וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום המעשים הטובים: 14,000 אירועים ברחבי הארץ

15.3.2016 / 15:40

יותר מ-1.3 מיליון ישראלים משתתפים בפעילויות לכבוד יום המעשים הטובים ברחבי הארץ. השנה האירוע מתקיים גם בעשרות מדינות נוספות ברחבי העולם

יום מעשים טובים. צילום: אלי דסה,
אריזת מזון לקראת פסח בבת ים/צילום: אלי דסה

יום מעשים טובים ה-10 מתקיים היום בישראל בהשתתפות למעלה ממיליון ו-300 אלף ישראלים שיצאו לעשות מעשה טוב בלמעלה מ-14 אלף פרויקטים בכל רחבי הארץ. כמעט כל הרשויות המקומיות וכל היישובים הערביים נוטלים חלק בפרוייקט, במסגרתו משתתפים מאות בתי ספר, גנים וקבוצות נוער, אלפי חיילים, אלפי סטודנטים ו-1500 קבוצות של חברות עסקיות.

בין הפעילויות בהן משתתפים המתנדבים: סיוע לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, אריזות מזון לקראת החג, שיפוץ וצביעה של מוסדות רווחה, ניקוי חופים, ימי כיף לאוכלוסיות מיוחדות, טיפוח גינות קהילתיות, ביקור מאושפזים בבתי חולים ועוד.

יום מעשים טובים. אלי דסה,
שיפוץ בית תמחוי ברחובות/אלי דסה

אשת העסקים ויוזמת יום מעשים טובים, שרי אריסון אמרה כי "המיזם הזה, שנולד לפני כעשר שנים, חצה גבולות והפך לגורם בינלאומי מאחד בזכות הפשטות שבו, ובגלל היכולת של כל אחת ואחד להתחבר אליו ולקחת חלק ביוזמה. מדי שנה אנו מוקסמים מהיצירתיות של האנשים ומהרעיונות, כשהמטרה היא ליצור מסה קריטית של עשיית טוב שתביא לשינוי חיובי בעולם. מניסיוננו, רבים מהמצטרפים ליום מעשים טובים ממשיכים להתנדב במהלך כל השנה והופכים את העניין לשגרת חיים".

אלפים ייקחו היום חלק באירועי חוצות בערים השונות. במסגרת אירועים אלו, יכול הציבור הרחב לעשות מעשה טוב על הדרך ולהשתתף במגוון פרויקטים בכיכרות. כך, למשל, יתקיימו אירועים בירושלים, תל-אביב' מגדל העמק ועוד. בנוסף, יתקיימו 10 אירועים בברים בתל-אביב ו-5 בירושלים, במסגרתם יתקיימו מפגשים עם דמויות מעוררות השראה ו-10 תערוכות אמנות יתקיימו בבתי קפה לרגל שנת העשור.

יום מעשים טובים מתקיים השנה גם ב-70 מדינות ברחבי העולם (10 באפריל), במסגרתו התקיימו מאות פרויקטים. בין המדינות שישתתפו השנה ביום מעשים טובים: ארה"ב, ברזיל, איטליה, גרמניה, פנמה, אוסטרליה, קנדה, שוויץ ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully