיה למנויי הסלולר; בעבר הביעו בפרטנר חשש שהמימשק עשוי לפגוע בה



משרד התקשורת אישר לחברת הכבלים מתב , במסגרת רישיון מיוחד, להתקשר עם ספקי אינטרנט ולהעביר באמצעותם הודעות דואר אלקטרוני אל ומאת מכשיר הטלוויזיה של המנוי.



במשרד התקשורת מעריכים שהטלוויזיה - כמדיום נפוץ וזול הרבה יותר ממחשב אישי - עשויה להרחיב את מעגל משתמשי הדואר האלקטרוני למגזרי אוכלוסייה נרחבים שעד כה נמנעה מהם האפשרות לקבל ולשלוח דואר אלקטרוני, עקב חוסר הנגישות למחשב ולאינטרנט.



שירות זה מתווסף לשירות שכבר אושר למתב לפני מספר חודשים, להעברת הודעות קצרות (SMS) בין מנויי החברות הסלולריות לבין מנוייה באמצעות הטלוויזיה. במתב שבעי רצון מאופן התקדמות הניסוי בשירות ה-SMS מול פרטנר. בעבר הביעו גורמים בהנהלת פרטנר חשש מהמימשק שבין שתי אמצעי התקשורת - הטלוויזיונית והסלולרית - עשוי לפגוע בה וביקשו שלא למהר ולקבל החלטה על הרחבת הסכם שיתוף הפעולה מול מתב.



משרד התקשורת הודיע היום כי החליט לאשר לבזק להפעיל שירות מורחב של שעון דובר וכן להרחיב את שירות "קליק טוק" של בזק, המאפשר לגולש באתר האינטרנט לקבל תמיכה טלפונית מבעל האתר תוך כדי הגלישה. כעת השירות הורחב כך שהוא מאפשר השארת מספר הטלפון של מנוי באתר, לצורך החזרת שיחה מצד בעל האתר במועד מאוחר יותר, ישירות לטלפון של המנוי.



השירות מאפשר לגופים עסקיים, בעלי אתרים באינטרנט, ליצור קשר טלפוני עם לקוחות פוטנציאליים שלהם הגולשים ברשת, ומרחיב את אפשרויות המסחר האלקטרוני באמצעות הרשת.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully