וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי מצטרף כפרזנטור לחברת HUAWEI העולמית

24.3.2016 / 15:27

לדברי החברה: השותפות עם מסי הולמת את הקו החדש של HUAWEI שמזוהה עם פרזנטורים ומותגים אשר, בדומה לחברה, ממחישים את החתירה למצוינות

שחקן נבחרת ארגנטינה, ליאונל מסי. רויטרס
"על כל אדם להילחם על מנת להגשים את חלומו". ליואנל מסי/רויטרס

HUAWEI, אחת משלוש יצרניות הסמארטפונים הגדולות בעולם, הודיעה היום (חמישי) על מינויו של ליאונל מסי לפרזנטור החדש של המותג. השותפות עם מסי הולמת את הקו החדש של HUAWEI שמזוהה עם פרזנטורים ומותגים אשר, בדומה לחברה, ממחישים את החתירה למצוינות.

לדבריו של קווין הו (Kevin Ho), נשיא Handset Business ב-HUAWEI: "ליונל מסי יסייע למותג שלנו לעודד אנשים להתמקד, להתמיד ולפרוץ לעצמם דרך; להתחבר לאמונה עצמית, בעיקר באירופה, באסיה ובאמריקה הלטינית, אזורים שבהם Huawei פועלת במלוא המסירות. גם Huawei וגם מסי מעריכים ומוקירים את הדרך שעברנו על מנת להגיע להישגים אליהם הגענו. עם כל אתגר חדש שניצב בפנינו, אנו מחויבים עוד יותר למצוא את הנתיב להצלחה".

"אנו שמחים להודיע על שיתוף הפעולה שלנו עם אדם יוצא דופן, אשר מעניק השראה למיליוני אנשים ברחבי העולם לרדוף אחר החלומות שלהם ולהתמודד עם האתגרים שניצבים בפניהם, על מנת להשתפר ולהפוך טובים יותר בכל יום ביומו. מסי ומשפחת HUAWEI חולקים ערכים משותפים רבים, וכמונו גם מסי תר תמיד אחר הזדמנויות להעפיל גבוה ככל האפשר" אומר טיירון ליו (Tyrone Liu), מנכ"ל תחום לקוחות של Huawei באמריקה הלטינית.

מסי עצמו אמר כי "על כל אדם להילחם על מנת להגשים את חלומו. עליו להקריב ו'ללכת על הכל תמיד בכדי להגיע למצוינות. ביום בו נרגיש שאין לנו כבר לאן להשתפר, יהיה עלינו להמשיך לעבוד על מנת להגיע להישגים בתחומים אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully