וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה ארגון בפובליסיס גרופ: מוריס לוי מוחק את ד'ארסי ומשבץ את אנשי המפתח שלה במטה הניהולי של הרשת העולמית

ענת ביין

15.10.2002 / 12:51

במכתב לראשי סוכנויות פובליסיס מודיע מוריס לוי שבמרכז אמריקה ימוזגו סוכנויות ד'ארסי לפובליסיס ובצפון אמריקה -לסאצ'&סאצ'י ובשאר העולם יוחלט נקודתית; סוזן ג'יאנינו, נשיאת ד'ארסי, תמונה ליו"ר פובליסיס USA



"רה ארגון מכוון לקוח" - כך מגדיר מוריס לוי, יו"ר קבוצת פובליסיס גרופ את השינוי המבני אותו הוא מוביל על רקע רכישת קבוצת הפרסום Bcom3 במכתב אישי שהעביר היום לכל ראשי סוכנויות פובליסיס ברחבי העולם.



במכתבו מודיע לוי כי מעתה תפעל הקבוצה באמצעות 3 זרועות של סוכנויות פרסום - פובליסיס, סאצ'י&סאצ'י וליאו ברנט. סוכנות הפרסום ד'ארסי מקבוצת Bcom3 תימחק או תמוזג לתוך קבוצות הפרסום האחרות של הקבוצה.



לטענת לוי, עיקר הנכסים של סוכנות ד'ארסי מצויים באמריקה, ולכן שם גם יתרחשו השינויים המהותיים. במרכז אמריקה ימוזגו סוכנויות ד'ארסי לתוך סוכנויות פובליסיס ואילו בצפון אמריקה ימוזגו סוכנויות ד'ארסי לסוכנויות סאצ'י&סאצ'י.



לגבי שאר המקומות בעולם אין החלטה גורפת בנוגע לסוכנויות אליהן תמוזג ד'ארסי, וההחלטה תתקבל על בסיס נקודתי. במקרים מסוימים תמוזג הסוכנות לאחת מ-3 הזרועות האחרות ובמקרים אחרים היא תיעלם כליל. הלקוחות יקבלו פתרון נקודתי, המותאם להם, ויועברו לאחת משלושת הסוכנויות האחרות - בהתאם לאינטרסים שלהם באותה מדינה.



למרות מחיקת ד'ארסי, מקדם לוי את אנשי המפתח שלה ומשלב אותם במטה הרשתות העולמיות - חלקם אף במטה האישי המצומצם שלו עצמו. המינוי הבולט ביותר הוא של סוזן ג'יאנינו, המכהנת כיום כנשיאה של ד'ארסי, שתמונה ליו"ר פובליסיס USA ותדווח ישירות ללוי עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully