וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרישה המרכזית מעובדי סטארטאפ: יצירתיות

14.3.2016 / 12:55

גיל דודקביץ', מנכ"לStartApp ישתתף בכנס GMIC. בראיון מספר דודקביץ' על תפקידו כמנכ"ל ועל איזה חברות הוא מעריך במיוחד ומהן הוא מקבל השראה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חשוב למצוא אנשים שמבינים לאן אנו רוצים להגיע לחברה ולהעלות רעיונות שיביאו אותנו למטרה. גיל דודקביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה אתה אוהב בעבודתך?

הדבר שגורם לי את הסיפוק הגדול ביותר כמייסד ומנכ"ל הוא לקחת חזון ולהקים צוות שיוציא אותו אל הפועל. הצוות שלנו מקצועי ומיומן ביותר, בכל התחומים. כל אחד מחברי הצוות טוב בתחומו יותר ממני ולראות אותם עובדים יחד להשגת היעד המשותף, שהוא החזון שלנו, היא חוויה מרגשת ביותר מבחינתי. אני מרגיש שהצלחתי להקים צוות עם DNA שמאפשר לו לפעול בכישרון ובאופן עצמאי, איתי או בלעדי.

איזו חברה כיום מהווה מקור השראה עבורך?

גוגל ואמזון. שתי החברות האלו הצליחו להתפתח ולחדש בהתמדה בשני כיוונים שונים ומרגשים ביותר. אין חברה קלה לניהול, אבל הרבה יותר קל ליצור את הדור הבא של קו מוצרים שכבר קיים. במקרה של אמזון וגוגל, הן פועלות ברמה גבוהה יותר בכך שהן ממשיכות לאתגר את עצמן כל הזמן ונשארות רלוונטיות – הן עוברות ממכירת ספרים לפיתוח עננים דיגיטליים ורחפנים או מחיפוש דיגיטלי למכשירי טלפון, פרסום, בינה מלאכותית ועוד.

אפל משיקה את האייפד פרו, ספטמבר 2015. רויטרס
אפל תגיע ראשונה לטריליון דולר הכנסות/רויטרס

מהן שלושת האפליקציות שאתה חייב שיהיו בטלפון שלך?

אחת האפליקציות שבהן אני משתמש הכי הרבה בסמרטפון היא Google Maps, WhatsApp חשובה לי מאוד לשמירת קשר עם חברים ובני משפחה בישראל ובחו"ל, אבל גם לתקשורת אפקטיבית עם העובדים שלנו בחלקים שונים בעולם. עוד אפליקציה חשובה היא Photos, פשוט בגלל שאני יכול לקחת איתי הרבה תמונות של ילדי לכל מקום שאליו אני נוסע.

מהן התעשיות המעניינות ביותר כיום לדעתך?

באופן טבעי, אני ממוקד מאוד בתעשיית המובייל. כיום מתרחשים הרבה דברים מעניינים בזירת המובייל הודות להתפתחות האינטרנט של הדברים, המציאות הווירטואלית והפופולריות והצמיחה המסחררות של משחקים ניידים ואפליקציות של הודעות. לאור ההתרחבות המהירה של המובייל בכל העולם, במיוחד בשווקים כמו סין, זוהי תקופה מרגשת מאוד לתעשייה הזו.

איזו חברה ציבורית תחצה ראשונה את קו טריליון דולר בהכנסות ומדוע?

כפי שהמצב נראה כרגע, המרוץ לסף טריליון הדולר הוא בין אפל לגוגל (אלפבית). שתי החברות היו עדות לצמיחה כה מהירה בעשור האחרון עד שלחברות כמו מיקרוסופט או אקסון אין סיכוי להדביק אותן. כעת, שאפל נוחלת הצלחות חדשות בסין, אני נוטה להמר על אפל. עם זאת, הצעד האסטרטגי של גוגל עם אלפבית שומר על מקומה לא רחוק מאחור.

מה אתה מחפש בעובדים שאתה מגייס?

מניסיוני בחברות סטרטאפ, במיוחד בתעשייה שמתקדמת במהירות, יש צורך באנשים יצירתיים, שיודעים לשתף פעולה ומוכנים לחשוב באופן בלתי שגרתי. לאמיתו של דבר, לא צריך אפילו הרבה ניסיון בתעשיית המובייל. חשוב למצוא אנשים שמבינים לאן אנו רוצים להגיע לחברה ולהעלות רעיונות שיביאו אותנו למטרה.

  • עוד באותו נושא:
  • סטרט אפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully