וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה חושבת ענקית הסלולר "צ'יטה מובייל" על הסלולר הישראלי?

22.3.2016 / 16:55

מה מוביל חברה סינית ענקית בעלת 630 מיליון מנויים כמו צ'יטה מובייל לישראל? החדשנות והיזמות כמו גם נתונים מחמיאים לשוק הישראלי שעלו ממחקר שערכה החברה

מערכת וואלה

ישראל מדורגת במקום השלישי בעולם, אחרי דרום קוריאה ואוסטרליה, בשיעור החדירה של מכשירים סלולריים: 74% מאוכלוסיית ישראל מחזיקים בסמארטפון, ושיעור החדירה של המכשירים הסלולריים מגיע ל-132%. נתונים אלה עולים ממחקר שהוצג הבוקר (ג') בכנס GMIC שמארגנת חברת GMC הסינית. המחקר, שנושא את השם "להבין את ישראל", נערך על ידי ענקית הסלולר הסינית "צ'יטה מובייל", שחולשת על לא פחות מ-630 מיליון מנויים חודשיים ברחבי העולם.

לשאלה מדוע לענקית סלולר סינית יש עניין לחקור שוק אינטרנט ומובייל כה קטן במזרח התיכון, משיבים הסינים בפשטות: בגלל הממצאים. זה מכבר נהפכה ישראל לאחת המדינות המוזכרות ביותר בתקשורת הסינית, לרוב בהקשר של השקעות סיניות בחברות ישראליות. אבל העניין של ישראל וסין הדדי: הסינים נמשכים ליכולות הפיתוח הטכנולוגי של ישראל, שמכונה "עמק הסיליקון השני" – the second silicon valley, מיד אחרי ארה"ב; ואילו הסטרט-אפים הישראלים, נמשכים לשוק הסיני הענק, וכחלק מכך הקימו משרדים או סניפים בסין. שיתופי פעולה עתידיים בין הסטארט אפים הישראלים לסינים, צפויים בתחומי אבטחת האינטרנט, מציאות מדומה, רפואה ניידת וחומרה.

במחקר נמצא עוד כי ווטסאפ היא האפליקציה הפופולרית ביותר בקרב הישראלים, בניגוד לאמריקאים שמעדיפים אפליקציית תקשורת אחרת בשם: WECHAT. 47% ממשתמשי סלולר דיווחו על וטסאפ כאפליקציה השימושית ביותר עבורם.

ומה מסביר לדעת הסינים את האהבה של הישראלים למשחקי לוחמה און ליין? הסכסוך ישראלי פלסטיני, כמובן, או בלשום המחקר: "הסכסוך הוא חלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלהם, וזה ניכר בפעילותם בכל משחקי הרשת. כמו כן רמת ההשכלה בישראל גבוהה, ולכן הישראלים אוהבים גם משחקי חשיבה ופאזלים".

  • עוד באותו נושא:
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully