וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דב גיל-הר יפיק עבור טלעד סדרה דוקומנטרית על הקולנוע הישראלי

רוני קורן-דינר

15.10.2002 / 12:38

הפיילוט לפרויקט, שייקרא "סיפור הפרברים", יצולם בנובמבר; כל פרק בסדרה יוקדש לסרט אחר, וישחזר את הסצינות המרכזיות מהסרט המקורי



טלעד, דב גיל-הר ונמרוד חירם מפתחים סדרה דוקומנטרית חדשה שתעסוק בקולנוע הישראלי. הסדרה תיקרא "סיפור הפרברים" ותספר את עלילות סרטי הקלאסיקה הישראליים. כל פרק בסדרה (באורך כ-45 דקות) יוקדש לסרט אחר, ויצולם ביישוב בארץ הרלוונטי לעלילה. כל פרק בסדרה ישחזר את הסצינות המרכזיות מהסרט המקורי.



יוצרי הסדרה יחפשו כשרונות מבין תושבי אותו יישוב, ואלה יגלמו את התפקידים המקוריים בסצינות המשוחזרות. כך למשל ילוהקו מחדש הדמויות בסרטים "סלאח שבתי", "קזבלן", "תעלת בלאומילך", "גבעת חלפון אינה עונה" ועוד. הסדרה תלווה את העשייה הקולנועית המחודשת משלב ההגעה ליישוב, ליהוק התפקידים, החזרות, ועד צילומי הסצינות המשוחזרות. בזמן העבודה על השחזור ייפגשו השחקנים החובבים עם יוצריו המקוריים של הסרט וכוכביו, וישמעו על הסיפורים הקטנים שמאחורי הצילומים.



דב גיל-הר הוא מגיש תוכנית הבוקר של טלעד ובמאי סרטים דוקומנטריים. נמרוד חירם הוא צלם קולנוע וטלוויזיה, בוגר בית הספר לקולנוע ע"ש סם שפיגל. גיל-הר וחירם עובדים על הפיילוט לסדרה שיצולם בחודש נובמבר, מתוך כוונה להכין שמונה-תשעה פרקים לפריים טיים של טלעד עוד במהלך 2003. "סיפור הפרברים" הוגש לקרנות הטלוויזיה והקולנוע השונות בבקשה להשתתפות במימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully