וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי.פי מורגן צ'ייס פיטר היום מאות עובדים

סוכנויות הידיעות

14.10.2002 / 16:23

מריל לינץ' שוקל קיצוץ של 20% מצוות בנקאי ההשקעות

ג'יי.פי מורגן צ'ייס פיטר מאות עובדים היום בחטיבת ניירות הערך שלו, בצעד ראשון של קיצוצים שיקטינו את מצבת כוח האדם שלו ב-3,000. סוכנות רויטרס דיווחה כי עובדים בבנק הגיעו בשעה מוקדמת היום לעבודה והמתינו לקבלת הודעת פיטורים. בנפרד דיווח "ניו יורק פוסט" כי בנק ההשקעות מריל לינץ' שוקל לפטר כ-250 מתוך צוות של 1,300 בנקאי השקעות שלו.

לפי דיווחים בשבוע שעבר מתכנן ג'יי.פי מורגן צ'ייס קיצוץ של אלפי משרות בעקבות אזהרת רווח לרבעון השלישי שפירסם הבנק החודש. הפיטורים בג'יי.פי מורגן, שיהיו בעיקר בתחום הבנקאות המסחרית אך גם בתחום ניהול הנכסים, באים על רקע הירידה בהכנסות ממסחר והעלייה בחובות אבודים לחברות טלקום.

מקורות של רויטרס אמרו כי הפיטורים החלו בשורות סוחרי ני"ע והאנליסטים של הבנק. לפי הערכות צפוי כוח האדם בתחום בנקאות ההשקעות לעבור קיצוץ של 10%-15%, שחלקו יתבצע באירופה, ומרביתו בניו יורק ואסיה.

מתחילת השנה קוצצו כ-60 אלף משרות בענף בנקאות ההשקעות, בעקבות המשבר הקשה בענף.

מריל לינץ', הברוקר הגדול ביותר בארה"ב, שוקל קיצוצים של 250-300 משרות בחטיבת בנקאות ההשקעות, דיווח "ניו יורק פוסט". אם יתממש, יהיה זה סבב הפיטורים השישי בחברה מאז תחילת המפולת בשווקים ב-2000. עד כה קיצץ מריל 17,400 משרות, סך 25% מכוח העבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully