וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר קביעת היציג הדולר ממשיך להיחלש ל-4.816 שקלים

ליאור כגן

15.10.2002 / 16:05

היציג נקבע על 4.827 שקלים - ללא שינוי לעומת השער היציג שנקבע אתמול


יום המסחר בשוק המט"ח נפתח כאשר השקל שמר על יציבות ואף התחזק מעט במסחר מול הדולר. אולם המגמה השתנתה במהלך יום המסחר והדולר נסחר בעליה של עד 0.15% ביחס לשקל לרמה של 4.833 שקלים. לקראת קביעת היציג חזר הדולר ונסחר ללא שינוי. היציג נקבע על 4.827 שקלים, רמה זהה לרמת היציג של אתמול. לאחר קביעת היציג המשיך הדולר להחלש מול השקל ונסחר בשעות אלו בירידה נוספת של 0.22% ל-4.816 שקלים.

מחדרי העסקות נמסר כי הפעילות דלה ונפח המסחר נמוך. "הפעילים בשוק המט"ח נכנסו לעמדת המתנה, והם מחכים להתפתחויות בתחום המדיני או הבטחוני", אומר אחד הסוחרים, ומציין כי הריבית הגבוהה על השקל מייקרת את אחזקת הדולרים.

הסוחרים בשוק המט"ח מעריכים כי הדולר ינוע בטווח מחירים של 4.8-4.9 שקלים, זאת ללא התפתחויות מיוחדות. "מלחמה בעיראק, בעיות בהעברת התקציב, או הורדת הדירוג, עשויים לגרום לפיחות בשער השקל לעבר רמה של 4.9 שקלים, בשלב הראשון", מעריך אחד הסוחרים.

הפעילים בשוק המט"ח ממתינים לפרסום מדד המחירים לצרכן (בשעה 17:00). לפי הערכות הגופים הכלכליים, המדד צפוי להיקבע בטווח של 0.1%-0.3%-. בשוק ההון מעריכים כי קליין יותיר את הריבית ללא שינוי בסוף החודש, אך מציינים כי פער הריביות עשוי לגדול עקב הפחתת ריבית בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully