וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנס שעשוי להגשים לסטארטאפיסט הישראלי את החלום

10.3.2016 / 17:22

רוני קרת, מנהלת הפעילות הבינלאומית ב-GWC ויזמית הכנס GMIC ונבו עלוה, מייסד ומנכ"ל חברת 'Visualead' מסבירים בראיון באולפן וואלה! NEWS על היתרונות של הפעילות מול חברות סיניות. "הם הכי טובים בכל מה שהם עושים"

עריכה: ליאור נאור

ביום שלישי ה- 22 במרץ, יתקיים לראשונה בישראל, כנס המובייל והאינטרנט הבינלאומי GMIC ביוזמת חברת GWC הסינית. הכנס יתקיים במרכז הירידים בתל אביב. לכנס צפויים להגיע בכירי הכלכלה הסינית ועמם כ-800 בכירים בתעשייה האינטרנט והמובייל מכל העולם ביניהם משקיעים, יזמים וסטארטאפיסטים.

החלום הרטוב של חברות סטארט אפ ישראליות הוא שהסינים שמחזיקים בתואר הכלכלה הגדולה בעולם, יקנו אותם או ישקיעו בהם. שניים שעשו את זה ועכשיו פותחים את הדלת לישראלים אחרים התארחו באולפן וואלה ושוחחו עם הילה קובו. רוני קרת, מנהלת הפעילות הבינלאומית ב-GWC ויזמית הכנס GMIC - כנס המובייל והאינטרנט הסיני הגדול בעולם שיתקיים בישראל בשבוע הבא, ונבו עלוה, מייסד ומנכ"ל חברת 'Visualead' שעלי באבא הפכה לשותף העסקי שלהם בעקבות הכנס הקודם.

"בשנתיים האחרונות יש עניין גדול בחברות ישראליות", טוענת קרת. "החברות הכי גדולות בסין מחפשות טכנולוגיה ישראלית. הדרישה לעשות את הכנס בארץ עלתה דווקא מהסינים. יש להם 9 תחנות ברחבי העולם והכנס בתל אביב היא יריית הפתיחה".

"זכינו באותו כנס לפני שנתיים בתחרות ובעקבותיה קיבלנו פניות מחברות סיניות והחלטנו לפתוח משרד בסין", מספר עלוה. "עבדנו קשה והקמנו חברה מאפס. סין היא הגרעין ואנחנו מכוונים לאסיה".

השניים טוענים שללמוד סינית זה לא הכל, אבל השווקים פונים מזרחה וצריך לבצע התאמות לשם כך. "השוק הסיני ישלוט בעולם. כי כל דבר שהם עושים, הם עושים יותר טוב", אומרת קרת. "הכנס נועד כדי לגשר על הפער בין ת"א לבייג'ינג". עלוה מציין כי "התחושה היא שישראלים מסתכלים בעיקר על המערב ויש בעיית תקשורת שאי אפשר להכחיש. זה מפתיע אבל כולם בסין מכירים את ישראל ויודעים שאנחנו חכמים ומה קורה אצלנו בחדשות. ישראל בעיניהם היא דוגמא להצלחה עסקית".

"הכנס הוא קרש קפיצה לשוק הסיני. העצה הכי טובה שאפשר לתת ליזמים ישראלים שרוצים להצליח בסין היא להיות צנועים ולהבין שעסקים עם סינים זה תהליך ארוך ולפעמים כואב. זה שונה מאוד מעסקים עם המערב, אבל לשם העתיד פונה וצריך להיערף ליום המחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully