וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוט ו-יס לא יוכלו להעלות מחירים תוך כדי מבצע

13.3.2016 / 13:02

המועצה לשידורי כבלים ולוויין סיכמה את השימוע שנערך לחברות הכבלים והלווין - הוט ו-יס ופרסמה שורת החלטות. בין היתר: החברות תודענה ללקוח לפני סיום המבצע, אורך המבצעים יוגבל ל-4-18 חודשים

אדם צופה בטלוויזיה ומחזיק שלט רחוק. ShutterStock
אסור לחברות להעלות מחירים תוך כדי מבצע/ShutterStock

אחרי שימוע מקיף שערכה המועצה לשידורי כבלים ולווין פרסמה המועצה שורת החלטות בנוגע לתעריפי השירות של חברות הכבלים והלווין – הוט ו-יס. המועצה הודיעה לא לאשר את בקשות שתי החברות להעלאות מחירים עד שהן יעמדו בהחלטות שהתקבלו.

על פי החלטת המועצה יפרסמו הוט ו-יס את המבצעים שהן מציעות ללקוחות ועדכנו אותם באופן שוטף הן באתרי האינטרנט והן בחשבונית החודשית ללקוח. בנוסף, יוגבלו המבצעים לתקופה של 4- 18 חודשים ותיאסר העלאת מחירים תוך כדי מבצע. החברות תודענה ללקוח על מועד סיום המבצע המתקרב – 21 יום לפני המועד, הן באמצעות הודעה במכשיר הסלולר והן באמצעות הודעה על מסך הטלוויזיה.

החברות קיבלו את ההחלטה והודיעו כי ישקלו אף להעניק הנחות מיוחדות לניצולי שואה וקשישים המקבלים הבטחת הכנסה.

יו"ר המועצה, ד"ר יפעת בן חי-שגב אמרה כי "המועצה העמידה לרשות הצרכנים את מירב הכלים לפקח על המחירים שהיא משלמת עבור שירותי הטלוויזיה. אני קוראת לציבור לגלות עירנות, לעקוב, לבדוק ולהשוות מחירים באופן תדיר.

בדקו על אילו חבילות תוכן אתם משלמים ושאלו עצמכם האם אתם זקוקים לכולם; וודאו שאתם יודעים את המחיר החודשי הסופי למנוי הטלוויזיה שלכם ובמקרה הצורך צרו קשר עם מוקד השירות; וכמובן אם אתם לא מרוצים, בדקו מה מציעים בחברה המתחרה".

  • עוד באותו נושא:
  • הוט
  • יס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully