וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיוון אימאג'ינג ממשיכה לעקוף תחזיות

גתית פנקס

15.10.2002 / 15:51

הכנסותיה ברבעון יהיו גבוהות מ-7.4 מיליון דולר - צמיחה של 3%; גיוון לא סיפקה מספרים לגבי ההפסדים, התחזיות הן ל-4.5 מיליון דולר

חברת גיוון אימאג'ינג הישראלית ממשיכה לעקוף את התחזיות המוקדמות ולרשום צמיחה נאה בשורת ההכנסות. החברה, הנסחרת בבורסת הנאסד"ק לפי שווי שוק של 225 מיליון דולר, פירסמה היום מספרים ראשוניים לרבעון השלישי של השנה, שאת תוצאותיו תפרסם ב-30 לחודש, מהם עולה כי הכנסותיה לרבעון הסתכמו ביותר מ-7.4 מיליון דולר. ההערכות בשוק ההון הן כי בכל מקרה, ההכנסות של החברה, המתמחה באבחון של מחלות במעי הדק, לא יהיו גבוהות מ-8 מיליון דולר.

מספר זה מציין צמיחה של 480% מהכנסות הרבעון השלישי, ועלייה מרשימה פחות, של 2.8% מהרבעון השני של השנה. תחזיות האנליסטים הממוצעות דיברו על הכנסות של 6.8-7 מיליון דולר (כולל וולס פארגו). מאז תחילת השנה רשמה החברה, כולל הרבעון השלישי, הכנסות של 19.8 מיליון דולר.

החברה לא סיפקה הדרכה לגבי השורה התחתונה של הדו"חות. ברבעון שעבר היא ייצרה הפסד תפעולי של 5.6 מיליון דולר והפסד נקי של 4.9 מיליון דולר או 20 סנט למניה. התחזיות בוול סטריט הן כי היא תדווח ברבעון השלישי של השנה על הפסד של 18 סנט למניה - 4.5 מיליון דולר.

"אנחנו ממשיכים להיות מרוצים מההתקדמות הגלובאלית שלנו", אמר היום ד"ר גבריאל מירון, נשיא ומנכ"ל החברה, "ומכך שהקפסולה שלנו משנה את הדרך בה גסטרואנתרולוגים מאבחנים את הפציינטים שלהם ומטפלים בהם".

גיוון משווקת קפסולה (M2A) שמוחדרת לגוף בבליעה, ולאחריה הפציינט לובש מעין חגורה המתעדת ומקליטה את תנועת הקפסולה במשך היום. הערכה כוללת מצלמת וידיאו, סוללות וגם משדר, השולח נתונים למערכת שמצויה אצל הרופא המטפל. החברה מפנה כיום מאמצים רבים לתהליך של Reimbursement - אימוצה של הקפסולה על ידי חברות ביטוח פרטיות וממשלתיות בעולם, כדי שאלו יזכו את הפציינטים שלהן בסבסוד של התרופה. בסיס המבוטחים מסתכם היום ב-35 מיליון בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully