וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובילקום קיבלה דחייה לתשלום חובותיה; מניותיה נסקו ב-38%

סוכנויות הידיעות

14.10.2002 / 22:34

החברה, שחייבת 4.7 מיליארד דולר לנושיה, תיאלץ כעת למצוא מימון להשבת החוב עד ל-31 באוקטובר; על פי הערכות, חברות פיננסים מובילות באירופה יכסו את חובה



חברת הטלקום הגרמנית מובילקום זכתה היום למעט חמצן, לאחר שקיבלה דחייה של שבועיים לתשלום חובותיה. החברה, שחייבת 4.7 מיליארד דולר לנושיה, תיאלץ כעת למצוא מימון להשבת החוב עד ל-31 באוקטובר. הודעה זו שלחה את מניית החברה לעלייה של 38% במסחר בפרנקפורט.



הארכה זו תספק לחברה, ולחברה האם שלה פראנס טלקום, מעט יותר זמן לסגור את כל הקצוות בהסכם המימון עליו דנות החברות עם חברות פיננסים מובילות באירופה. ראוי לציין כי ללא הארכה זו היתה נאלצת החברה להודיע על פשיטת רגל.



מובילקום קיבלה את הדחייה לאור דיווחים שונים כי המגעים להסכם המימון נמצאים בשלב מתקדם. גורמים המקורבים למו"מ ציינו כי ארגוני הפיננסים הסכימו כבר ליטול על עצמם את החוב של החברה, וכי כל שנותר הוא להגיע לשלב החתימה.



28.5% ממניות מובילקום מוחזקות על ידי פראנס טלקום. פראנס טלקום, השקועה עצמה בחובות של כ-70 מיליארד דולר, הודיעה לפני יותר מחודש כי תפסיק את המימון התפעולי של מובילקום. הודעה זו הובילה לטלטלה במניות מובילקום, שצללו מאז לשפל של כל הזמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully