וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: האירוע הענק של קבוצת כרמל

רונית מטיאס

16.3.2016 / 14:32

משפחת איתני משיקה, חברת רנואר חוגגת, מיטל דנינו וגיל שוויד טועמים

עסקים בכרמל

עופר איתני, דוד פתאל ואירינה שלמור. צילום אלירן אביטל,
עופר איתני, דוד פתאל ואירינה שלמור/צילום אלירן אביטל

משפחת איתני, בעלת קבוצת כרמל, השיקה באזור התעשייה סגולה, את "כרמל ביזנס", אולם תצוגה לבתי מלון ומשרדים הנותן מענה לכל הצרכים, מחיפויי ריצפה, דרך ריהוט ועד אבזור. משה ברון הפיק את האירוע, דורית ישראל עיצבה, והשף ארז קומרובסקי הקים במקום תחנות אוכל מגוונות ויצירתיות, כשבין הרכבת המנות, הסתובב עם מגשי ענק והגיש לאורחים. על במה הופיעו הרכבים מוזיקליים, ועל שולחנות פיזזו רקדנים אלטרנטיביים שתופפו על כיסאות. עופר איתני, מנכ"ל הקבוצה בירך את אביו חיים איתני, מייסד החברה, שחגג 88 ועובד עד היום.

ליאון אדרי. צילום רונית מטיאס,
ליאון אדרי/צילום רונית מטיאס

במשיקים: אבי חורמרו, מנכ"ל קבוצת נקש; ירון שורק, מנכ"ל אלקטרה בניה; אלי כרמון, סמנכ"ל הכספים במייקרוסופט ישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חיים איתני, בוקי ומיכל צוקר. צילום רונית מטיאס,
חיים איתני, בוקי ומיכל צוקר/צילום רונית מטיאס
עופר איתני מיכאל סתר. צילום רונית מטיאס,
עופר איתני מיכאל סתר/צילום רונית מטיאס
ארז קומרובסקי. צילום רונית מטיאס,
ארז קומרובסקי/צילום רונית מטיאס
חנהל'ה אטינגר ונורית לשם. צילום רונית מטיאס,
חנהל'ה אטינגר ונורית לשם/צילום רונית מטיאס

מתלהבים בבזל

אורי להבי, שלום זיידלר, טלי נחושתן. צילום: רונית מטיאס,
אורי להבי, שלום זיידלר, טלי נחושתן/צילום: רונית מטיאס

אורי להבי, המנהל הקריאטיבי של דניאלה להבי, השיק מחדש את החנות שהקימה אימו לפני 15 שנה ברחוב בזל בתל אביב. להבי סיפר על התרחבות המותג בחו"ל ועל הזמנה גדולה שקיבל באותו בוקר מרשת בתי כלבו במקסיקו.

דליה פלד, אורי להבי, חגית אציל. צילום: רונית מטיאס,
דליה פלד, אורי להבי, חגית אציל/צילום: רונית מטיאס

ירדו על סושי וקוקטיילים של "אפרול": זיוה ושלום זיידלר, מבעלי ויסוצקי ששמחו לפגוש את טלי נחושתן, מנכ"לית דניאלה להבי שעבדה בעבר בויסוצקי; תלמה בירו, מנכ"לית איגוד השיווק; תמר בן רובי, מנהלת תקשורת שיווקית קבוצת אריסון; מיטל להבי, סגנית ראש עירית ת"א; דליה פלד, מנכ"לית "אנשים ומחשבים" ואחותה של להבי.

סיפורי סבון

אורית מינה ברק ורונן זוהר. רונית מטיאס,
אורית מינה ברק ורונן זוהר/רונית מטיאס

רונן זוהר מנכ"ל רשת "סבון", ואורית מינה-ברק, מנהלת השיווק השיקו במלון דיוויד אינטרקונטיננטל תל-אביב, סדרת מוצרים המבוססת על אוצרות ים המלח. זוהר סיפר על תהליך הפיתוח שהוא לב העשייה משלב הרעיון עד פיתוח המוצרים, ומינה-ברק, הציגה את הסדרה וסיפרה על שיתוף הפעולה עם גיא וקרן נדלר, מבעלי THE Spa Tailor-Made Holistic Experience)) שבמלון, ואיך חברו למתחם הספא המעניק חוויה הוליסטית טוטאלית המאפשרת לאורחים לבחור את סוג המלח לטיפול, מוזיקת הרקע והקוקטייל בסוף הטיפול. במסגרת השת"פ פותחו מוצרים ייעודיים בהתאם לצרכי הצוות המקצועי ביניהם חמאת עיסוי ייחודית הנחשבת למוצר פורץ דרך בתחומו.

החופשה של טומי

סיימון אלמלם, צפית עמנואל, יונתן אולשה. צילום: רונית מטיאס,
סיימון אלמלם, צפית עמנואל, יונתן אולשה/צילום: רונית מטיאס

קצת אחרי שהוצגה קולקציית אביב-קיץ של המעצב טומי הילפיגר בשבוע האופנה בניו-יורק, היא נחתה בחנות המותג במתחם שרונה בתל-אביב, יונתן אולשה, מנכ"ל המותג, ערך בקומה השלישית של החנות אירוע שכלל קוקטייל של קייטרינג "דפניס'" והצגת הקולקציה, סיימון אלמלם, המנהל הקריאטיבי של פקטורי 54 הסביר על הקולקציה בהשארת העליתה ההוליוודית של שנות ה-70 שיצאה לחופשות בהוואנה, הונלולו ותועדה ע"י הצלם ארון שמאל.

אופנה בריזורט

סרג 'דרעי, חגית ואלי ברקוביץ'. צילום: רונית מטיאס,
סרג 'דרעי חגית ואלי ברקוביץ'/צילום: רונית מטיאס

אלי ברקוביץ ויוסי ברוש, בעלי קבוצת רנואר, וסרג' דרעי המנכ"ל, השיקו בביתן 2 בגני התערוכה את קולקציית אביב-קיץ 2016, וקולקציית ריזורט Primary Instinct. פתחו ונעלו הפרזנטורים יהודה לוי, ניבר מדר וגפן ברקאי. באופנתיים: אבי לוי, מנכ"ל מליסרון; משה רוזנבלום, מנכ"ל קבוצת קניוני מליסרון; יוסי צבי, מנכ"ל קבוצת GTLV; אריה שיבר סמנכ"ל פיתוח רנואר; פאר נדיר, מנכ"ל קנדה ישראל; שמוליק בן משה, מנכ"ל אלרוב ישראל; ירון אשל, מנכ"ל גזית גלוב; אייל וייסמן, סמנכ"ל פיתוח עסקי קניוני עזריאלי; צביקה רוזנטל, מנכ"ל עזריאלי רמלה; ערן לוין ועפרה לוין מבעלי "קרייזי ליין".

ורד רוזן, ליאת מוליוב. צילום: רונית מטיאס,
ורד רוזן ליאת מוליוב/צילום: רונית מטיאס
חגית ונועם ברקוביץ'. צילום: רונית מטיאס,
חגית ונועם ברקוביץ'/צילום: רונית מטיאס
צביקה רוזנטל, שי כהנא, אריה שיבר. אלירן אביטל
צביקה רוזנטל, שי כהנא, אריה שיבר/אלירן אביטל

נעליים במוזיאון

אילנה אורנשטיין, עומר איינשטיין, דנה רוזנבליט. רונית מטיאס,
אילנה אורנשטיין, עומר איינשטיין, דנה רוזנבליט/רונית מטיאס

דנה רוזנבליט, מבעלי רשת "קלארקס", ועומר איינשטיין מנהלת המותג, הגיעו להשקת קולקציית אביב-קיץ 2016 בחנות בקניון אביב, וגילו כי שתיהן נעלו את אותן נעליים ובאותו צבע, התאונה האפנתית לא הפריעה להן להציג את הקולקציה החדשה שכוללת את V&A -קולקציית קפסולה לנשים, שעוצבה בשיתוף פעולה עם מוזיאון ויקטוריה ואלברט בלונדון, מוזיאון ששם לו למטרה הנגשת יצירות אמנות לכולם, ולעורר השראה בקרב מעצבים בריטיים ותעשיינים.

ציירים בבנק

יאיר סרוסי נורית טל טנא ציון קינן מוניקה לביא. אביב גוטליב,
יאיר סרוסי נורית טל טנא ציון קינן מוניקה לביא/אביב גוטליב

יאיר סרוסי, יו"ר בנק הפועלים וציון קינן מנכ"ל הבנק סיירו בתערוכת "אמנות מבית" מעבודות עובדי הבנק וגמלאיו בבניין הנהלת הבנק בתל-אביב, ושוחחו עם העובדים שהציגו יצירותיהם. חלק מהעבודות יוצעו למכירה, כשההכנסות תרומה לקרן לב"י.

הולכים על התרנגול

ישראל אטיאס, בני רחמני, מאיר נגיבי, עדי הימלבלוי. רונית מטיאס,
ישראל אטיאס, בני רחמני, מאיר נגיבי, עדי הימלבלוי/רונית מטיאס

השף שאול בן אדרת ואשתו אורית נחתו מסיור מקצועי באיטליה, הישר להשקת קולקציית אביב-קיץ 2016 של רשת TO GO. הג'ט-לג לא הפריע לבן אדרת להכין תפריט מיוחד ממנו נהנו מאיר נג'בי ובני רחמני, מבעלי הרשת והפרזנטורים ישראל אטיאס ועדי הימלבלוי. איילת פיצ'ון עוז, מנהלת השיווק סיפרה כי הימלבלוי נכנסה השנה גם לעיצוב נעלי גברים וילדים והרשת נכנסה לראשונה לתחום האקססוריז לגברים.

אורית בן אדרת, אילת פיצ'ון עוז, שאול בן אדרת. רונית מטיאס,
אורית בן אדרת, אילת פיצ'ון עוז, שאול בן אדרת/רונית מטיאס

אירוע ב- HIGH

ניצן ישראלי, מיכאל כהן, מיכאל מושונוב, תמר מושקוביץ'. רונית מטיאס,
ניצן ישראלי, מיכאל כהן, מיכאל מושונוב, תמר מושקוביץ'/רונית מטיאס

בר רפאלי, הפרזנטורית ומבעלי "הודיס" נעדרה מאירוע ההשקה שערכה רשת "הודיס" בHIGH"" ולא כי היא בהריון, רפאלי טסה עם אימא ציפי לחו"ל. ניצן ישראלי, מנכ"ל "הודיס" סיפר שהרשת נמצאת בהתרחבות, ולקראת פתיחת החנות ה-80 וציין כי מה שעומד לנגד עיניהם הוא להיות הכי טובים. תמר מושקוביץ', מנהלת השיווק הודיעה שהשנה הקולקציה תוצג על רקדני היפ-הופ, ואלה רקדו לצלילי הצמד כהן @ מושון.

ג'ינס מאניה

נטלי רז, רז זלצרמן, טל פרידמן, ליעוז הרוש. רונית אטיאס,
מיטל רז, רז זלצרמן, אורן יפרח , טל פרידמן וליעוז הרוש/רונית אטיאס

טרנד ההיפ הופ לא פסח גם על אירוע ההשקה של "מאניה ג'ינס", אורן יפרח, המעצב הראשי ומהבעלים, סיפר איך הכל התחיל בשיחות משפחה סביב שולחן האוכל, עד שהקימו ב-2002 עסק לעיצוב טי שירטס, גם בבעלות אחותו רונית מוביץ' ומישל רוגוף. העסק התפתח לאופנה שפונה לגברים מגיל 13 צפונה עם 50 חנויות בקניונים גדולים בארץ ובספטמבר תפתח החנות בגינדי. באירוע הושק הקמפיין בכיכובו של אושרי כהן שצולם בסטודיו ההיפ-הופ של טרישה מירנדה בלוס אנג'לס, הכוריאוגרפית הפרטית של מיסי אליוט, אשר, וקניה ווסט.

סמליים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיטל דנינו וגיל שוויד/מערכת וואלה!, צילום מסך

האחים ברטו, ויקי וסברינה מוהדב, בעלי מטבחי סמל, השיקו בסניף הדגל בנמל תל-אביב, את קולקציית המטבחים החדשים במיצג קולינארי מולקולארי של השף אלכסנדר (זונדר) לחניש, חלוץ המטבח המולקולרי. בתפריטף מנות מטוגנות באמבט חנקן במינוס 180 מעלות, ומרק בצנטריפוגה.

גלית מגלה

שמעון אמסלם, דנה כחלון כהן,  גלית ודני מלכין. שוקה כהן
שמעון אמסלם, דנה כחלון כהן, גלית ודני מלכין/שוקה כהן

גלית מלכין, מעצבת ראשית ובעלת רשת האופנה GALITA המונה 15 סניפים בפריסה ארצית, חשפה את קולקציית אביב-קיץ, בתצוגה אופנה בבית האירועים 1947 . נדב אליהו הפיק את התצוגה שהובילה הפרזנטורית דנה פרידר, שזכתה לחיזוקים מהחבר איש העסקים דין שטרן ואימו רונית שטרן.

בקטנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פול אסנהיים טליה פרבזדר ודונלד טראמפ/מערכת וואלה!, צילום מסך

= ביום זכויות בעלי החיים בכנסת שיזמה ח"כ תמר זנדברג הוגשה ארוחה טבעונית בשיתוף Sodexo on-site services, מיקי חיימוביץ', מקדמת נושא הטבעונות ומיזם "יום שני ללא בשר" הצטרפה לח"כים שטעמו מנות של השפית אורי שביט ושף מזנון הכנסת קובי פרץ, וציינו חשיבות עידוד צריכת מזון שלא יהיה פוגעני לחיות, וחלקם קראו לעודד חקיקה בנושא.

= השף פול אסנהיים וזוגתו טליה פבזנר, בעלי קייטרינג Better Together טסו להכנות לחתונה שתתקיים באחוזה של דונלד טראמפ במיאמי, אסנהיים סיפר כי טראמפ קפץ להגיד היי.

=ליאת בר, מנהלת השיווק של רשת רהיטי עצמלה', וורד ידיד מנהלת הרכש, נסעו לתערוכת הרהיטים בויאטנם לבחון טרנדים חדשים, ברשת מגדירים את וויאטנם כזירת המסחר החדשה.

- אורי להב, מנכ"ל קבוצת סמל"ת, עומר לוי משנה למנכ"ל וההנהלה, השיקו ב"וילה" בגני התערוכה, את פיאט TIPO והציגו את עסקת השנה בקטגוריית המשפחתיות, במחיר של 99,900 ¤ לגרסה אוטומטית מאובזרת.

= הרב יעקב גלוברמן מינה את פיני גרשון לנשיא אגודת הידידים של מפעל החסד "יד ביד" בלוד. גרשון מסייע שנים לעמותה המסייעת לאוכלוסיות חלשות.

=יבואן הפלדה דורון הלפרין, שמע על מחסור בביגוד רפואי חורפי לצוות הרופאים במיון איכילוב בתל אביב ותרם 150 מדים. הלפרין אמר שהוא רואה בתרומה סגולה לכך שלא יזכה לראות בזמן הקרוב את חדר המיון.

=ואף מילה על יום המעשים הטובים, תהיו תמיד טובים.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully