וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקמפיין המצליח של גולדסטאר הועתק לחו"ל?

27.3.2016 / 16:26

טמפו, יצרנית גולדסטאר, טוענת שחברת בירה אמריקאית גנבה ממנה קמפיין פרסומי - עד לרמת הפרס. בחברת הפרסום שייצרה את הקמפיין דווקא מרוצים: "רואים בזה מחמאה"

מערכת וואלה!

לפני כשנה יצאה המותג גולדסטאר בקמפיין של אודישנים לתפקיד חלומי של טועם הבירה, שיעבוד בחברה וישתכר כ-12,000 שקלים בחודש. זו הייתה הדרך היצירתית של החברה לעקוף את הגבלות הפרסום על אלכוהול ולצאת בקמפיין שיצר סיקור והתעניינות רבה. כעת, טוענים בטמפו, היצרנית של גולדסטאר, שהקמפיין הועתק לרשת פאבים אמריקאיתWORLD OF BEAR שמחפשת מתמחים שיעבירו את הקיץ הקרוב בשתיית בירה במבשלות, בשכר דומה אך שונה – 12 אלף דולרים.

לאיתור המועמד בארץ פורסמו מודעות דרושים בעיתונות שהציגו את ג'וב החלומות המצריך הגעה למבשלה אחת לשבוע ביום הייצור, כדי ללגום מהבירה המיוצרת ולאשר אותה כחלק מפאנל טועמים מקצועי תמורת שכר של 12 אלף שקל. על המשרה התחרו 15 אלף מועמדים.

משרד הפרסום "בית הקונספטים אלנבי" שאחראי על הפקת פרויקט טועם הבירה של גולדסטאר נמסר: "אנו רואים את גניבת הקמפיין כסוג של מחמאה. הדהימה אותנו רמת ההעתקה עד לסכום שרשום על הצ'ק החודשי של הטועם".

איתי דקל טועם הבירה הישראלי המקורי אומר: "אני מקווה שהטועם החדש יצליח לעמוד במשימה ויבין את גודל האחריות. שאישרתי את שיווק הבירה חשבתי על עשרות אלפי הצרכנים שמצפים לקבל את הטעם המוכר והאהוב, ועל עסקים שהכנסתם תלויה באיכות הבירה. התאמנתי רבות על לגימת בירה והייתי מגיע לטעימות רענן לאחר שינה טובה. אני מאחל למועמדים הצלחה ולחיים".

ואנחנו אומרים: שיכין את הכרס.

  • עוד באותו נושא:
  • גולדסטאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully