וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכרז הישיר תובע מיליון שקל מישפאר הום טק עקב הפרת חוזה פרסום

ענת ביין

15.10.2002 / 11:26

בתביעה טוען המכרז הישיר כי ישפאר הום טק לא עמדה בהתחייבות להודעה על ביטול הפרסום בהתרעה של 30 ימי עסקים מראש ותשלום של 30% מעלות הפרסום



חברת המכרז הישיר פנתה לבית המשפט בתל אביב בבקשה לחייב את חברת ישפאר הום טק לשלם לה חוב של כמיליון שקל עבור פרסום בחוברת המכרזים, שהופיע לאחר שישפאר הום טק ביטלה את חוזה ההתקשרות עם המכרז הישיר.



לטענת המכרז הישיר, התחייבה ישפאר הום טק לפרסם את מוצריה בחוברות מכרזים 26-48 על גבי 3 עמודים לכל הפחות, בעלות של כעשרת אלפים דולר לעמוד. בהסכם ההתקשרות נקבע כי לצדדים שמורה הזכות להודיע על ביטול ההתקשרות בהתראה של 30 ימי עסקים. עוד נקבע, כי ביטול הזמנת הפרסום על ידי ישפאר הום טק יחייב אותה בתשלום 30% מכלל יתרת עלות הפרסום, עד לחוברת 48.



לטענת המכרז הישיר, הודיע ישפאר הום טק על ביטול ההסכם בסוף חודש יולי, אך את 30 ימי ההתרעה עשתה על פי חישוב של שישה ימי עסקים לשבוע ולא על פי חמישה ימי עסקים לשבוע, המופיעים בתקנון המכרז הישיר. לכן לטענתה נוצר פער של שבוע בין התאריך בו ראתה עצמה ישפאר הום טק משוחררת מההתחייבות לבין סיום ההתחייבות, שבוע שבמהלכו יצאה חוברת מכרז נוספת בה היתה ישפאר הום טק חייבת לפרסם.



לטענת המכרז הישיר סירבה ישפאר הום טק להעביר לה את הצעות הפרסום למכרז 29 ובכך הפרה את התחייבותה בהסכם ההתקשרות, ולכן היא חייבת לשלם 159,300 שקל, הסכום אותו היתה אמורה לשלם בגין פרסום מוצריה במכרז 29.



לטענת המכרז הישיר יש לחייב את ישפאר הום טק גם עבור 30% מעלות הפרסום הכוללת בחוברות מכרזים 30-48 בהם לא פירסמה החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully