וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדוויז'ן תתחיל להיסחר ביום ראשון בבורסה בתל אביב

גתית פנקס

15.10.2002 / 13:05

רדוויז'ן היא החברה ה-7 שמנצלת השנה את ההקלות בחוק; השלימה המרת מניות נדחות לרגילות כדי לעמוד בתנאי הרישום

ביום ראשון הקרוב, ה-20 באוקטובר, תתחיל להיסחר בבורסה התל אביבית חברת רדוויז'ן הישראלית מקבוצת רד, המתמחה בהעברת קול ווידאו על גבי רשתות IP, במסגרת ההקלות בחוק המאפשרות ביצוע רישום כפול. יומיים מאוחר יותר החברה תפרסם את תוצאותיה הכספיות לסיכום הרבעון השלישי של השנה.

שווי השוק של רדוויז'ן בנאסד"ק הוא של כ-93 מיליון דולר, כך שהיא תוכל להצטרף ("על הנייר") למדד תל אביב 100 והתל-טק 15. כדי להיכנס למדד המעוף על החברה להוסיף 100 מיליון דולר לשוויה, דבר שלא סביר שיקרה בקרוב.

רדוויז'ן היא החברה השביעית במספר מתחילת 2002 שמנצלת את ההקלות בחוק ומבצעת רישום כפול בישראל. עד כה השלימו 20 חברות ישראליות את המהלך, והצטרפו ל-15 חברות ותיקות שנסחרות דואלית בארה"ב ובישראל, עוד טרם אישור החוק בכנסת בסוף 2000.

השלימה שינוי מניות נדחות לרגילות


סימול המסחר של החברה יהיה "רדוז", והשער בו ייפתח המסחר ביום ראשון יהיה שער הסגירה בניו יורק ביום רביעי כפול שער הדולר היציג ביום חמישי. באוגוסט האחרון, לאחר הודעת החברה על כוונתה לבצע רישום כפול, אמר לנו דיוויד זליגמן, סמנכ"ל הכספים של החברה, כי רישום כפול בתל אביב יקל על ההגבלות הקיימות היום עבור משקיעים מוסדיים ישראליים, ויחד עם זאת, לא ידלל את בעלי המניות הקיימים של החברה. "מחזורי המסחר בנאסד"ק הופכים לדלילים ואצלנו הם בשפל. אנחנו חושבים שנוכל בצורה כזו להגדיל את מחזורי המסחר שלנו", אמר.

לצורך ביצוע הרישום החברה שינתה את תקנון ההתאגדות שלה כך שההון המונפק שלה יכלול סוג אחד של מניות בלבד, ולא יכלול מניות נדחות. חוק רשות ניירות ערך מחייב חברות חדשות הנרשמות למסחר בתל אביב להיות בעלות סוג אחד בלבד של מניות בהונן המונפק (לא קיימת הגבלה על הונן הרשום).

ברבעון השני של השנה החברה דיווחה על הכנסות של 11.7 מיליון דולר ועל הפסד תפעולי של 394 אלף דולר. בזכות הכנסות המימון על קופת מזומנים של 85.5 מיליון דולר, החברה הצליחה לדווח על רווח נקי של 292 אלף דולר ברבעון. בכל הנוגע לשנת 2002 החברה הורידה את תחזית ההכנסות שלה ל-49 מיליון דולר מ-51 מיליון דולר והיא מעריכה שהמכירות ברבעון השלישי יהיו 12.1 מיליון דולר וכי הרווח יהיה של 2 סנטים למניה (כ-300 אלף דולר). הרווחיות התפעולית תושג ברמת הכנסות גבוהה מ-13.5 מיליון דולר, אליה החברה מקווה להגיע ברבעון הרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully