וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משביר מחסני אופנה זכתה במכרז של המשטרה והשב"ס בהיקף של 28 מיליון שקל לשנה

אילן מוסנאים

15.10.2002 / 10:22

ההסכם הוא לשנתיים עם אופציה להארכה ל-3 שנים נוספות; תספק ציוד אישי, ספורט ומדים באמצעות נקודות; המכרז מהווה כ-9% מהמכירות השנתיות



אחרי שביטלה את הסכם דמי הניהול שלה עם בעלת השליטה והצליחה לשוב לרווחיות ברבעון השני של 2002, מוסרת הבוקר המשביר מחסני אופנה על התפתחות חיובית נוספת. החברה מדווחת כי הצעתה נקבעה כהצעה הזוכה במכרז לרכישת ציוד אישי, ספורט ומדים באמצעות נקודות, לאנשי המשטרה ושירות בתי הסוהר.



המדובר בהסכם לשנתיים, שיתחיל ב-1 בינואר 2003, ולמשטרה אופציה להאריכו בעוד 3 שנים. היקף הרכישות השנתי מוערך בכ-28 מיליון שקל בשנה.



החברה, שמכירותיה ב-2001 הסתכמו בכ-318 מיליון שקל, מציינת כי אם ההסכם עם המשטרה ייחתם, הוא צפוי להשפיע באופן מהותי על מחזור המכירות שלה, וכפועל יוצא מכך - גם על תוצאותיה העסקיות.



המשביר מחסני אופנה, שבשליטת משביר אחזקות של בני גאון ומשפחת ליבנת, הנה רשת העוסקת במכירת מוצרי אופנה, ובהם הלבשה והנעלה, קוסמטיקה וכו'. החברה נסחרת בבורסה לפי שווי של כ-3.6 מיליון דולר.



החברה הצליחה להציג ברבעון הקודם שיפור בשורה התחתונה שלה, למרות שחיקה במכירות, וזאת בזכות מהלכי התייעלות שביצעה ושינוי תנאי הסכם הניהול עם החברה האם.



ההסכם הישן הבטיח לגאון ולמשפחת ליבנת דמי ניהול שנתיים בהיקף של 1.5% מסך המכירות השנתיות של החברה. בשנת 2001, בה הפסידה החברה 11.6 מיליון שקל, גבו ממנה בעלי השליטה דמי ניהול בהיקף של כ-4.8 מיליון שקל.



בהסכם החדש נקבע כי החברה תשלם למשביר אחזקות דמי ניהול שנתיים בהיקף של כ-500 אלף שקל, ובנוסף - 15% מהרווח השנתי של החברה. בעקבות זאת, ירד ברבעון השני, סעיף ההשתתפות בהוצאות הנהלה לחברה האם לרמה של 131 אלף שקל, לעומת כ-1.3 מיליון שקל ברבעון המקביל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully