וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

UP CONTROL של הפועלים זכה בתחרות "מוצר השנה 2016"

22.3.2016 / 9:37

השירות של בנק הפועלים המאפשר ללקוחות לקבל התראות על פעילויות חרגיות בחשבונם ישירות לסלולר זכה בפרס החדשנות בתחרות. הפרסים מחולקים בעקבות מחקר הכולל 2,000 משתתפים

כספומט. ShutterStock
השירות עונה על הצורך של הלקוחות להישאר עם יד על הדופק בנוגע לחשבונות ולתשלומים בכרטיסי האשראי ובחשבון העו"ש./ShutterStock

שירות UP CONTROL של בנק הפועלים, השולח ללקוחות התראות על חיובים חריגים ומסייע להם בהתנהלות הפיננסית, זכה בפרס החדשנות בתחרות "מוצר השנה 2016". פרס מוצר השנה מוענק למוצרים ושירותים חדשניים ופורצי דרך באמצעות מחקר צרכנים מקיף הכולל למעלה מ- 2,000 צרכנים בישראל. במסגרת סקר לקוחות שנערך עלה כי המוצר זכה בציון שביעות רצון של 84.5% בקרב הלקוחות.

UP CONTROL הוא מוצר בלעדי של בנק הפועלים שמאפשר ללקוחות לקבל לטלפון הנייד התראות שונות על פעולות חריגות או יוצאות דופן בכרטיסי אשראי, בעו"ש, בהוראות הקבע ועוד.
במסגרת השירות, מוגדרים פרמטרים שונים, באמצעותם עוקבת המערכת אחר מאפייני התנהלות הלקוח. בכל פעם שנרשמת חריגה מהמאפיינים שהוגדרו, הלקוח מקבל מסרון לטלפון הסלולרי. בין השאר, הלקוח יכול לקבל התראה על עלייה בתשלום הקבוע לשירותי כבלים, לוויין או לטלפון, על קפיצה בחשבון המים והחשמל, על משיכת מזומן גבוהה מהבנקט ואפילו על עסקה חריגה בכרטיס האשראי בחו"ל.

השירות עונה על הצורך של הלקוחות להישאר עם יד על הדופק בנוגע לחשבונות ולתשלומים בכרטיסי האשראי ובחשבון העו"ש. הוא מאפשר בין היתר להתמודד עם מצבים שבהם אנשים נהנים מתנאי מבצע עבור שירותים שונים לזמן מוגבל, ולאחר מכן התשלומים מתעדכנים כלפי מעלה באופן אוטומטי, בלי שישמו לב, או בכל מקרה אחר של חריגה אחרת בתשלומים.

פרסי מוצר השנה מוענקים ב-30 מדינות בעולם ובישראל. צוות מומחים בראשותו של פרופ' יעקב הורניק, הכולל מומחים לשיווק וחדשנות, קמעונאים בכירים, עיתונאים ואנשי אקדמיה, מדרג את המוצרים והשירותים ומחליט מי מספיק חדשני על מנת לעבור להכרעת הצרכנים. בשלב זה נערך מחקר צרכנים ע"י מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר מדיה" בקרב יותר מ-2,000 צרכנים שבחרו את הזוכים במוצר השנה.

מערכת וואלה! בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully