וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי.סי.טל קיבלה הזמנות בהיקף של מיליוני דולרים לפתרונות ניטור רשתות תקשורת

שירלי יום-טוב

15.10.2002 / 15:33

ההזמנות התקבלו ממספר רשויות אוכפות חוק למוצרים ממשפחת ה-Intelli-View; אי.סי.טל נסחרת כעת לפי שווי שוק זהה לזה של חברת האם, אי.סי.איי, המחזיקה ב-59% ממניותיה



אי.סי.טל, החברה הבת של אי.סי.איי המפתחת פתרונות לניטור רשתות תקשורת ופתרונות להבטחת הכנסות ברשתות תקשורת, דיווחה היום על קבלת הזמנות למוצרים ממשפחת מוצרי Intelli-View עבור רשתות נייחות, רשתות סלולריות ורשתות IP, ממספר רשויות אוכפות חוק בהיקף כולל של מיליונים רבים של דולרים.



משפחת מוצרי ה-Intelli-View כוללת פתרונות ניטור מתוחכמים בהם משתמשות רשויות אוכפות חוק לאתר ולעקוב אחר יחידים וארגונים חשודים, בעת שאלו משתמשים באמצעי תקשורת. הפתרון שפותח על ידי אי.סי.טל מאפשר לאסוף ולנתח כמויות רבות של מידע בזמן אמת, ומסייע לגורמים ממשלתיים וגורמים אוכפי חוק לפעול לביצוע המשימות הנדרשות במסגרת החוק.



מר אהרון שייך, נשיא ומנכ"ל אי.סי.טל, ציין כי "הגידול בביקוש למערכות ה-Intelli-View בשנה החולפת הינו על רקע העובדה שזיהוי ואיתור טרוריסטים ופושעים הפועלים באופן אנונימי וחשאי הינה משימה קשה ביותר".



שווי השוק של אי.סי.טל בבורסת הנאסד"ק עומד על 124 מיליון דולר - זהה לשווי השוק של החברה האם, אי.סי.איי שמחזיקה 59% ממניות אי.סי.טל ושמנייתה כורה שפל חדש כל יום. מניית אי.סי.טל איבדה מתחילת השנה 60% ומחירה עומד כעת על 7 דולרים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully