וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי זיסר במו"מ למכירת 50% מקניון המרינה בהרצליה לנצבא ב-100 מיליון דולר

מירי ריילי

15.10.2002 / 7:21

קניון המרינה בהרצליה, ששטחו 30 אלף מ"ר, הוא אחד הקניונים המפוארים שנבנו בישראל בהשקעה של 140 מ' ד'; זיסר מנהל במקביל מו"מ עם גופים נוספים



היזם מוטי זיסר מנהל מו"מ על מכירת 50% מהשליטה בקניון המרינה בהרצליה לנצבא החזקות לפי שווי כולל של 200 מיליון דולר. זיסר, בעל השליטה באירופה ישראל , מנהל במקביל מו"מ עם גופים נוספים.



קניון המרינה בהרצליה הוא אחד הקניונים המפוארים שנבנו בישראל; הקניון נבנה בהשקעה של 140 מיליון דולר. הכוונה היא להפעיל את החלק הקשור לתחום הבידור בקניון גם בשבת, ואם ייחתם הסכם עם שותף מתאים, לא צפויה בעיה גם בפתיחת חלקו המסחרי בשבת; בכך יהיה ניתן לממש את מלוא הפוטנציאל הכלכלי של הקניון. זיסר מתנגד לפתיחת חנויות הקניון בשבת בשל היותו דתי.



הקניון, ששטחו 30 אלף מ"ר, כולל 100 חנויות שונות המהוות כ-60% מהתמהיל, וכן חנויות אוכל ומזון (20%) ואטרקציות (20%). הקניון יכלול פארק מים פנימי, מרכז הילד בשטח של 1,000 מ"ר שיכלול חנויות לילדים בלבד, ופארק שעשועים בשטח של 2,400 מ"ר. עד כה הושכרו שטחים לכ-20 מסעדות; גם קבוצת סקאל שכרה כ-5,400 מ"ר לפי מחיר של 65 דולר למ"ר לחודש.



הקניון, שאמור להיפתח במארס 2003, יתחרה בכמה קניונים שכבר פועלים בסביבתו בהצלחה, בעיקר קניון שבעת הכוכבים בהרצליה וקניון רמת אביב. כמו כן יתחרה הקניון בקניון רננים שברעננה ובמרכז המסחרי בשפיים.



קבוצת נצבא החזקות נמצאת בבעלות של החברות נצבא התנחלות, אשטרום נכסים, גרנית הכרמל, גמול וכן הציבור. הקבוצה חתמה ביוני 2002 על עסקת שותפות של 50% עם קבוצת גנדן בפאואר סנטר שבנתה גנדן באזור התעשייה בנתניה. השווי הכללי של הפאואר סנטר נאמד בכרבע מיליארד שקל.



חברת אירופה ישראל שבשליטת מוטי זיסר, מחזיקה בנכסים, ובהם את בית יבמ בתל אביב ועשרות קניונים באירופה.



מנכ"ל נצבא החזקות, עופר בן-דור, סירב להגיב לידיעה.



לא היה ניתן לקבל תגובה מחברת אירופה ישראל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully