וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורב לעסקת אלרן מעריך: אין בכוונת לאה דנקנר לטרפד את העסקה

אמיר טייג

15.10.2002 / 13:25

המקורב, המצוי בפרטי העסקה, מעריך כי לאה דנקנר אינה מתכוונת למנוע את מעבר השליטה בדור כימיקלים לידי אלרן השקעות, אלא להגדיל אחזקות על חשבון מניות תעשיות מלח

מקור המקורב לעסקת אלרן מעריך כי אין בכוונת לאה דנקנר לטרפד את העסקה. מטרתה של לאה דנקנר היא להחליף נכס אחד במשנהו, כלומר להמיר מניות של תעשיות מלח במניות של דור כימיקלים .

המקור המצוי הפרטי העסקה מוסר כי על פי תנאי המהלך, אם השליטה בדור כימיקלים לא תעבור לידי אלרן כל המהלך יבוטל, ולפיכך ניתן להסיק כי לאה דנקנר אינה מתכוונת למנוע את מעבר השליטה בדור כימיקלים לאלרן, אלא לרכוש חבילת מניות נוספת על אחזקותיה הנוכחיות ללא נטילת שליטה. המקור מציין כי בהסכמי זכות הסירוב לא נאמר מה היקף המניות אשר תורשה לאה דנקנר לרכוש מבני המשפחה האחרים.

היום הודיעה לאה דנקנר כי תממש את זכות הסירוב שמוקנה לה ותרכוש מניות של דור כימיקלים אשר מוצעות לאלרן על ידי שאר בני משפחת דנקנר. כמו כן, הודיעה לאה דנקנר כי תממש את זכות ההצטרפות המוקנית לה, ותמכור לאלרן את מניותיה בתעשיות מלח בהתאם להוראות ההסכם בין בעלי המניות בחברת תעשיות מלח. בהודעה ששלחה אלרן השקעות לבורסה, לא מפורטת עמדתה של לאה דנקנר בנוגע לאחזקותיה בדנקנר השקעות , אשר מניוית החברה המחוזקות על ידי בני המשפחה צפויות אף הן להימכר לאלרן.

בימים אלה נמצאת אלרן השקעות בעיצומו של הארגון מחדש, במסגרתו תרכוש החברה הבת שלה, אלרן החזקות, את השליטה בתעשיות מלח, וזאת בנוסף לשתי העסקות במסגרתן תרכוש אלרן השקעות את השליטה בדנקנר השקעות ובדור כימיקלים. יצוין כי קבוצת אלרן עתידה לשלם לבני משפחת דנקנר סך של כ-216 מיליון דולר עבור רכישת השליטה בשלוש החברות האמורות. תהליך הארגון מחדש אושר לא מכבר על ידי אספת בעלי מניות אלרן השקעות ואלרן אחזקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully