וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל סיגלר יוציא בפברואר את מגזין Time Out ישראל

רוני קורן-דינר

13.10.2002 / 16:22

כך נודע ל-TheMarker; סיגלר ישקיע למעלה מ-3 מ' ד' בהקמה ובפרויקט; העיתון יודפס ככל הנראה בדפוס גרפוליט של עודד מוזס, לשעבר בעל מניות ב"ידיעות אחרונות"



יובל סיגלר, הבעלים של קבוצת סיגלר, המוציאה לאור את עיתון הפקס לענף הפרסום "נמר של נייר", מגזין YES, מגזין "אטמוספירה" של אל על ומגזין ערוץ הילדים, קיבל את הזיכיון להוצאת מדריך התרבות והבילויים Time Out בישראל. סיגלר ניהל מו"מ ממושך עם החברה הבריטית, שבסופו זכה בזיכיון.



Time Out מוציאה מדיכי פנאי ובילויים למספר ערים בעולם, כאשר בנוסף ללונדון קיימת גרסה ניו-יורקית לעיתון. בנוסף, מנהלת Time Out אתרי אינטרנט עבור רוב הערים באירופה, וכן מוציאה לאור מדריכי מסעדות וקניות.



בכוונת סיגלר להוציא את המגזין החדש תוך מספר חודשים ולפרסם את המהדורה הראשונה סביב חודש פברואר. סיגלר כבר פנה למספר עיתונאים על מנת שיאיישו את התפקידים הבכירים במגזין.



עיתון Time Out הישראלי יודפס ככל הנראה בדפוס גרפוליט, הדפוס גדול בישראל המדפיס גם את רוב העיתונים של קבוצת סיגלר. הדפוס נמצא בבעלות עודד מוזס, לשעבר בעל מניות גדול בקבוצת "ידיעות אחרונות".



גורמים בענף העריכו כי המגזין החדש של סיגלר יתחרה עם מדריכי הפנאי, הבידור והמסעדות המופקים ומופצים על ידי העיתונים הגדולים היומיים, בדרך כלל בסופי שבוע, לרבות מגזין "עכבר העיר" מקבוצת שוקן.



TheMarker משתייך לקבוצת "הארץ"


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully