וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-FDA שוב בישראל: נציגיו ערכו אתמול ביקורת במפעל הירושלמי של ענקית התרופות טבע

גתית פנקס

15.10.2002 / 11:00

כך נודע ל-TheMarker; בטבע אישרו את הדברים; הבדיקה נערכה כשלושה חודשים לאחר ביקורת קודמת שביצעו נציגי ה-FDA בחטיבה הכימית וחטיבת הייצור



נציגי מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) סיימו אתמול ביקורת במפעלי טבע בהר חוצבים שבירושלים - כך נודע ל-TheMarker. בטבע אישרו את הדברים. הבדיקה נערכה כשלושה חודשים לאחר ביקורת קודמת שביצעו נציגי ה-FDA במספר חטיבות אחרות בחברה, ובהן החטיבה הכימית וחטיבת הייצור (בדיקה הנערכת פעם ב-3 שנים).



ענקית התרופות הגנריות הישראלית יכולה לרשום לעצמה את הגעת נציגי ה-FDA לארץ כהישג, שכן לאחרונה היו פרסומים לפיהם הגוף אינו מתכוון להגיע לכאן. הביקורת לפני שלושה חודשים הוכיחה שגם אם ה-FDA אינו אומר רשמית אם הוא בא לישראל או לא, הרי שדה-פקטו הנציגים מגיעים לחברות המובילות. ישנו חשש כי אי הגעה - נוכחית או עתידית - של הנציגים לארץ תעכב אישורי תרופות.



בטבע אמרו לא פעם כי כל המפעלים של החברה בישראל מאושרים על ידי הרגולטור האמריקאי ואין צורך בהגעה פיזית של נציגי ה-FDA לכאן לשם אישור התרופות, וכי מטרת הביקורים היא ביקורת שגרתית בלבד.



טבע נסחרת בבורסת הנאסד"ק לפי שווי שוק של 8.5 מיליארד דולר. בסוף אוקטובר טבע תפרסם תוצאותיה הכספיות, ולפי ההערכות תדווח על הכנסות של כ-595 מיליון דולר ורווח נקי של 95 מיליון דולר ברבעון.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully