וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממונה על ההגבלים העסקיים אישר את המיזם המשותף של אנגל אירופה ואיילון בקנדה

אלי דניאל

15.10.2002 / 9:35

החברות ירכשו וינהלו 3 נכסים מניבים בקנדה, בהם קניון; איילון קנדה, חברה בת של איילון, תשקיע 2.5 מ' ד' קנדי באנגל גלובל תמורת 50% ממניותיה



כשבועיים לאחר שחברת הנדל"ן המניב אנגל אירופה וחברת הביטוח איילון חתמו על הסכם לשיתוף פעולה ברכישת נכסים מניבים בקנדה, עושות שתי החברות צעד נוסף קדימה לקראת מימוש תוכניתן. כל זאת, לאחר שהממונה על ההגבלים העסקיים נתן את האישור לעסקה.



במסגרת העסקה, תשקיע איילון קנדה (חברה פרטית הנמצאת בשליטת איילון) סך של 2.5 מיליון דולר קנדי בחברת אנגל גלובל (חברה פרטית הנמצאת בשליטת אנגל אירופה), בתמורה למחצית ממניותיה. כמו כן, איילון קנדה תעמיד לאנגל גלובל הלוואת בעלים בסך של 6.35 מיליון דולר קנדי.



אנגל גלובל רכשה במהלך המחצית הראשונה של השנה בניין משרדים בשטח של כ-14.5 אלף מ"ר המצוי במרכז מונטריאול. כמו כן, אנגל גלובל חתמה על הסכם לרכישת קניון בשטח של כ-31 אלף מ"ר המצוי כ-30 ק"מ ממונטריאול בתמורה לכ-30.2 מיליון דולר קנדי, כאשר רכישת הקניון כפופה לסיום בדיקת דיו דיליג'נס אותה עורכת החברה. בסך הכל, היקף ההשקעה המצטברת של אנגל גלובל בשני הנכסים הללו ובבניין משרדים נוסף במונטריאול צפוי להסתכם בכ-50 מיליון דולר קנדי.



ברשות ההגבלים העסקיים אישרו את העסקה לאחר שבדיקת כלכלני הרשות העלתה כי "לחברות האם אין תחומי פעילות החופפים או משיקים זה לזה". לפיכך, ברשות מצאו כי "אין במיזוג משום הגדלת הריכוזיות במי מן השווקים בהם פועלות החברות המתמזגות, והמיזוג אינו מעלה חשש סביר לפגיעה משמעותית בתחרות".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully