וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: איפה חגגה מורן אטיאס?

רונית מטיאס

23.3.2016 / 14:58

הראל ויזל פותח, פרס נואם, דורון ספיר מתחפש, שמואל בוקסר משיק

פרס חוגג 20

אוולין ופייר בסנינו. אלירן אביטל,
אוולין ופייר בסנינו/אלירן אביטל

מרכז פרס לשלום חגג 20 לתקומתו במסיבת פורים בחסות יקבי כרמל, המארח שמעון פרס הגיע באחור אופנתי וברך את אורחיו, שנהנו מהופעה של אברהם טל.

בחוגגים: עו"ד אורית מור סיניבר; רלי פרץ; אפרת דובדבני, מנכ"לית מרכז פרס לשלום; פייר בסנינו, מבעלי יקבי כרמל; ארז פז, המנכ"ל; ציפי לבני ונפתלי שפיצר.

פורים בקלות

אופיר הרפז דורון ספיר. צלם: אור ויטה,
אופיר הרפז דורון ספיר/צלם: אור ויטה

דורון ספיר, מנכ"ל כאל ואופיר הרפז יו"ר ועד העובדים, נפגשו במסיבת ושוחחו על רקע מו"מ על ההסכם הקיבוצי בחברה. הרפז, בתחפושת שודד ים, הכריז כי הוא בא ל'שדוד את הקופה, ספיר שהתחפש לקוסם גילה שיש לו הרבה קסמים בכובע.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

שוברים שיאים

הרצליה אשכנזי ואלי שגיב. צילום: רונית מטיאס,
הרצליה אשכנזי ואלי שגיב/צילום: רונית מטיאס

ערן יסעור ואתי עמיעד מארגני תחרות מוצר השנה ישראל, ארחו במוזיאון ת"א את אירוע ההכרזה על המוצרים החדשניים של השנה עם שיא עולמי של מספר הגשות ב-36 מדינות בהן פועלת התחרות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שי לידור ניר בנש דנה סבן אורי גוטליב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחוגגים: ניצן לביא, מנכ"ל סופר-פארם; אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל; אבינעם ספיר, מנכ"ל טבע ישראל; מוני ליימן ורואבן שליסל, מבעלי ליימן שליסל; רונן שטיין, מנהל החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים; תומר כהן, מנכ"ל קבוצת מאיר; טלי אורן, מנכ"לית ניאופרם; שי לידור, מנכ"ל קפה ג'ו, ניר בנש, מנהל השיווק והפרסום של הרשת ודנה סבן, מנהלת המותג; יובל דגים, מנכ"ל חוגלה קימברלי; דב קוטלר; ד"ר רון תומר, מנכ"ל אוניפארם; עמר מסלאמני, מנכ"ל מסלמאני גרופ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ערן יסעור אבינועם ספיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

איכותיים

שמואל בוקסר ועירית בוקסר שנק. אלירן אביטל,
שמואל בוקסר ועירית בוקסר שנק/אלירן אביטל

שמואל בוקסר, מנכ"ל 'יקבי ברקן' וניר גל, מנהל
השיווק של חטיבת היין והבירה ב'טמפו' ערכו במסעדת 'לומינה' ערב טעימות לסדרת האיכות Assemblage וחשפו לראשונה את יינות סדרת האיכות Assemblage מבציר 2012.

בוקסר שמקפיד לבחון ולהרכיב את התפריט לבדו, הפקיד הפעם את המשימה בידי הצוות הצעיר בשיתוף השף מאיר אדוני שנעדר מהאירוע בגלל צילומים בקוסטה ריקה. סדרת Assemblage מהווה נדבך מרכזי בבחינת הפוטנציאל והאופי הייחודי של הטרואר של אזורי הגידול השונים בישראל.

שלושת הממסכים האדומים המקומיים: ריחן מאזור הגידול הגליל העליון, צפית משפלת יהודה ואיתן מהרי ירושלים מציגים ממסכים ייחודיים המורכבים מזנים המאפיינים כל אחד את אזור גידולו. בעזרת יינות אלו, מקווים להציג מבט אחר על נושא האזוריות, נושא המעסיק כל מדינה יצרנית יין, בעולם הישן והחדש. הסדרה החדשה תשווק לקראת פסח בחנויות היין ונקודות השיווק המתמחות ברחבי הארץ.

הפרזנטורית

צביקה רוזנטל,  ארנון תורן, דן נפתלי, מורן אטיאס ומיכה הוניגמן. אלירן אביטל,
צביקה רוזנטל, ארנון תורן, דן נפתלי, מורן אטיאס ומיכה הוניגמן/אלירן אביטל

כשהפרזנטורית הבינלאומית מורן אטיאס נחתה בישראל, לצילומי הקולקציה, בהוניגמן הרימו לה מסיבה בזוביזו בר בתל-אביב שבבעלות אנשי העסקים דן נפתלי ושי כהנא-האקס של אטיאס.

בחוגגים: מיכה ויעקב הוניגמן, מבעלי הרשת; קובי מויסא, המנכ"ל הנכנס; ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי; צביקה רוזנטל, מנכ"ל קניון עזריאלי רמלה; הפרסומאי דיוויד אדלשטיין; הסוכן האישי רוברטו בן שושן; השף דיוויד פרנקל, שנטש את המטבח לטובת המסיבה.

צל של אמת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רינת קליין, יורם מוקדי, דרי שי וחיים סלוצקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

רגע לפני העלייה למסך, ערכה הנהלת ערוץ 8 הקרנה מיוחדת לסדרה הדוקומנטרית "צל של אמת: מי רצח את תאיר ראדה?" שיצרו יותם גנדלמן, ארי פינס ומיקה תימור.

בצופים: דרי שי וחיים סלוצקי, רינת קליין, מנכ"לית ערוץ 8 ב-HOT ויורם מוקדי, סמנכ"ל התוכן של HOT.

אמריקה בישראל

ג'ונתן לית?גו, שרון ביטון, קארים ג'אהד. רונית מטיאס,
ג'ונתן לית?גו, שרון ביטון, קארים ג'אהד/רונית מטיאס

רגע אחרי הלידה, התייצבה מיכל ינאי להשקה העולמית של קולקציית הילדים של המותג האמריקני "אמריקן איגל קידס", שהושקה בחנות המותג בקניון 7 הכוכבים בהרצליה. לכבוד המעמד נחתו בישראל קארים ג'אהד, סגן נשיא השוק הבינלאומי וג'ונתן לית'גו, מנהל הפיתוח העסקי של הרשת העולמית.

מיכל ינאי  הראל ויזל. שוקה כהן,
מיכל ינאי הראל ויזל/שוקה כהן

התרגשו: הראל ויזל, מנכ"ל קבוצת פוקס; שרון ביטון, מנכ"ל אמריקן איגל ישראל; קרן קורץ זילבר, סמנכ"לית שיווק ופרסום קבוצת פוקס; שגית אדרי, מנהלת שיווק אמריקן איגל.

שואו הנעליים

גל פרלמן, סיגל כספי ואסף גולן. אלעד גוטמן,
גל פרלמן, סיגל כספי ואסף גולן/אלעד גוטמן

בגן העיר בתל-אביב, נחנך סניף הדגל של רשת SHOW OFF – רשת מותגי פרמיום בינלאומיים, גל פרלמן, מנכ"ל הרשת אמר כי סניף גן העיר הוא אסטרטגי מבחינת הקבוצה וסיפר כי ביום ראשון תפתח חנות בחיפה, לאסף גולן, מנכ"ל גן העיר סיפר שתמיד רצה לדעת מי קניינים טובים יותר החיפאים או התל-אביביים.

בתכנית: שמפניה, קביעת מזוזה, גזירת סרט ופינוקים של השף-קונדיטור דודו אוטמזגין.

המתחרים

אורון דנינו ואסי עזר. ארן חן,
אורון דנינו ואסי עזר/ארן חן

ורון דנינו, מבעלי רשת iShare, שחקנית חדשה בזירת מוצרי Apple בישראל, השיק את החנות החדשה במתחם רביעיית פלורנטין, ובכך עושה צעד נוסף לקראת הפיכתה לרשת בפריסה ארצית. הסניף מצטרף לסניף הראשון בפתח-תקווה ולחנות המקוונת שנפתחה לפני כשנה. עד סוף 2016 צפויים להיפתח סניפים נוספים.

מסמר שיער

צחי וטלי רביבו. צילום: אולפני ג'ויה,
צחי וטלי רביבו/צילום: אולפני ג'ויה

איש העסקים צחי רביבו, מבעלי רשת Hair Center המרכז לטיפולי שיער מתקדמים חגג יום הולדת עם מנהלי חמשת סניפי הרשת. רביבו סיפר כי לרשת למעלה מ- 50 אלף לקוחות ובשנה הקרובה ייפתחו 3 סניפים בארץ ו-3 סניפים בחו"ל.

אולימפיאדה במיטה

דניאל פרנקל רוני שוורץ. צילום: רונית מטיאס, צילום מסך
דניאל פרנקל רוני שוורץ/צילום מסך, צילום: רונית מטיאס

רוני שורץ, מנכ"ל קבוצת עמינח השיק את חנות הדגל ברחוב הלח"י 28 בבני ברק שעברה הרחבה שיפוץ ועיצוב בהשקעה של כ-3 מיליון ¤, ברוח הספר "מעצבים חדרי שינה" שעמינח השיקה בשיתוף אורלי רובינזון. להשקה הוזמנו חברי הנבחרת האולימפית ריו 2016 שבחנו את המוצרים החדשים שהושקו בהשראת עולם הספורט עיצובית וטכנולוגית, בשיתוף הוועד האולימפי בישראל.

מבשלים ספר

רועי שדלצקי אברהם טל. רונית מטיאס,
רועי שדלצקי אברהם טל/רונית מטיאס

השף חיים כהן והמוסיקאי ארקדי דוכין, התייצבו בשעת בוקר מוקדמת במטבח של מועדון הזאפה בהרצליה, כדי לבשל צהריים לאירוע השקת "לאהוב או למות"-אלבומו החדש של דוכין הארוז בספר מהודר פרי עטו.

אבי סינגולדה חיים כהן. רונית מטיאס,
אבי סינגולדה חיים כהן/רונית מטיאס

בחוגגים: רועי שדלצקי, מנכ"ל נטוצי, המפיק חיים פלד, מירי מסיקה שביצעה עם דוכין את "בודדה", בני נוער מדימונה שריגשו כששרו ורקדו עם דוכין, רמי קליינשטיין, אברי גלעד, יהלי סובול, חנוך רוזן.

ניר פרידמן ארקדי דוכין. ניר פקין,
ניר פרידמן ארקדי דוכין/ניר פקין

בקטנה

= עו"ד יהודה רווה, מבעלי קרן תשתיות ישראל, ירצה בכנס הארצי של איגוד מהנדסי הערים באילת על מימון וביצוע פרויקטים ברשויות המקומיות באמצעות הסקטור הפרטי.

= שרת המשפטים איילת שקד רצה במקצה 1200 מטר במירוץ בבלי הראשון, קניון G צמרת, העניק חסות למירוץ שיזמה מיקה רוטברט, תלמידת כיתה ד' בבית ספר בבלי ירושלמי.

=חיים שפיגל, מנהל אגף מזון ומשקאות מלונות דן, וגולן תשבי, בעלים ומנכ"ל יקב תשבי, השיקו את שבוע VALRHONA במלונות דן. הג'ר האשני, מנהלת אזור המזרח התיכון של ולרונה וג'יאנלוקה פוסטו והשף קונדיטור הבכיר שנבחר ב-2012 לשף קונדיטור הטוב ביותר באיטליה התייצבו.

= מורן מנו, סמנכ"ל קבוצת 'מנו ספנות' ובנו של משה מנו, יו"ר ומבעלי מנו ספנות שגריר כבוד של רפובליקת מולדובה באשדוד, נפגש עם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, גבריאלה מורארו, שגרירת מולדובה והקונסול גריגור בוטוצ'י, לדון בפתיחת קונסוליה בעיר.

-איציק בן אליעזר, מנכ"ל בזק און ליין; יניב אס, סמנכ"ל הכספים; עינת מוסקוביץ, סמנכ"לית תפעול; שרית בר-און, סמנכ"לית משאבי אנוש; ועדי כץ, סמנכ"ל טכנולוגיות, הפכו לשופטים בתחרות תחפושות במוקדי ב"ש וקריית מלאכי.

= הצוות שהתמודד במכרז על מתחם רשות השידור בתל אביב, חגוג את הזכייה במכרז של "הקרקע היקרה במדינה". בחוגגים: מוטי פלד, שחברתו תשלם למעלה ממיליארד שקלים למנהל מקרקעי ישראל, שותפיו שלמה ונטורה ויאיר מורט; ערן לשם וערן שקד, אדריכלי הפרויקט ממשרד סיטי בי אדריכלים; עו"ד יואב זהבי; עו"ד יואב זהבי ממשרד זהבי בלאו.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully