וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט אפ אפסווינג יספק לנס טכנולוגיות תוכנה להרחבת יישומי חלונות בכמיליון דולר

ערן גבאי

14.10.2002 / 17:23

תוכנת SwinGate תאפשר לנס להתאים את היישומים הארגוניים של לקוחותיה לסביבת האינטרנט - ללא צורך בפיתוח מחדש או החלפת התשתית הקיימת



אפסווינג הישראלית (AppSwing), המספקת פתרונות להרחבת יישומי חלונות (Windows) מהרשת המקומית לרשתות סלולריות וסביבת האינטרנט, תספק לנס טכנולוגיות תוכנה שתאפשר ללקוחותיה להתאים את היישומים הארגוניים הקיימים לסביבת האינטרנט. היקף העסקה מוערך בכמיליון דולר על פני שנתיים.



באמצעות תוכנת SwinGate של אפסווינג תוכל נס לספק ללקוחותיה פתרון שיאפשר להרחיב את תשתית היישומים הקיימת ולהסב במהירות יישומים אלו לסביבת עבודה ברשת האינטרנט, תוך כדי התאמה אישית למכשיר ולמשתמש, וללא צורך בכתיבת היישומים מחדש.



SwinGate מרחיבה את סביבת הפעולה של יישומי חלונות על ידי יצירת גירסה אינטראקטיווית בתוך הדפדפן שמשנה את ממשק המשתמש בהתאם לצורך.



ההסכם עם נס יאפשר לאפסווינג להחדיר את הטכנולוגיה שפיתחה לשוק ספקי התוכנה ולארגונים המבקשים להתאים את תשתית היישומים מבוססי החלונות לסביבת האינטרנט, למכשירים סלולריים ולאינטגרציה בתוך סביבת ה-Net Web Services.



מנכ"ל אפסווינג, אורי בניימיני, אמר כי "ההסכם עם חברת נס, שהיא אחת מספקיות טכנולוגיות מידע ואינטגרציית מערכות הגדולות בישראל, יתרום יותר ממיליון דולר להכנסות אפסווינג בשנים 2003-2004, זאת בעיקר כתוצאה ממכירות למשווקי תוכנה עצמאיים וארגונים".



אפסווינג נוסדה בסוף 1999 והיא ביצעה עד היום סבב גיוס ראשון בהיקף של 3 מיליון דולר, כשהמשקיע הגדול בחברה היא גיזה. לחברה 19 עובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully