וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים: הבנק הטוב בישראל לפי גלובל פייננס

20.3.2016 / 8:52

זו השנה החמישית ברציפות בה נבחר בנק הפועלים לטוב ביותר ברשימה של מגזין global finance. ציון קינן: "בנק הפועלים מצליח לרשום הישגים מרשימים בזכות העובדים והמנהלים המקצועיים והמסורים "

בנק הפועלים, פברואר 2012. שי אוקנין
בחינה מקיפה שכללה שורה של התייעצויות עם בכירים במערכות הבנקאות והפיננסים ואנליסטים/שי אוקנין

בנק הפועלים נבחר ל"בנק הטוב ביותר בישראל" על ידי המגזין היוקרתי Global Finance. זו השנה החמישית ברציפות שהמגזין מעניק את התואר הזה לבנק הפועלים. ההכרזה על בחירת בנק הפועלים נעשתה במסגרת בחירת המגזין בבנקים הטובים ביותר ב-29 מדינות מפותחות ברחבי העולם, לאחר בחינה מקיפה שכללה שורה של התייעצויות עם בכירים במערכות הבנקאות והפיננסים ואנליסטים.

הבחירה נעשתה על סמך שילוב של קריטריונים אובייקטיביים – כגון גידול בהיקף הנכסים, נתוני רווחיות, פיתוח פעילויות חדשות וחדשנות במוצרים – וניתוח שהתבסס על עמדותיהם אנליסטים ומומחים אחרים בתעשייה הפיננסית. בנוסף לניתוח של הבכירים והמומחים הוסיפו לשיקולים גם תוצאות של סקר שערך Global Finance בקרב קוראיו, במטרה לחזק את תהליך בחירת הבנקים הטובים ביותר. עורכי המגזין ציינו, כי המשותף לבנקים שנבחרו השנה, בתוכם בנק הפועלים, הוא שילוב של חזון ועוצמה – שילוב שסייע להם לבלוט ביחס למתחרים שלהם.

מנכ"ל בנק הפועלים, ציון קינן, אמר: "אנו גאים מאוד על הזכייה בתואר 'בנק השנה בישראל', זו השנה החמישית ברציפות, מטעם המגזין הנחשב Global Finance. בנק הפועלים מצליח לרשום הישגים מרשימים בזכות העובדים והמנהלים המקצועיים והמסורים של הבנק, תוך יישום אסטרטגיה רב-שנתית המבוססת על חדשנות ויצירתיות. לקוחות בנק הפועלים נהנים מרמת השירות הגבוהה ביותר במערכת הבנקאות בישראל, ולשמחתנו היא זוכה לאורך שנים גם להכרה של הגופים המקצועיים המובילים בעולם".

מערכת וואלה! בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully